Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote Aussie topic

Het grote Aussie topic

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelfs mijn hond in stijl... Painbringer t-shirt! 😂

*foto verwijderd ivm privacy*
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
IMG_20201015_213544.jpg

Rood present!! Gabber4life!

Heb nog veel meer spul maar dat post ik later wel ;D
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb alleen maar trainingspakken voor sport.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#4
#Thunderdome4life #Australian
IMG_20201104_155728.jpg
H
HGVDWETLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jammer van deze topic is nooit echt wat geworden! heb zelf deze week 3 jasjes gekocht na lange tijd mooie jasjes mooie prijs volgende week dinsdag moet het binnen komen.
Van een verkoper in Italië die op eBay zit.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
HGVDWET zei:
Jammer van deze topic is nooit echt wat geworden! heb zelf deze week 3 jasjes gekocht na lange tijd mooie jasjes mooie prijs volgende week dinsdag moet het binnen komen.
Van een verkoper in Italië die op eBay zit.
Klik om te vergroten...
Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat er niet meer zoveel mensen in Aussies rondlopen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat er niet meer zoveel mensen in Aussies rondlopen.
Klik om te vergroten...
Echt wel!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Echt wel!
Klik om te vergroten...
Zanza staat nog steeds in zijn aussie op Amsterdam Centraal te wachten op de gabber bus naar Thunderdome X. Feestjeeeee
H
HGVDWETLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat ik nog steeds wil weten is of aussies met een hoofdhanger ( runner) die een boogje hebben zoals op de foto onder nep valt? Wat mij opvalt bij deze aussies is dat het ontwerp telkens zelfde is maar de kleuren zijn anders.
Heb er wel is een gezien met drie runners dus ook aan de zakken.zelfde ook boogje en ontwerp.
Ik kon dat alleen van cavello beperkte oplagen van 100stuks wat er dan ook in geborduurd staat die hadden dan 3 hoofhangers.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅
Klik om te vergroten...
Dat was toen veel meer gangbaar dan nu, dat jatten. Vraag me af wat er met die lieden gebeurd is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Dat was toen veel meer gangbaar dan nu, dat jatten. Vraag me af wat er met die lieden gebeurd is.
Klik om te vergroten...
Stelen is voor loeders.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Stelen is voor loeders.
Klik om te vergroten...
Zeg dat tegen half Nederland in de jaren 80/90...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Zeg dat tegen half Nederland in de jaren 80/90...
Klik om te vergroten...
Hallo half Nederland 1980-1990: loeders zijn jullie.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat er niet meer zoveel mensen in Aussies rondlopen.
Klik om te vergroten...
Elke dag!! M.u.v. bepaalde gelegenheden met familie/werk of uit eten ofzo, dat kan echt niet dan :tearsofjoy:
G
GreenAnonManLid
01-01-2024, 00:00
#15
Draag me aussie heel graag, en ja op feestjes doe je gewoon geen shirt eronder aan en is het zeker draagbaar..
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben heel erg benieuwd of de hardcore fanaten onder ons nog in aussies lopen. Post je aussies!

Dit zijn de mijne:
20201015_145910.jpg
20201015_145931.jpg
20201015_145832.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ga je daar ook mee naar feesten? En is dat niet rete warm?
Heb zelf geen aussie
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja man! Moet later even foto’s zoeken dan.

En sowieso veel Decade shirts, Ghosttown merch, Ouwe Stijl is Botergeil, Thunderdome jackies, petten.

Heb wel mega veel weggedaan helaas... Ga kijken of ik nog foto’s kan vinden.

*foto verwijderd ivm privacy*
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Ga je daar ook mee naar feesten? En is dat niet rete warm?
Heb zelf geen aussie
Klik om te vergroten...
Mega comfortabel en niet warm vind ik!
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Ga je daar ook mee naar feesten? En is dat niet rete warm?
Heb zelf geen aussie
Klik om te vergroten...
Zekers, ik trek er gewoon geen shirt onder aan, als je dan je vest open laat is het super comfortabel zelfs :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."