#1
ook nog wel eens in een kamer van een vriend, goed gedronken en toen zijn ik en mijn vriendin op zijn bed begonnen en terwijl waren zij op de zetel bezig anderhalve meter verder :P 


Varry zei:Vode op verplaatsing!![]()
Het gekste is bij mij in de auto op een parking. Valt nogal mee.![]()
owja ik ook nog een keer in bubbelbad van een termaalbadBlees zei:In het zwembad op het bungalowpark van Walibi World. Was op dat moment verder niemand. Iedereen kon wel zomaar binnenkomen. En driekwart van de muren om het zwembad was geen steen, maar glas van boven tot onder. Héérlijk die spanning :P


psychopsychedelic zei:de duinen,, geen aanrader,,
schuurpapier![]()
![]()
DreamWeaver zei:6e verdieping van het kadaverpaleis te Utrecht, het meisje dat naast ons de afwas stond te doen vond het niet zo erg volgens mij..
vode zei:DreamWeaver zei:6e verdieping van het kadaverpaleis te Utrecht, het meisje dat naast ons de afwas stond te doen vond het niet zo erg volgens mij..
Haha, ik in een keuken op de vijfde, vandaar dat gebonk boven ons!!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."