Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe sletterig ben jij?

Hoe sletterig ben jij?

139 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
72!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
60%

ik ben best braaf :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
caatje zei:
Deranged zei:
Dat wist ik al.
Klik om te vergroten...
Helderziend?


OT: 81% and i don't care....
Klik om te vergroten...
Hey, wij zijn samen enorm sletterig! *geeft caatje hand*
Klik om te vergroten...

Hoer














:P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Slet.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je slettentestscore is binnen. Je bent:


53%
Slet

Valt best mee vergeleken met de meesten hier :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
53%
Slet

Valt wel mee dus. Ik ben geen slet, heb altijd relaties, maarja na alles bij elkaar opgetelt 4 jaar in een relatie heb je natuurlijk wel wat geëxperimenteerd :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
71% slet, netjes toch? :wink:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
<div%20style="padding:%2010px;"><a%20href="http://nl.okcupid.com"><img%20src="http://cdn.okcimg.com/graphics/slutawards/51.gif"%20border="0px"%20width="200px"%20height="301px"%20alt="OkCupid%20-%20Free%20Online%20Dating"></a></div>

OK, die shit werkt dus niet :P maar ik ben 51 % slet blijkbaar.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de Neger zei:
Lauu dat valt me zwaar van je tegen! :beer:
Klik om te vergroten...

tja als zwevende kaken een sexuele handeling was dan was ik een 100% :tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#10
49%
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ondanks dat het een lachertje is (die test) zet het me wel aan het denken. Je vult het in naar waarheid (althans ik) en dan ben je ineens een echte slet terwijl je al 7 jaar netjes getrouwd bent en je niks zonder medeweten van je partner doet. Waar zit m dat nou in? Zelf denk omdat de vragen te "breed" zijn. Of ook omdat je verleden erbij betrekt. Pfffff gelukkig, ik ben geen slet maar een oud wijf met slutty background. :wave:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb hem twee keer moeten maken, had me vergist in m'n geslacht (is ook erg lastig te onthouden..)

Anyway, 48 %, dus dat valt wel mee, geloof ik.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
Ondanks dat het een lachertje is (die test) zet het me wel aan het denken. Je vult het in naar waarheid (althans ik) en dan ben je ineens een echte slet terwijl je al 7 jaar netjes getrouwd bent en je niks zonder medeweten van je partner doet. Waar zit m dat nou in? Zelf denk omdat de vragen te "breed" zijn. Of ook omdat je verleden erbij betrekt. Pfffff gelukkig, ik ben geen slet maar een oud wijf met slutty background. :wave:
Klik om te vergroten...

tja caatja ik ben 49 procent slet,en ik ben 95 procent impotent :(
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
impotent :grin: :tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
weer jij die als eerste mijn quote moet zien en mij natuurlijk moet uitlachen :angry: :tearsofjoy: :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zal dat eens kopen voor jou,lachtaart!!! :angry: :angry: :angry:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
oewww geil :hearteyes:


whahaha lachtaart :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
cronos zei:
tja caatja ik ben 49 procent slet,en ik ben 95 procent impotent :(
Klik om te vergroten...

Laat Ellesdee maar lachen hoor, ik weet dat je bedoelde: importent...

:tearsofjoy:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sletterigheid en eigenwaarde kunnen verdomd goed samen gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."