#1
Zelfs mijn hond in stijl... Painbringer t-shirt! 😂
*foto verwijderd ivm privacy*
*foto verwijderd ivm privacy*
Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat er niet meer zoveel mensen in Aussies rondlopen.Jammer van deze topic is nooit echt wat geworden! heb zelf deze week 3 jasjes gekocht na lange tijd mooie jasjes mooie prijs volgende week dinsdag moet het binnen komen.
Van een verkoper in Italië die op eBay zit.
Echt wel!Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat er niet meer zoveel mensen in Aussies rondlopen.
Zanza staat nog steeds in zijn aussie op Amsterdam Centraal te wachten op de gabber bus naar Thunderdome X. FeestjeeeeeEcht wel!
Dat was toen veel meer gangbaar dan nu, dat jatten. Vraag me af wat er met die lieden gebeurd is.Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅
Stelen is voor loeders.Dat was toen veel meer gangbaar dan nu, dat jatten. Vraag me af wat er met die lieden gebeurd is.
Zeg dat tegen half Nederland in de jaren 80/90...Stelen is voor loeders.
Hallo half Nederland 1980-1990: loeders zijn jullie.Zeg dat tegen half Nederland in de jaren 80/90...
Elke dag!! M.u.v. bepaalde gelegenheden met familie/werk of uit eten ofzo, dat kan echt niet danDenk dat dat ook te maken heeft met het feit dat er niet meer zoveel mensen in Aussies rondlopen.
Mega comfortabel en niet warm vind ik!Ga je daar ook mee naar feesten? En is dat niet rete warm?
Heb zelf geen aussie
Zekers, ik trek er gewoon geen shirt onder aan, als je dan je vest open laat is het super comfortabel zelfsGa je daar ook mee naar feesten? En is dat niet rete warm?
Heb zelf geen aussie

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."