Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie gebruikt er vanavond drugs?

Wie gebruikt er vanavond drugs?

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ondanks dat ik altijd zin in pep heb drink vanavond alleen maar 1 a 2 biertjes. Mijn pepnacht voor deze week zit er alweer op.
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey df-leden,

Ik vroeg me eigenlijk af: wie gaat er vanavond drugs gebruiken en zoja, wat ga je dan gebruiken? Ik ben gewoon puur benieuwd, of er vanavond mensen zijn, die gaan gebruiken. Ik ga vanavond zelf voor de eerste keer Ketamine gebruiken. Word spannend :)
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goeieavond Spongebob,

Veel plezier met de ketamine vanavond.
Ik neem een aantal lijntjes pep.

Groetjes
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wellicht een jointje zo. :)
S
SilentwandererLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben zojuist ook aan de ketamine geslagen, enjoy!
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou je aanraden kleine lijntjes te nemen. Het is geen coke of pep waar je dikke lijnen van weg snuift.
Have fun!
Ik tik nog ff een g weg en ga slapen..
G
Guy_without_nameLid
01-01-2024, 00:00
#7
Al-Lad.. 2 zegels. Mooi kleurtjes beginnen al te komen :)
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Spongebob hoe was de keta avond?

Of krijgen we een reportje?

OT: Ik neem nog een nachtje pep vanavond. Of 2CB
W
WillemWeverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spongebob zei:
Hey df-leden,

Ik vroeg me eigenlijk af: wie gaat er vanavond drugs gebruiken en zoja, wat ga je dan gebruiken? Ik ben gewoon puur benieuwd, of er vanavond mensen zijn, die gaan gebruiken. Ik ga vanavond zelf voor de eerste keer Ketamine gebruiken. Word spannend :)
Klik om te vergroten...
Ketamine mag ik zou vrij zijn een kleine tip te geven ? Tenzei je een K-hole wil ervaren , neem niet direct een lijn van 2,5mm x 4,5 cm ... ook echt niet hoor veel plezier
W
WillemWeverLid
01-01-2024, 00:00
#10
WillemWever zei:
Ketamine mag ik zou vrij zijn een kleine tip te geven ? Tenzei je een K-hole wil ervaren , neem niet direct een lijn van 2,5mm x 4,5 cm ... ook echt niet hoor veel plezier
Klik om te vergroten...
Ikke ? Paar drupjes SpaBlauw... freebase
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
WillemWever zei:
Ikke ? Paar drupjes SpaBlauw... freebase
Klik om te vergroten...

Oh dan ik alcoholsulfaat met een wolkje pep.
W
WobbaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik volg @Pompen en het word pep vanavond ik heb nog een mooi overschotje liggen ☺
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ikkes! Straks een jointje.
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zit nu weer aan de speed
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb wat natte speed liggen die er om vraagt om klaar gemaakt te worden voor consumptie.
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#16
Xtc, ghb en poppers liggen al klaar voor t ADE
I
IsabelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hoogstwaarschijnlijk een jointje! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."