Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2F-Ketamine of ketamine?

2F-Ketamine of ketamine?

17 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
C
CutpoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
@MDMAZING
Ik vind het persoonlijk veels leuekr dan ket. Je wordt niet zo super dronken van, is veel meer visueel en niet zo erg voor je neus. Werkt ook langer. Ben ook nooit misselijk van geweest wat in mijn geval met K best vaak voorkomt.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is 2f-ketamine (2-FDCk) hetzelfde als normale ketamine? of wat is het verschil?
8
8ïžâƒŁ6ïžâƒŁLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben er niet bekend mee maar is in ieder geval een disso en schijnt wel op keta te lijken.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nice, ben benieuwd of er mensen zijn hier die er wel ervaring mee hebben :)
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik herinner me deze nog van @verwondering https://drugsforum.nl/threads/4-ho-met-daarna-2-fdck-drommels-en-nog-eens-drommels.63225/
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Is 2f-ketamine (2-FDCk) hetzelfde als normale ketamine? of wat is het verschil?
Klik om te vergroten...

Het zou moeten lijken op ketamine, maar het werkt wel een uurtje langer. De dosering ligt iets hoger en er wordt redelijk vaak misselijkheid gemeld. De space wordt soms omschreven als iets minder diepgaand.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Het zou moeten lijken op ketamine, maar het werkt wel een uurtje langer. De dosering ligt iets hoger en er wordt redelijk vaak misselijkheid gemeld. De space wordt soms omschreven als iets minder diepgaand.
Klik om te vergroten...
Nice klinkt leuk.
G
Guy_without_nameLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cutpool zei:
@MDMAZING
Ik vind het persoonlijk veels leuekr dan ket. Je wordt niet zo super dronken van, is veel meer visueel en niet zo erg voor je neus. Werkt ook langer. Ben ook nooit misselijk van geweest wat in mijn geval met K best vaak voorkomt.
Klik om te vergroten...
Ik heb hetzelfde. 2fdck vind ik persoonlijk beter.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klein bumpie (20mg) en het voelt aan alsof je twee goede biertjes op hebt en maak je er een groter bumpje (40-80mg)van dan komt er zelfs een beetje euforie bij kijken maar ik vind het zelf niet iets om te veel onderzoek naar te doen. Het is nassaal wel heel zacht en de drip is ook niet onaangenaam, ook heb ik na gebruik een prima moodlift en na een 3-tal uurtjes is het weer terug bij baseline. Slapen na een dag gebruik gaat opzich prima maar echt wel 3 uur van tevoren niet meer toedienen
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toevallig net besteld, ben benieuwd
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb wat ervaring te melden over deze 2FDCK HCL.
Het is idd een dissociatief.
Ik heb alleen oraal getest.
Opkomst is zo ongeveer na een 10 a 15 minuten, bij een dosering van 100 mg icm een gewicht van 75 kg zit je aardig goed.
Totale duur van de trip is 60 tot 80 minuten.
Ik heb elders een triprapport geplaatst over deze rc, maar aangezien er nu (enkele weken nadat) zich een vervelende nawerking van is opgedoken, meld ik deze toch nog maar even.
Deze bijwerking is: bloed plassen .
Daar kijk je toch even van op!
Ineens een theekopje helder rood bloed plassen, is een nare gewaarwording, en het deed ook nog eens flink pijn!
Toevallig kwam ik deze bijwerking tegen op Psychonaut (wikipedia)
Ik kreeg het idee om het toch maar even hier te vermelden .
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zou maar even een dokter bellen dan.
Kan ook nierstenen of een blaasontsteking o.i.d. zijn.
Het lijkt me vreemd dat je deze bijwerkingen pas weken na eenmalig gebruik krijgt. Bij keta gebeurt dit na langdurig overmatig gebruik...
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou ook zeker even naar de huisarts gaan.

Kan een tal van oorzaken zijn natuurlijk, ik zou niet meteen drugs gebruik de schuld geven.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat lijkt mij ook.
Bloed plassen is wel pijnlijk...
Maar, heeft zeer waarschijnlijk niets met 2FD te maken.
Ik wil wel zekerheid, het staat wel als bijwerking vermeld, toch een beetje toevallig. ....
Toeval bestaat niet.
De betreffende gebeurtenissen zijn in deze zaken get gevolg van feiten en of omstandigheden , die ons op het moment van de gebeurtenissen nog niet bekend waren...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben bij de huisarts geweest, en heb een kuur meegekregen na controle van de urine.
Daar zaten bloedcellen in, ook leucocyten, hetgeen idd op een ontsteking wijst.
Er is een kweek van in de maak.⁰
Natuurlijk geef ik de rc niet de schuld ...maar ik vind het typisch om dit als een mogelijke bijwerking te lezen.
Ik heb meerdere keren de 2FD rc genomen, maar dat is maanden geleden. Dus zo lang na een keertje de 2FD trip deze bijwerking is niet logisch! Maar toch.
Ik zet hier nog wel meer, wat het was.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#16
Legio Patria Nostra zei:
Ben bij de huisarts geweest, en heb een kuur meegekregen na controle van de urine.
Daar zaten bloedcellen in, ook leucocyten, hetgeen idd op een ontsteking wijst.
Er is een kweek van in de maak.⁰
Natuurlijk geef ik de rc niet de schuld ...maar ik vind het typisch om dit als een mogelijke bijwerking te lezen.
Ik heb meerdere keren de 2FD rc genomen, maar dat is maanden geleden. Dus zo lang na een keertje de 2FD trip deze bijwerking is niet logisch! Maar toch.
Ik zet hier nog wel meer, wat het was.
Klik om te vergroten...

Goed dat je naar de dokter bent gegaan. Grote kans dat er gewoon een E.coli uit je kweek komt.
Zoals ik al zei; die bijwerkingen van keta komen na langdurig misbruik.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is éven een tijdje later, maar nu toch nog even...
Ik ga ervan uit, dat het een urinewegen infectie is geweest.
Nu is er nog wel een héél klein beetje gevoeligheid, maar bloed etc. Is passé .
Ik heb in het verleden nogal vaak een infectie gehad aan de urinewegen, de oorzaak is nooit gevonden.
Omdat bloed bij de urine in deze vorm erg zelden voorkomt, plus is deze typische bijwerking beschreven in Psychonaut wikipedia, ga ik er vooralsnog van uit, dat het toch wél eens aan de 2fdck kan liggen.

By the way, wat is het verschil tussen 2fdck, env2fdckHcl? Behalve de prijs?
Graag info!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Antwoord aan mezelf:
Er bestaat alléén maar 2 FDCK keta, en de enige echte keta.
De ziekenhuis operatieketa mag alléén worden gegeven, als je op hartbewaking ligt.
Dat is toch wel even verbazingwekkend.
Echte keta zogezegd heb ik nog nooit gehad, en dus gedaan.
De ziekenhuisketa wel. Want: ik lag daar eventjes.
Sooooodeju goed spulletje
N B.
In het ziekenhuis wordt de keta alleen intraveneus toegediend....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."