Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zou jij nemen als je elke maand een feest hebt?

Wat zou jij nemen als je elke maand een feest hebt?

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
GreenAnonMan zei:
Ja dat weet ik, maar dit is toch niet voor niets een drugsforum? Het lijkt me sterk dat meesten hier dat wel doen.
Klik om te vergroten...
Waarom denk je dat? Het is een drugs forum geen junk forum.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet je naar psytrance feestjes gaan en dan LSD, 2-CB of 4-HO-MET nemen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Waarom denk je dat? Het is een drugs forum geen junk forum.
Klik om te vergroten...
Nou Fred ze zitten er af en toe wel tussen… incl Yours Truly :wink:

Maar daarom waarschuwen we ook @GreenAnonMan - omdat we uit ervaring weten wat voor ellende het kan opleveren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Nou Fred ze zitten er af en toe wel tussen… incl Yours Truly :wink:

Maar daarom waarschuwen we ook @GreenAnonMan - omdat we uit ervaring weten wat voor ellende het kan opleveren.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk zitten ze er tussen. Ik lustte er zelf ook wel pap van. Maar ik ga er wel vanuit dat de meeste (uitzonderingen daargelaten) weten wat verantwoord gebruik is. Gezien daar enorm op worst gestuurd hier.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Waarom denk je dat? Het is een drugs forum geen junk forum.
Klik om te vergroten...
Misschien omdat hij de topic “ welke drug gebruik je op dit moment “ leest:)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Javelin zei:
Misschien omdat hij de topic “ welke drug gebruik je op dit moment “ leest:)
Klik om te vergroten...
Dan krijg je wel een vertekend beeld inderdaad.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#7
jackhan zei:
Wat als je van uppers houdt maar wel rekening wilt houden met de 2-3 maandenregel van X?

Hoe zou jouw stack er dan uitzien als je elke maand een feestje hebt waar je wilt gebruiken?
Nu wissel ik het vaak af met 3cmc omdat dat minder op je serotonine zit (aldus aannames).

Dus bijv.
eerste feest X,
2e feest 3cmc,
3 feest speed,
4e feest dan weer X,
5e feest weer 3cmc
6e feest weer speed
etc.

Jullie aan- of juist afraders?
Klik om te vergroten...
Ik wil even zeggen dat je je niet moet focussen op welke neurotransmitter de drug een werking heeft. Want die werking is slechts het begin van een hele kettingreactie in je hersennen.

Om een voorbeeld te geven, een ssri zorgt voor meer serotonine in je synapsen maar dat is enkel het begin, je hersenen reageren daar vrij hevig op en dat heeft gevolgen voor alle neurotransmitters en creëert een hele kettingreactie waarbij je hele brein betrokken is.

Je kunt niet voortgaan op wat zo'n drug aanvankelijk doet, je kunt niet zeggen dat je bv meer serotonine nodig hebt of zo. Of zeggen, ik wil een drug die minder op de serotonine inwerkt, want zelf een drug die in eerste intsantie je dopamine verlaagt of verhoogt kan na een kettingreactie ook meer serotonine als resultaat hebben.

Ik heb dat van mijn psychiater en dat is een hele proffessionele. Het is niet zo simpel als het lijkt.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Waarom denk je dat? Het is een drugs forum geen junk forum.
Klik om te vergroten...
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pure oxygen 🤣
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat als je van uppers houdt maar wel rekening wilt houden met de 2-3 maandenregel van X?

Hoe zou jouw stack er dan uitzien als je elke maand een feestje hebt waar je wilt gebruiken?
Nu wissel ik het vaak af met 3cmc omdat dat minder op je serotonine zit (aldus aannames).

Dus bijv.
eerste feest X,
2e feest 3cmc,
3 feest speed,
4e feest dan weer X,
5e feest weer 3cmc
6e feest weer speed
etc.

Jullie aan- of juist afraders?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11

Wat zou jij nemen als je elke maand een feest hebt?​

3 maanden rust, zodat het 1 keer in de 3 maanden leuk blijft.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Pep 😎
T
ThetripperrLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je al ervaring hebt met lsd of 2cb zou ik 1 van deze 2 eens pakken op een feestje misschien eerst eens 2cb proberen aangezien dit bestuurbaarder is dan lsd
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thetripperr zei:
Als je al ervaring hebt met lsd of 2cb zou ik 1 van deze 2 eens pakken op een feestje misschien eerst eens 2cb proberen aangezien dit bestuurbaarder is dan lsd
Klik om te vergroten...
2cb ben ik inderdaad nog wel benieuwd naar. Hou wel van uppers en met 2cb wordt het al snel wel heftig qua verschillende indrukken (heb ik van anderen gehoord die het ook op een festival hebben gebruikt)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo vaak gebruiken gaat mis
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou eerst mijn leven eens gaan heroverwegen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
jackhan zei:
Wat als je van uppers houdt maar wel rekening wilt houden met de 2-3 maandenregel van X?
Klik om te vergroten...
Hoi @jackhan leuk dat je zoveel feestjes hebt! Zoals anderen hier al aangeven is elke maand aan de uppers misschien wat veel. Supergoed om te zien dat je je aan de drie-maanden regel voor X (mdma) wilt houden. Zelf zou ik dan tussendoor ook geen milde serotonine-slurpers zoals 3 cmc gebruiken. Een keertje speed tussendoor kan niet al te veel kwaad zo lang je er voor zorgt dat je dat niet steeds vaker gaat doen. Een afhankelijkheid/verslaving kan zich heel stiekem ontwikkelen zonder dat je het zelf door hebt.

Als je nog geen ervaring hebt met psychedelica (zoals lsd of 2-cb) dan zou ik die in eerste instantie niet op een feestje nemen. Eerst thuis mee experimenteren als je er uberhaupt interesse in hebt.
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maand 1: X
Maand 2: nuchter
Maand 3: pep/2cb
Maand 4: X
Etc.
G
GreenAnonManLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, zit ook altijd aan te denken. Ik feest ook graag, afentoe elk weekend, en soms zit er een hele maand tussen. Maar ik neem meestal X of pep. Wil wel graag 2cb proberen op een feest. Ik wil nog lang kunnen leven, en nee, ik zal niet feesten uitstellen, hoop dat er dan nog een manier is om 10 jaar langer te kunnen leven lol
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
GreenAnonMan zei:
Ja, zit ook altijd aan te denken. Ik feest ook graag, afentoe elk weekend, en soms zit er een hele maand tussen. Maar ik neem meestal X of pep. Wil wel graag 2cb proberen op een feest. Ik wil nog lang kunnen leven, en nee, ik zal niet feesten uitstellen, hoop dat er dan nog een manier is om 10 jaar langer te kunnen leven lol
Klik om te vergroten...
Niet elke maand stims gebruiken is wel een manier om langer te leven op zich.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."