#1
Ondanks dat ik altijd zin in pep heb drink vanavond alleen maar 1 a 2 biertjes. Mijn pepnacht voor deze week zit er alweer op.
Ketamine mag ik zou vrij zijn een kleine tip te geven ? Tenzei je een K-hole wil ervaren , neem niet direct een lijn van 2,5mm x 4,5 cm ... ook echt niet hoor veel plezierHey df-leden,
Ik vroeg me eigenlijk af: wie gaat er vanavond drugs gebruiken en zoja, wat ga je dan gebruiken? Ik ben gewoon puur benieuwd, of er vanavond mensen zijn, die gaan gebruiken. Ik ga vanavond zelf voor de eerste keer Ketamine gebruiken. Word spannend![]()
Ikke ? Paar drupjes SpaBlauw... freebaseKetamine mag ik zou vrij zijn een kleine tip te geven ? Tenzei je een K-hole wil ervaren , neem niet direct een lijn van 2,5mm x 4,5 cm ... ook echt niet hoor veel plezier
Ikke ? Paar drupjes SpaBlauw... freebase
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."