#1
Waarom denk je dat? Het is een drugs forum geen junk forum.Ja dat weet ik, maar dit is toch niet voor niets een drugsforum? Het lijkt me sterk dat meesten hier dat wel doen.
Waarom denk je dat? Het is een drugs forum geen junk forum.Ja dat weet ik, maar dit is toch niet voor niets een drugsforum? Het lijkt me sterk dat meesten hier dat wel doen.
Nou Fred ze zitten er af en toe wel tussen… incl Yours TrulyWaarom denk je dat? Het is een drugs forum geen junk forum.
Tuurlijk zitten ze er tussen. Ik lustte er zelf ook wel pap van. Maar ik ga er wel vanuit dat de meeste (uitzonderingen daargelaten) weten wat verantwoord gebruik is. Gezien daar enorm op worst gestuurd hier.Nou Fred ze zitten er af en toe wel tussen… incl Yours Truly
Maar daarom waarschuwen we ook @GreenAnonMan - omdat we uit ervaring weten wat voor ellende het kan opleveren.
Misschien omdat hij de topic “ welke drug gebruik je op dit moment “ leestWaarom denk je dat? Het is een drugs forum geen junk forum.
Dan krijg je wel een vertekend beeld inderdaad.Misschien omdat hij de topic “ welke drug gebruik je op dit moment “ leest![]()
Ik wil even zeggen dat je je niet moet focussen op welke neurotransmitter de drug een werking heeft. Want die werking is slechts het begin van een hele kettingreactie in je hersennen.Wat als je van uppers houdt maar wel rekening wilt houden met de 2-3 maandenregel van X?
Hoe zou jouw stack er dan uitzien als je elke maand een feestje hebt waar je wilt gebruiken?
Nu wissel ik het vaak af met 3cmc omdat dat minder op je serotonine zit (aldus aannames).
Dus bijv.
eerste feest X,
2e feest 3cmc,
3 feest speed,
4e feest dan weer X,
5e feest weer 3cmc
6e feest weer speed
etc.
Jullie aan- of juist afraders?
Waarom denk je dat? Het is een drugs forum geen junk forum.
2cb ben ik inderdaad nog wel benieuwd naar. Hou wel van uppers en met 2cb wordt het al snel wel heftig qua verschillende indrukken (heb ik van anderen gehoord die het ook op een festival hebben gebruikt)Als je al ervaring hebt met lsd of 2cb zou ik 1 van deze 2 eens pakken op een feestje misschien eerst eens 2cb proberen aangezien dit bestuurbaarder is dan lsd
Hoi @jackhan leuk dat je zoveel feestjes hebt! Zoals anderen hier al aangeven is elke maand aan de uppers misschien wat veel. Supergoed om te zien dat je je aan de drie-maanden regel voor X (mdma) wilt houden. Zelf zou ik dan tussendoor ook geen milde serotonine-slurpers zoals 3 cmc gebruiken. Een keertje speed tussendoor kan niet al te veel kwaad zo lang je er voor zorgt dat je dat niet steeds vaker gaat doen. Een afhankelijkheid/verslaving kan zich heel stiekem ontwikkelen zonder dat je het zelf door hebt.Wat als je van uppers houdt maar wel rekening wilt houden met de 2-3 maandenregel van X?
Niet elke maand stims gebruiken is wel een manier om langer te leven op zich.Ja, zit ook altijd aan te denken. Ik feest ook graag, afentoe elk weekend, en soms zit er een hele maand tussen. Maar ik neem meestal X of pep. Wil wel graag 2cb proberen op een feest. Ik wil nog lang kunnen leven, en nee, ik zal niet feesten uitstellen, hoop dat er dan nog een manier is om 10 jaar langer te kunnen leven lol
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."