Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
128 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Groene facebookjes.
All-time favorite!!!
*Knip mg dacht ik.

Vind ze niet meer. Heb er nog 3. Kom ik wel 3 jaar mee toe...

IMG_20201213_204456.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Grijze doodskopjes waren gruwelijk zwaar hier altijd
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De topicnaam zegt het al.
Ben zelf gek op de afbeeldingen, namen en kleurtjes van xtc tabletten
Dus eigen foto's, leuke plaatjes en anekdotes etc. welkom.
​

1607870805971.png
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
BraboF zei:
Bekijk bijlage 13023
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!
Klik om te vergroten...

cool dat er op staat hoeveel mg ze zijn 🙂
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Op dit moment niet veel heb een vriend die nog een hele map vol oude klassiekers uit de jaren negentig ik ga eens vragen om wat mooie plaatjes te schieten.

894FD234-B176-4601-937C-9FB858E2A8FD.jpeg1E639961-A8E3-44B4-B6CD-1855427EFC85.jpeg
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#6
Screenshot_20201213-155817__01.jpg
Een van de betere die ik gehad heb! Heinekens.
Ook eentje die ik veel misbruikt heb....(3-4 gingen er wel in op een avond)
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Calliweed2.0 zei:
Op dit moment niet veel heb een vriend die nog een hele map vol oude klassiekers uit de jaren negentig ik ga eens vragen om wat mooie plaatjes te schieten.

Bekijk bijlage 13025Bekijk bijlage 13026
Klik om te vergroten...

mooie foto met die achtergrond ook! 🤩
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Grijze doodskopjes waren gruwelijk zwaar hier altijd
Klik om te vergroten...
Yez idd.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#9
BraboF zei:
Bekijk bijlage 13023
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!
Klik om te vergroten...
Mijn favorieten!!
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
Screenshot_20201213-164448__01.jpg
De enige echte corona pil
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
BraboF zei:
Bekijk bijlage 13023
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!
Klik om te vergroten...

die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren 90, een salmi..
maar ja, daar is weinig aan te zien... smaakte wel wat naar Salmiak!
maar iedereen zal me wel weer voor gek verslijten met m'n Anijs en Salmiak, haha.
maar goed.. 240mg.. mss weeg'tie zoveel die Farao tablet want.... drumroll...!!!
140,2 mg MDMA in
( zijn natuurlijk tig varianten )

www.drugsdata.org

DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6734 - Pharaoh, 6734

DrugsData (EcstasyData) lab testing result
www.drugsdata.org www.drugsdata.org
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren, een salmi..
maar ja, daar is weinig aan te zien... smaakte wel wat naar Salmiak!
maar iedereen zal me wel weer voor gek verslijten met m'n Anijs en Salmiak, haha.
maar goed.. *Knipmg.. mss weeg'tie zoveel die Farao table⁵t want.... drumroll...!!!
( zijn natuurlijk tig varianten )

www.drugsdata.org

DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6734 - Pharaoh, 6734

DrugsData (EcstasyData) lab testing result
www.drugsdata.org www.drugsdata.org
Klik om te vergroten...

Heb geen foto. Enkel ervaring met
- buddha
- grijze doodskop *Knip

Die laatste nooit meer.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
BraboF zei:
Bekijk bijlage 13028
Een van de betere die ik gehad heb! Heinekens.
Ook eentje die ik veel misbruikt heb....(3-4 gingen er wel in op een avond)
Klik om te vergroten...
Dit waren echt top pillen..!!! 👌👌👌
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Gympie zei:
die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren 90, een salmi..
maar ja, daar is weinig aan te zien... smaakte wel wat naar Salmiak!
maar iedereen zal me wel weer voor gek verslijten met m'n Anijs en Salmiak, haha.
maar goed.. *Knipmg.. mss weeg'tie zoveel die Farao tablet want.... drumroll...!!!
( zijn natuurlijk tig varianten )

www.drugsdata.org

DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6734 - Pharaoh, 6734

DrugsData (EcstasyData) lab testing result
www.drugsdata.org www.drugsdata.org
Klik om te vergroten...

Dat is toevallig dit waren ook ooit de eerste pillen die ooit genomen heb oude salmiakjes ze waren gelabeld als snoepgoed uit 1994 die wij pas jaren later uit de verzameling van de broer van mijn beste maat hebben gejat lol.
Dan zul je de grabbeltonnetjes ook nog wel kennen
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
John Trap zei:
Bekijk bijlage 13056

Kennen mensen deze nog?
Klik om te vergroten...

Qdance. Gouden Beukertjes. Ze maken ze niet meer zo lekker.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Heb geen foto. Enkel ervaring met
- buddha(120mg)
- grijze doodskop ( 260mg)

Die laatste nooit meer.
Klik om te vergroten...

1607876788850.png of? 1607876835846.png

1607876854407.png of? 1607876885340.png of? 1607876911519.png

waarom die doodskopjes niet meer.. te zwaar?

moest begin jaren 90 zijn in die gequote post van me.. heb'em ge-edit.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Calliweed2.0 zei:
Dat is toevallig dit waren ook ooit de eerste pillen die ooit genomen heb oude salmiakjes ze waren gelabeld als snoepgoed uit 1994 die wij pas jaren later uit de verzameling van de broer van mijn beste maat hebben gejat lol.
Dan zul je de grabbeltonnetjes ook nog wel kennen
Klik om te vergroten...

zal'ie blij mee zijn geweest! 😅

Gabbertonnetjes bedoel je denk ik.. en ja, hoger dan dat ze breed waren.. als m'n geheugen klopt.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
🐺PsyTekz zei:
2016-2017 mijn snoeppiramide. Het laatste jaar dat er nog veel afwisseling en mooie beukers waren. Staan enkele stevige op hier en groen en geel een 2cb boontje.Bekijk bijlage 13054
Klik om te vergroten...
Die grijze is dat zon "redbull"..??
Volgens mij had je die ook in het roze.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
Bekijk bijlage 13031 of? Bekijk bijlage 13033

Bekijk bijlage 13034 of? Bekijk bijlage 13035 of? Bekijk bijlage 13036

waarom die doodskopjes niet meer.. te zwaar?

moest begin jaren 90 zijn in die gequote post van me.. heb'em ge-edit.
Klik om te vergroten...
De middelste. Ja, inderdaad. Ik woog ook maar 70kg toen.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#20
Screenshot_20200714-221408.jpg
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."