@Paul777
Je bedoelt dat je die 1p-lsd zelf in wil nemen en niet gaat testen op je laboratoriumratten?
Wow, jij durft!![:openmouth:]()
Je bedoelt dat je die 1p-lsd zelf in wil nemen en niet gaat testen op je laboratoriumratten?
Wow, jij durft!
Haha dit moet om het legaal te houden!
Maar dat hebben ze al achterhaalt.
Binnenkort is het weg
Die Grapperhaus zou eens even een goeie LSD trip moeten hebben eigenlijk. Even een ander perspectief krijgen op dingen zou hem goed doen.
Yep, gewoon een disclaimer.Waarschuwing is er zodat verkoper kan zeggen dat de klant is gewaarschuwd en verteld dat hij het middel niet zelf moet gebruiken. Zoiets was het.
Stel dat er iemand aan overlijd, dan kan de verkoper zeggen dat hij duidelijk heeft gemaakt dat je het middel niet zelf tot je moet nemen en geen rechter die je ervoor veroordeeld... Zoiets was het right? Ik ben niet zo thuis in die juridische rechten wereld..Yep, gewoon een disclaimer.
Daar komt het op neer ja. Hoe het precies allemaal zit weet ik ook niet hoor.Stel dat er iemand aan overlijd, dan kan de verkoper zeggen dat hij duidelijk heeft gemaakt dat je het middel niet zelf tot je moet nemen en geen rechter die je ervoor veroordeeld... Zoiets was het right? Ik ben niet zo thuis in die juridische rechten wereld..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."