Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsreis-ziekte pillen?

reis-ziekte pillen?

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DR.TH-Chill-25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wou wat meer weten over deze pillen die delirium veroorzaken
diphenhydramine,dimenhydrinate,cyclizine,(promethazine?)
onder welke namen zijn ze verkrijgbaar?
-voorschrift/zonder voorschrift?(in belgië)
hoeveel moet je ervan nemen om de volle effect te krijgen?
D
David BuenoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pillen die het veroorzaken? Bedoel je niet voorkomen? Ik bedoel; waarom zou je dat willen?

De belangrijkste symptomen zijn stuipen en sterke visuele hallucinaties of illusies. Deze zijn vaak fobisch van aard: een lijder aan delirium tremens ervaart mensen, voorwerpen, schaduwen enz. als bedreigend. Verder kunnen optreden: geheugenverlies, desoriëntatie, ontwikkeling van agressie en achtervolgingswaan (paranoia).

Sounds like a really bad trip to me man..
P
PsilocybeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zelf cyclizine gehad.Dit geeft idd een delerium,het is hellemaal niet fijn.Je ijlt heel erg alsof je 40 graden koorts hebt En hebt hele rare hallucinaties zoals stemmen en personen waar je ook nog eens hellemaal in gelooft.Deze Drug is totaal niet fijn en het absoluut NIET waard om te proberen.


Ook de dagen er na voel je je super brak en hoor je vaak nog geluiden en stemmen.En ben je tottaal initiatief-loos.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
De pillen die je bedoelt moeten de stof Diphenhydramine bevatten.. meer weet ik er ook niet over, ik ben niet zo opzoek naar een delerium, maar op erowid is er veel over te vinden, hoewel ik er vannuit ga dat je daar al gekeken hebt. Je moet in iedergeval even goed uitzoeken welke stoffen er aan toegevoegd zijn en of het echt de specefieke goede stof is. Merknamen kan ik je dus niet mee helpen.
P
PsychischLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had pas 2 pillen cinarizine op en moet zeggen dat je er een soort rustgevende kalmerende werking van krijgt. Ik vond er niet veel aan, en zou het ook niet weer doen, het was net als een paracetamolletje met 20 mg codeine erin meer niet. Alleen werd je er niet slaperig van integenstelling tot codeine.
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trippen op antihistaminen is best wel een linke aangelegenheid er zijn best veel lichamelijke problemen die op kunnen treden.
Diphenhydramine is best wel een nasty goedje,
ik heb zelf een keer een trip ondernomen van dat spul, de grens tussen werkelijkheid en m`n trip was totaal vervaagd.. en was niet aangenaam om te voelen.
Stel je eigen een hoop levensgrote insecten voor die in je kamer rondvliegen en zo levensecht zijn dat aleen je gezond verstand bewaren nog helpt.
Een aparte ervaring maar niet voor herhaling vatbaar.
Succes
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iemand die weet wat er gebeurd bij enkele Touristil-pilletjes?
Het is ook tegen reisziektes, maar ik weet niet juist welke werkende stoffen erin zitten.. Ik kan ze ook nergens vinden..

:sunglasses:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
^daar heb je helemaal niks AAn
T
TractuspuerLid
01-01-2024, 00:00
#9
DR.TH-Chill-25 zei:
Ik wou wat meer weten over deze pillen die delirium veroorzaken
diphenhydramine,dimenhydrinate,cyclizine,(promethazine?)
onder welke namen zijn ze verkrijgbaar?
-voorschrift/zonder voorschrift?(in belgië)
hoeveel moet je ervan nemen om de volle effect te krijgen?
Klik om te vergroten...

500 mg dramamine en je hebt een elkker verwarrende avond, ik kan het niet leuk noemen...gewoon heel vreemd
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
veel suiker eten helpt ook, dus lollies enzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."