Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt gewoon altijd pussypep gehad.... een beetje goeie zooi brand wel ja... op een sadomasochistische manier is het eigenlijk best lekker... wie vaag wil zijn moet niet zeiken over een beetje pijn..."
"Een paar uur dwangmatig masturberen helpt ook wel hoor, wel goed vochtig/glad houden anders hou je dr blaren op na. Of probeer op een simpele game weg te spacen dat wil ook nog wel eens helpen. Veel succes igg"
"JunkXL zei: Mijn vrienden en ik zijn speedfreaks. De echte! geen GHB en andere dingen die wij vinden dat je beter niet in combinatie van elkaar kan gebruiken. Vooral niet als je onervare bent met een van de twee stoffen. Maar ook maken wij ons zorgen om elkaar als het mis gaat. En het enige wat je kan doen is met ze praten. en ze vooral het gevoel geven dat jij luistert en het begrijpt! Zonder elkaar te kwetsen en met elkaar verder helpend komen wij zo op een niveau die voor iedereen zijn eigen betekenis naar de drugs inhoud. Als iemand WILT stoppen lukt het hem..Maar dan moet je wel genoeg wilskracht bezitten. En zijn we er voor hem. En als vriend kan je zeggen hoe je vind dat iemand functioneert maar jij bepaalt uiteindelijk wat je met jou drugs gebruik doet. Er bestaat een grote kans op terug vallen als degene niet voor 100% achter zijn keuze staat. Praat daarom van te voren!!! Klik om te vergroten... Dan hebben wij ook het geluk dat we allemaal al jaren maten zijn, en dat we elkaar al lang kenden voordat de dope überhaupt in het spel kwam. Doordat we die basis hebben en niet als gebruikers elkaar kennen is het ook een stuk makkelijker om daar mee om te gaan of er een ander mee te kunnen confronteren. Wat dat betreft hebben we gewoon geluk en is er van de +-20 personen na een jaar of 6 nogsteeds niemand compleet naar de klote gegaan, en ik denk dat onze clan daar redelijk uniek in is, niemand dringt elkaar wat op, er word van mensen die willen stoppen/minderen niets aan respect of wat dan ook afgenomen en is er respect op een niveau waar veel mensen iets van kunnen leren. Dit zijn echte maten zonder vooroordeel, metalaars, "normaal", hiphoppers, britpoppers, punks, teknos en alles daar tussen al jaren allemaal vrienden , drugs, vrouwen, opleiding, overtuiging of persoonlijke voorkeur zijn geen probleem. Toch betreur ik het dat "buitenstaanders" ons zon unieke groep vinden we vinden het allemaal heel normaal, ik had eigenlijk gehoopt dat er meer mensen die instelling hadden maar de meeste drugs"vrienden" houden er over het algemeen er een persoonlijke agenda op na. En zoeken ze allemaal hetzelfde...... dope"
"TeKNoZem zei: Marla Singer zei: Speed is gewoon sneaky spul, men denkt het heel lang in de hand te hebben, maar voordat ze het zelf doorhebben, belanden ze toch in dat vervelende gebruikersspiraaltje en dan is het allemaal opeens niet meer zo rooskleurig... Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, als je ook maar weet dat een gewaarschuwd mens voor twee telt! Klik om te vergroten... Je geeft hierbij alleen de drug de schuld.. Het gebruik en de mate van liggen nog altijd bij de gebruiker. Klik om te vergroten... Vooral met maaten, alleen is er ook geef flikker aan"
"Beter stop je er mee, het gaat je toch niet lukken om hem te veranderen, misschien wil je het zelf te graag. Je bent beter af met een vent die er uberhapt niet aan doet.... sorry het is hard maar waar; je kan het beestje uit de shit halen, maar niet de shit uit het beestje. Ik heb het idee dat je hem te graag wil veranderen en dat heeft geen zin, het is nobel iemand te willen helpen maar ik zou ook de mogelijkheid niet uitsluiten dat jullie niet voor elkaar bestemd zijn. Het doet misschien wel zeer toch zal het je waarschijnlijk een hoop pijn en ellende schelen, zeker als je er zelf niets van moet hebben..."
"Goededag menschen; Ik heb een vraag omtrent paddos en pep, ik ga op dit moment aardig lekker van goede terreurpep. Nu zit er over te denken om er nog wat paddos boven op te doen, ik heb genoeg combos gedaan, alhoewel ik deze combo nog nooit heb geprobeert. Zoals het beaamd heb ik eerst eens rond gezocht maar kon niets echt conclusiefs vinden. Is het de moeite waard, of is het een verspilling van goeie shrooms? thnx"
"vannacht was mijn maag een beetje zuur dus, heb ik besloten even te wachten ik ben ze as-we-speak aan het eten...... Dus ik zal wel zien wat het doet ik kan wel tegen een stootje Tot zo!"
"sorry voor de late reactie.... k was dit draadje helemaal vergeten.. zoals ik vermoedde was het wel gaaf. Goede pep en paddos gaven een leuke mix van spacen en hard gaan.. best leuk beetje jammer dat ik `s ochtends een vervelende situatie voor m`n kiezen kreeg en dat dat zich manifesteerde in een bad gaan, gelukkig heb ik dat af kunnen wenden.."
"uhm verschillende: Nak ZwitZalf Wakker Snelle Slaapeloosheid Er zijn er nog shitloads meer, ik ga niet de moeite nemen ze alemaal weg te zetten en te exposen"
"bleh wat een onwetenheid weer alemaal zeg, ik dacht dat sommige van jullie wel beter wisten. Als er een roze/rode kleur in je speed zit is het over het algemeen ijzeroxide (roest) wat er in het productieproces in terecht is gekomen, kan weinig kwaad en geeft dus echt geen extra effect. Heeft je pep een groene kleur dan heeft dat er meestal mee te maken dat er koperoxide in terrecht is gekomen bij het maken... geoxideerde kopere leidingen bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel meer factoren die bij het produceren een afwijkende kleur veroorzaken, het heeft opzich helemaal geen reet met de kwaliteit/ sterkte te maken, stuur dat maar meteen naar het land der drugsfabels...."