Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee dit lijkt mij ook geen 3 gram. Eerder 2 gram"
"Al-Lad.. 2 zegels. Mooi kleurtjes beginnen al te komen"
"Alcohol Wiet Lachgas Hasj Kanna 1p-lsd Al-lad Lsd-25 Al-lad/1p-lsd mix, 150ug/50ug Clonazolam 2fma To-do lijst: Xtc of 6-apb (of allebei, heb momenteel alleen 6apb en xtc kom ik denk ik niet zo snel aan) 2cb-fly 2cb En ooit een keer ketamine lijkt me wel tof"
"LoveSexDreams zei: Heb je als eerste psychidelica dus LSD gedaan? Want ik zie geen truffels in je lijstje staan en 2C-B heb je ook nog niet gedaan. Was dat niet veel te heftig voor een eerste trip ervaring? Klik om te vergroten... Ja mijn allereerste tripervaring was met 1p-lsd. 100ug. Het was erg intens inderdaad, en zoals ik al verwacht had, met enorm veel ups en downs qua emotie. Van het ene op het andere moment kon je gehele emotie omslaan, maar dit was vrij goed te sturen met mijn beste vriend. Beste ervaring van mijn leven tot nu toe, ook al zaten er ook akelige stukjes in de trip. Ik heb me zo'n half jaar (lang i know) op die eerste trip voorbereid dus ik wist zo ongeveer wat te verwachten. Na alle reports en filmpjes en info te hebben gelezen was ik alsnog verbaasd over hoe enorm hard dit kleine stofje eigenlijk is. Ik heb er trouwens voor gekozen om ook eerst lsd te doen ipv truffels omdat deze minder goed te sturen zijn. Ook had ik ongeveer 3 weken ervoor zo'n 25ug samen met mijn vriend gepakt om de bodyload te ervaren en dit ervaarde we (in tegenstelling tot veel andere) niet eens als echt vervelend. We waren erg praatgraag en lacherig en er was niet erg veel spanning. Dus ja, dat. Het was enorm heftig ja, maar een top ervaring. Hoe was jouw eerste psychedelic ervaring? Welk middel? Kan je me nog wat aanbevelen haha?"
"Cutpool zei: @MDMAZING Ik vind het persoonlijk veels leuekr dan ket. Je wordt niet zo super dronken van, is veel meer visueel en niet zo erg voor je neus. Werkt ook langer. Ben ook nooit misselijk van geweest wat in mijn geval met K best vaak voorkomt. Klik om te vergroten... Ik heb hetzelfde. 2fdck vind ik persoonlijk beter."
"@verwondering zet mij er maar bij! Ik hoop dat ik nog iemand weet te fixen die mee wil.. Of op zijn minst dat ik niet de enige ben die alleen gaat haha . Lijkt me erg leuk om mensen te ontmoeten die een beetje op hetzelfde "level" denken als mij. Meeste vrienden weten ook niet van bepaalde drugs interesse af dusja dat helpt ook al niet haha."
"verwondering zei: Ik heb precies hetzelfde als jij. Niet zoveel vrienden die interesse hebben in drugs. En ik ga ook vaak alleen naar feesten en festivals, zo ook Psy-Fi. Dus je bent niet de enige. Leuk dat je ook gaat! Lijstje wordt weer langer! Klik om te vergroten... Ben benieuwd of dit misschien een grote meet wordt van DF members Lijkt me geweldig eigenlijk"
"Mijn eerste enorm enge moment op lsd. (Ja ik weet het, geen kick of gaaf op het moment zelf. Wél erna gek genoeg). Ik was met mijn beste vriend in de stad aan het trippen. Het was enorm mooi, maar er zaten ook lastigere kanten aan de trip. Het volgende moment zal mij altijd bij blijven: Ik liep van een plein richting het station. Hiertussen ligt een weg, maar het was al vrij laat (3 uur gok ik) dus er was nauwelijks verkeer. Tussen het stoplicht en het plein liep nog een smal fietspad met zebrapad. Mijn vriend liep rechts naast mij. Ik kijk of er van links een fietser aankomt (ookal hoor je natuurlijk voorrang te krijgen, ik ben áltijd die persoon die dubbel checkt) en mijn vriend doet hetzelfde. Geen fietser dus we lopen door naar het stoplicht. Mijn vriend tikt op de knop van het stoplicht en het stoplicht sprong vrij snel op groen. Dit ging voor mijn trippende brein te snel en ik wilde het zelf nog niet "accepteren" dat het al tijd was om over te steken. Mijn vriend begon te lopen en ik zette ook mijn eerste 2 stappen. De adrenaline en angst schoot door mijn lichaam ookal wist ik dat ik 'maar' aan het oversteken was. En woosh... Daar sta ik dan... Midden op het kruispunt. Ik kijk naar links en er schijnen 2 koplampen in mijn ogen. Ik kijk naar voren en zie dat het rood is en mijn vriend geschrokken naar me kijkt. Ik loop snel naar mijn vriend en hoor de auto achter mij doorrijden. Ik ben direct op een bankje gaan zitten en ben gaan denken over wat er zojuist gebeurde. Mijn vriend was ook erg geschrokken. Ik vertelde hem mijn verhaal en hij schrok. Hij kon zweren dat hij iets van een klap hoorde. Of dacht hij dat maar? Gewoon het gevoel van: "ik ben veilig, mijn beste vriend is hier, en ik ben gelukkig". Dat was een enorm goed gevoel. --- Na deze ervaring trouwens nooit meer zo iets gehad. Ik ben er eigenlijk onbewust alleen maar oplettender van geworden. Het liet me zien dat het ook goed fout kan gaan, zelfs op lage dosissen. Ook ben ik na dit geval mijn leven meer gaan appreciëren. Psychedelica, wat kun je heftig en leerzaam zijn. Het valt niet met woorden uit te leggen aan iemand die het nooit heeft gebruikt."
"Hoihoi, Ik heb vorige zaterdag voor het eerst 225 ug al-lad genomen. Missvhien ook een mooi alternatief wanneer je de mooie visuals etc. wil opzoeken. Wel ga je met deze stof niet zo snel diep in je gedachten of iets en zal psilocybine beter zijn. Ik had bij al-lad een stuk minder last van spier spanning, al is deze nog steeds aanwezig. Ook zou je een dosis van bijvoorbeeld 50 ug lsd kunnen nemen voor de headspace, en de trip af kunnen maken met 150 ug al-lad. Dit ga ik binnenkort proberen om te kijken hoe dit samen gaat. Heel veel succes!"