#1
Ik was eerst!! Lolstereo.. lol
Ik was eerst!! Lolstereo.. lol
De link doet het niet meer?
Ja ongekend, maar verslaving en craving kan veel met je doen.Zo dan, dat zijn wel flinke overdosissen zeg, damn.
Ik moet dat al echt zo afwegen dat ik niet meer dan 20mg in 1x neem en had toen met de meet gestapeld en totaal nog geen 60mg op maar toen al achteraf spijt dat ik die laatste dosis had genomen want dat was eigk al net teveel. Laat staan 200mg totaal, damn. En er dan ook niks van leren en een week later weer teveel nemen.
Wel Mania maar wat ze in Amerika bath salts noemen zijn vaak geen dissociatieven. Meestal gaat dat over middelen in de cathinones groep zoals mephedrone.Mania sowieso. In Amerika staat dit ook wel bekend als bathsalts.
60mg is nog extreem veel inderdaad!had toen met de meet gestapeld en totaal nog geen 60mg op
Mania sowieso. In Amerika staat dit ook wel bekend als bathsalts.
Wel Mania maar wat ze in Amerika bath salts noemen zijn vaak geen dissociatieven. Meestal gaat dat over middelen in de cathinones groep zoals mephedrone.
Ik was eerst!! Lol
👍Dacht even dat dit over mij ging 😳
drugsforum.nl
Ohja deze thread herinner ik me nog. Heb je daar nog lang last van gehad?3-meo-pcp hoelang todat ik me normaal voel?
Hey mensen. Ik heb afgelopen zondag 200mg 3meow gedaan en voel me sinds niet normaal. Was de dag later helemaal van het padje af. Vroeg me af hoelang ik me off voel. Enig idee?drugsforum.nl
Heroic dose!Heb me zeker een week lang niet normaal gevoelt.
De dar erna was ik echt zwaar onder invloed lol.
Haast alsof if 500mg quetiapine had weg gewerkt...
Eerder een foolish dose 😉Heroic dose!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."