Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfschikkende 1P-LSD waarschuwing op de verpakking?

Afschikkende 1P-LSD waarschuwing op de verpakking?

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
@Paul777
Je bedoelt dat je die 1p-lsd zelf in wil nemen en niet gaat testen op je laboratoriumratten?

Wow, jij durft! :openmouth:
V
VchipLid
Waarschuwing is er zodat verkoper kan zeggen dat de klant is gewaarschuwd en verteld dat hij het middel niet zelf moet gebruiken. Zoiets was het.
P
Paul777Lid
Op de 1P-LSD verpakking staat o.a:
  • Schadelijk bij inslikken
  • Veroorzaakt huidirritatie
En nog tal van andere extreme zogenaamde veiligheidsvoorschriften (zie de bijgevoegde afbeelding)...

Nou neem ik aan dat dit allemaal gewoon onzin is om potentiële 'consumenten' af te schikken, maar anderzijds doet het me wel twijfelen...

Ik bedoel, als dat onzin is waarom word het er op gezet dan? Moeten handelaren in research chemicals ons verplicht voorliegen met zulke waarschuwingen? Wat is de achterliggende gedachte? Als ik het zo lees is het nog gevaarlijker dan het coronavirus.
t
transformatedLid
Dat is normaal, het is natuurlijk ook niet voor menselijke consumptie :wink:
t
transformatedLid
Let op, op je foto staat de link van een site.
Best even blurren of wegdoen!
G
GonzoGrasshopperLid
1P-LSD word natuurlijk alleen gebruikt voor research en niet voor menselijke consumptie 😜
R
RevolutionairLid
Haha dit moet om het legaal te houden!
Maar dat hebben ze al achterhaalt.
Binnenkort is het weg
V
VJ_LSD72Lid
Revolutionair zei:
Haha dit moet om het legaal te houden!
Maar dat hebben ze al achterhaalt.
Binnenkort is het weg
Klik om te vergroten...

Uh nee, die staat nog niet op het lijstje van Grapperhaus. In duitsland is 1P-LSD wel verboden maar 1cP-LSD weer niet.
M
MindlessLid
Die Grapperhaus zou eens even een goeie LSD trip moeten hebben eigenlijk. Even een ander perspectief krijgen op dingen zou hem goed doen.
R
RevolutionairLid
Mindless zei:
Die Grapperhaus zou eens even een goeie LSD trip moeten hebben eigenlijk. Even een ander perspectief krijgen op dingen zou hem goed doen.
Klik om te vergroten...

Dan ligt het ineens in elke smartshop 😂
M
MindlessLid
PsychedelicMagic zei:
Waarschuwing is er zodat verkoper kan zeggen dat de klant is gewaarschuwd en verteld dat hij het middel niet zelf moet gebruiken. Zoiets was het.
Klik om te vergroten...
Yep, gewoon een disclaimer.
L
Levensgenieter🌈Lid
Dit doen ze om de wet te omzeilen. Als het wel voor consumptie is, krijgen ze te maken met de Voedsel en Waren autoriteit, en zou dit verboden zijn.
P
PurplextLid
Zou die Grapperhaus zich nu alleen nog maar om de Covid-crisis druk maken of denkt ie ook nog aan ons, de junks die door criminelen gevoerd worden met zeer schadelijke stoffen waardoor vele slachtoffers vallen??
Of wordt het nieuwe wetsvoorstel nu in de wacht gezet?
V
VchipLid
Mindless zei:
Yep, gewoon een disclaimer.
Klik om te vergroten...
Stel dat er iemand aan overlijd, dan kan de verkoper zeggen dat hij duidelijk heeft gemaakt dat je het middel niet zelf tot je moet nemen en geen rechter die je ervoor veroordeeld... Zoiets was het right? Ik ben niet zo thuis in die juridische rechten wereld..
M
MindlessLid
PsychedelicMagic zei:
Stel dat er iemand aan overlijd, dan kan de verkoper zeggen dat hij duidelijk heeft gemaakt dat je het middel niet zelf tot je moet nemen en geen rechter die je ervoor veroordeeld... Zoiets was het right? Ik ben niet zo thuis in die juridische rechten wereld..
Klik om te vergroten...
Daar komt het op neer ja. Hoe het precies allemaal zit weet ik ook niet hoor.

Maar die RC vendors weten natuurlijk donders goed dat de meeste kopers de middelen consumeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."