Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks allemaal voor de reactie, begrijp t nu. Heb eergisteren ook geen eens een halfje gedaan, ik ga maar is de 3 maanden regel volgen..."
"Mr. Jummy zei: Bekijk bijlage 57396 Getest op 11mg 2-CB. Had dit vormpje ook niet verwacht Klik om te vergroten... Hahahahha dat is echt grappig wie bedenkt dat ook voor 2CB LOL"
"Proxima zei: Nederland op plek vijf van meest gelukkige landen ter wereld: Nederland op 5de plaats van gelukkigste landen Nederland staat op de vijfde plaats van de jaarlijkse lijst van gelukkige landen. Voor de zesde keer op rij is Finland volgens het World Happiness Report 2023 het land met de gelukkigste bevolking ter wereld. www.rtlnieuws.nl Plaats 21 van meest veilige landen ter wereld: Global Peace Index - Wikipedia nl.wikipedia.org Qua laagste criminaliteit staan we in de wereld op plek 18: https://ocindex.net/country/netherlands En zo zijn er keer op keer vergelijkingen waar Nederland op belangrijke vlakken, positief gezien, erg goed scoort in vergelijking met de rest van de wereld. Heb je er daarom wel eens over nagedacht dat jouw idee van dat "dit hele land is zo erg naar de klote" wel eens meer op jouw kan slaan, en dat deze mening niet gelijk is aan de gemiddelde bevolking van Nederland (verre van zelfs)? Ja, we hebben lopende problemen. Ja, er zijn dingen die beter kunnen. En ja, we hebben niet een eindeloze bron van geld, resources en geluk die we kunnen aanspreken. We moeten het dus doen met wat we hebben en daarin doen we het z'n allen in Nederland helemaal niet zo slecht. Klik om te vergroten... Klopt, tuurlijk is meerendeel van Nederland blij, het is namelijk een slavenvolk (mijn mening), alle basisbehoeften worden gegeven, waardoor de Nederlanders ook geen zin hebben om "Op te staan" tegen de boosdoeners. Als ik het goed begrijp gelooft ongeveer meer dan de helft van de bevolking nogsteeds het nieuws en als er een nieuwe prik moet komen (als een voorbeeld) zal iedereen weer in de rij staan. Ja, Nederland heeft ook zijn mooie dingen, ik ben zeker nog blij dat ik in dit land woon, maar we moeten realizeren en inzien dat dit land op instorten staat. Het kabinet is al zo vaak gevallen, langzamerhand zal niemand meer vertrouwen hebben in de politiek en Nederland heeft een van de slechtse inflatie van West-Europa."
"Als je energe wilt, neem dan gewoon speed. Voor mijn part doe je dan maar 1 keer in de 2 maanden XTC. Als er uiteindelijk maar een tijd komt waarbij je nogsteeds 3 maanden stopt is het in mijn ogen prima. Gewoon aanvoelen wat jij het beste vind. Ik snap dat je afentoe los wil gaan, en dat kan, als je het maar niet elke maand doet voor een heel jaar kan het echt wel hoor."
"Geen idee, misschien hogere tolerantie gekweekt. Misschien bijstoffen erin die het verminderen."
"Je realizeert dat langzamerhand, je eigenlijk een verslaving aan het beginnen bent. Laatste paar weken wel wat pep op gehad, en in 2 weken ook een halve pil XTC en die week daarop 2 pillen XTC met daarbovenop ook nog wat speed. Nu zei ik tegen mijzelf vorige week "Ik zal volgende week lekker clean blijven" en toch zat ik gisteren te hyperventileren door mijn drugsgebruik. Ook nu voelt het eigenlijk, alsof ik het volgende week gewoon lekker nog een keer wil doen.... Ik merk erg dat ik drugs nu meer gebruik dan drinken. Ach jah, wie kent nog meer dat gevoel dat je je nu realizeert dat een verslaving eigenlijk best op aan het bouwen is?"
"Wat je hier ziet is vrij normaal. Is dit je eerste keer groeien? Zorg ervoor dat je elke dag minsten 30 tot 60 seconden lucht doorheen laat gaan, of zelfs langer. Want ik neem aan dat het in een zak is. Voorderest altijd je handen ontsmetten, dan is het prima."
"Praten, en ZEKER niet stilzitten. Ik sta NOOIT stil na wat pep. Ik sta gewoon en loop rondjes, en kijk of ik met mensen in de omgeving kan praten. Vrienden maken, dansen, en NIET SLAPEN."
"DjYella zei: Handsdown maar echt sex is zoooooo lekker dan... Klik om te vergroten... Zou dat ook willen maar mijn pielemuis kwam niet naar boven 0_0"
"xeno1975 zei: Whatever, gast die verbaasd is ziek te zijn na 6 maal de maximale dosis te nemen. Klik om te vergroten... Hoezo moet je over mij praten in een andere thread? Anders stuur je me een PB, idioot. Ik geef hem gewoon advies loop jij weer als een mongool uit te hangen."