Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"100ug is een goeie startdosis, ik had lichte vervormingen en ademen van objecten. Ook met ogen dicht lichte visuals. Goede dosis om kennis te maken met 1p."
"Rivalrie zei: Dat is toch geen kennismaking met LSD? Vind dat mensen echt een verkeerd beeld hebben van wat LSD doet. Wat jij omschrijft is hetzelfde als elke andere trip drug. Klik om te vergroten... De TS heeft nog niet heel veel trip ervaring. Ik zou zeggen better safe than sorry voor de eerste keer. Zou jammer zijn als je je 12u lang niet lekker voelt. Ook werkt het op iedereen anders dus fijn dat jij liever hoog doseert maar ik vond de 1e keer 100ug een prima tripje. En ook merk ik heel veel verschil tussen andere trip middelen."
"Blauweaap zei: Zeker waar. Maar 12u Trip hebben wat geen zak aan is is dan toch ook verneuking van je avond. Klik om te vergroten... Hij kan de volgende keer toch hoger doseren als het bevalt. Het kan toch bijna niet dat je bij 100ug denkt dat de avond geen zak aan is. Je kunt altijd nog bij pakken mocht je te weinig voelen al zul je nooit meer die piek krijgen. Of versterken met wat wiet. Op 100ug heb ik iig een vermakelijke avond hoor"
"1p-lsd en 2cb-fly zijn mooi spul"
"Jari zei: Hoe kan je het beste een zegel door de helft krijgen? Ik wil ze niet aanraken met mijn hand. Kan het gewoon met een schaar? Klik om te vergroten... Met een pincet zegel vast houden en knippen met een klein schaartje"
"Wat dacht je van even een maand geen 2CB gebruiken. Ik weet zeker dat je ervaringen dan weer wat intenser worden."
"Het gevaar is meestal dat je niet weet wat er in zit. Er zal vast wel een manier zijn om het goed te kunnen doseren maar waarom zou je als je gewoon lekker je wietje kan halen?"
"1P-LSD word natuurlijk alleen gebruikt voor research en niet voor menselijke consumptie 😜"
"2cb-fly is wel makkelijk te handelen, lichte visuals en gegarandeerd lachkicks. Ik heb zelf ook eerst een aantal keer truffels gedaan voordat ik 2cb probeerde. Truffels zou wel de voorkeur hebben naar mijn mening, omdat dat wel echt het echte natuurlijke trip gevoel geeft. Maar ik raad aan om je eerst even flink in te lezen over ervaringen van andere mensen, dan weet je wat je te wachten staat. Veel trip plezier! 👍"
"Rivalrie zei: 2cb fly met wiet.... heb ik 1x gedaan... je gaat als een raket. Niet aan te raden overigens Klik om te vergroten... Wiet in de piek van 2cb-fly is wel kanon hard gaan ja"