Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraarste plek!

raarste plek!

122 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
ook nog wel eens in een kamer van een vriend, goed gedronken en toen zijn ik en mijn vriendin op zijn bed begonnen en terwijl waren zij op de zetel bezig anderhalve meter verder :P :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
op een trampoline

veert lekker mee
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was er nog een vergeten. Vorig jaar op Texel in een hotel, eerst met een slapende mede kamer genoot, later op de gang... Pep doet rare dingen met een mens... :grin:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#4
in de trein terwijl er ook andere mensen in de coupe zaten, zelfde voor de bioscoop en een keer in een speeltuintje omringd door huizen :flushed: (maar heb mezelf gelukkig nog niet teruggezien op internet) owja en nog een keer op vakantie langs in rivier waar continu mensen langs kwamen gakanoed.. dat is het denk ik wel voor mij!

en jullie?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
In sonsbeek denk ik, ik weet het allemaal niet meer zo goed. Ohja, in een waterbed vond ik ook raar aanvoelen, alhoewel het geen rare omgeving is, het was wel apart :grin:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op een veel te smal stenen muurtje ergens in Spanje, ze zal de afdrukken wel nog steeds in der reet hebben staan :grin: .
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op zo'n heel groot zelfopblaasbaar bed in een kraakpand
In de WC's bij een Star Wars convention
Op een larp verkleed als vuurimp en de andere darkelf :grin:
In een steegje bij een redelijk drukke straat
Op een NS station overdag, ik kon de mensen zien zelfs :grin:
Op een bakje in een park in rijswijk vlak bij de zwanen
Op een voetbalveld op de middenstip
In een hoefkar

Tihi :grin:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vode op verplaatsing! :grin:

Het gekste is bij mij in de auto op een parking. Valt nogal mee. :)
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
In de vleermuisgrot van Blijdorp denk ik :openmouth:

Verder niet veel bijzonders, mn ex was een beetje een bangerd (n)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Varry zei:
Vode op verplaatsing! :grin:

Het gekste is bij mij in de auto op een parking. Valt nogal mee. :)
Klik om te vergroten...

Hehe, leuk toch. :grin:

Was er nog twee vergeten:
De grot in dat zwembad in den bosch, groot cool zwembad met leuke glijbanen enzo.
Tussen twee windschermen 's ochtends op lowlands met iemand die zich badjasman noemde.
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blees zei:
In het zwembad op het bungalowpark van Walibi World. Was op dat moment verder niemand. Iedereen kon wel zomaar binnenkomen. En driekwart van de muren om het zwembad was geen steen, maar glas van boven tot onder. Héérlijk die spanning :P
Klik om te vergroten...
owja ik ook nog een keer in bubbelbad van een termaalbad
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb heeeeeel veel rare dingen gedaan op seksgebied en veel geexperimenteerd, maar wat betreft rare plekken kom ik niet veel verder dan mijn balkon of het bed van mijn ouders... Doodsaai eigenlijk hihihi....

Hoewel, ik heb wel een keer iemand gepijpt op het balkon van de Korsakoff, dat is dan wel mijn raarste plek bedenk ik me net...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
de duinen,, geen aanrader,,


schuurpapier :openmouth: :stoned:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#14
kies maar: Op een bankje op het ns-station, op een v&d toilet, in de bioscoop tijdens bad boys

Schijnt die film achteraf nog goed te zijn ook! Naja... :rolleyes:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#15
psychopsychedelic zei:
de duinen,, geen aanrader,,


schuurpapier :openmouth: :stoned:
Klik om te vergroten...

Ow! done it :)
Was zeker een aanrader!
Je moet alleen een handdoekje meenemen anders zit alles onder het zand he!
Bij zonsondergang... romantisch
p
perzikLid
01-01-2024, 00:00
#16
nachttrein op schoolreis
wc's van jeugdhuis
op een feestje (denk zelfs dat de security is komen kijken)
in het bed van de ouders van een vriend op een home party (heerlijk wanneer plots al je dronken vrienden binnen komen vallen en de dekens probere te stelen)

niet veel bijzonders dus
wel op een andere schoolreis mijn hele kamer laten onderlopen door te lang onder de douche te staan met mijn vriendin
ook kwam de vader van mijn toenmalig vriendin eens langs op haar kamer toen ze me net oraal plezierde....kon nog net op tijd alles wat bedekken maar daar zit je dan blozend te praten mt de vader :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
6e verdieping van het kadaverpaleis te Utrecht, het meisje dat naast ons de afwas stond te doen vond het niet zo erg volgens mij..
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#18
DreamWeaver zei:
6e verdieping van het kadaverpaleis te Utrecht, het meisje dat naast ons de afwas stond te doen vond het niet zo erg volgens mij..
Klik om te vergroten...

Haha, ik in een keuken op de vijfde, vandaar dat gebonk boven ons!! :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
vode zei:
DreamWeaver zei:
6e verdieping van het kadaverpaleis te Utrecht, het meisje dat naast ons de afwas stond te doen vond het niet zo erg volgens mij..
Klik om te vergroten...

Haha, ik in een keuken op de vijfde, vandaar dat gebonk boven ons!! :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, massive DF orgie? :P
D
DozerLid
01-01-2024, 00:00
#20
In het zwembad op het bungalowpark van Walibi World. Was op dat moment verder niemand. Iedereen kon wel zomaar binnenkomen. En driekwart van de muren om het zwembad was geen steen, maar glas van boven tot onder. Héérlijk die spanning :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."