Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie geschatte gram aan de hand van twee fotos

Jullie geschatte gram aan de hand van twee fotos

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is lastig te zien, maar lijkt me geen 3 gram. Tenzij het heel compact is
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal ik heb sinds kort een sketchy dealer ontdekt in de nieuwe buurt ik pa die via tram en bus een koeriertje stuurt, maar uitstekende kwaliteit wiet en hasj in typische coffeeshop zakje heel vreemd. Nu heeft ie denk ik mij willen belazeren, koerier zelf was volgens mij net 18. Ikzelf bij over een maand 24 lijk geschoren ook 18 en blow al dagelijks van 17de en ook heeft zeer close vriend van me een jaar gedeeld op toch op een redelijk een tijd genoeg om niet te meer te werken, maar hij werkt wel gwn. Ik leefde praktisch daar toen. dus zag de klanten aan en af deur komen heb zelf ook geregeld afgewogen met tijd kan je wel opzicht het verschil wel zien tussen 1of twee gram maar is niet heel accuraat. Dus daarom wou ik meerdere opinies aan de hand van de foto's. De "baas" is vrij pissig op het feit dat ik denk dat hij ript. Terwijl ik zeg dat een foutje is. Hij heeft geript maar goed even bespelen die handel.


Edit nu het zien van de foto's zijn ze wel ni heel zichtbaar. Don Pablo van de wiet hier in Antwerpen stad reageerd wel niet meer had em een 2 keer in de week een mooie bestelling van 20-50g als ie gwn correct is Als jeJe koerier met bus/tram laat komen voor 3g met coffeeshop zakje lijk je me toch geen "big player".
G
Guy_without_nameLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee dit lijkt mij ook geen 3 gram. Eerder 2 gram
P
ProbleemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Moeilijk te zien maar dit lijkt mij iets boven de 2 gram ofzo? Weeg het anders.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probleem zei:
Moeilijk te zien maar dit lijkt mij iets boven de 2 gram ofzo? Weeg het anders.
Klik om te vergroten...
Weegschaal is besteld, je bedoeld voor de 2 zakjes tovh
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-...electronic-balance-black-2034101#.XKXDVaTgqUk
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik stem voor 2.7 gram.

Wat krijgt de winnaar?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zolang wij de afmeting van de zakjes niet weten is elke speculatie zinloos.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weegschaal is binnen samen met andere smoke gear. Met zakjes iets minder dan 3g. Naar mijn ervaring rook je de zakjes niet.. De wiet is 1.1g en de hasj 1.3g dat maakt 2.4g. Te weinig dus en welke dealer weegt zen zakjes nu mee? Mijn vriend destijds niet die haalde zelfs alle takje etc deruit.

Maar goed het is toch normaal dat ik daar iets van zeg? 3g is 3g. Plus wil ik hem 2wekelijks een mooie hoeveelheid afnemen, ze zijn zeker geen "grote jongens" als je in België al voor 3 grammetjes komt heb je volgens mij geen kgs liggen. En ik zeg hem dan nog dat de wiet en zeker de hasj zeker van goeie kwaliteit was, heb em vriendelijk gevraagd die geintjes niet meer uit te halen of mss dat het een foutje is geweest. Laatste bericht was "wollah gast ik weet u wonen wacht maar tot morgen (vandaag dus) ik kom met mijn neven is praten me u wa u probleem is". Ben heel de dag thuis geweest niets gezien. Maar goed dat is altijd hetzelfde met hun.


Edit: vanaf dat soort drugs begint te verkopen wanen zich toch altijd Tony Montana of Pablo Escobar. Kansloos gwn
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Opzoek naar een nieuwe dealer, want deze gast behandelt zn klanten als een hoopje troep
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
zelfs in coffeeshops gekochte wiet wil nog wel eens "opeens" gewicht verliezen
als ik ga halen is het meestal 10 gram of meer aangezien ik er mee ga bakken, dus altijd de weegschaal mee als ik naar een onbekende shop ga.
Vertrouwen is goed, maar soms is nawegen noodzakelijk.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uitleggen dat je een weegschaal hebt en vorige keer niet de juiste beloofde hoeveelheid hebt gekregen en vragen wat ze willen doen om het goed te maken!

Klaar weer niet goed geen compensatie?
Afkappen..
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb normaal een vaste dealer of ik ga naar de coffeeshop. Dit was meer laatste optie nummertje, maar goed moet wel kloppen natuurlijk
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het plukje wiet zag er voor mij idd maar een ruime gram uit. Als jarenlange kweker krijg je daar een soort feeling voor. Je kijkt naar de knip, de dichtheid vd knop etc.

Maar wat inderdaad uit den boze, not done en pure afzetterij is van je zakjes mee te wegen. Zoals anderen hier al aangaven en wat ik ook doe is een weegschaaltje meenemen. Een dealer is daar doorgaans niet blij mee, maar hey, zeg ik dan: 2 zien beter dan 1. In de shop neem ik ze niet mee, maar ik ga enkel waar geijkte digitale schalen staan die je op een scherm kan mee aflezen als klant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."