#1
Ik speel geen wedstrijdje, ik geef aan alleen tegen betaling trollen te willen voeren.Je praat veel maar uiteindelijk zeg je niks. Totaal inmaken? Weddenschap? Niemand speelt hier een wedstrijdje behalve jij.
Ik speel geen wedstrijdje, ik geef aan alleen tegen betaling trollen te willen voeren.Je praat veel maar uiteindelijk zeg je niks. Totaal inmaken? Weddenschap? Niemand speelt hier een wedstrijdje behalve jij.
Niemand heeft dat beweerd hier. Je trekt het nu volledig uit z'n verband, zoals het een echte troll betaamt. Het is dat je schrijfstijl en grammatica goed op orde is, anders zou ik haast zeggen dat je de wedergeboorte van ons aller vriend Revolutionair bent.Oh ja, maar je hebt geen problemen iedereens tijd te verknollen met onzin.
Want dat je na 2 maanden biertjes drinken aan de benzo's zou moeten is kwaadaardige onzin.
Dat is nu precies het probleem hier: je ontbeert de intelligentie om te begrijpen dat dit nu juist wel impliciet werd beweerd hierboven, en dat dit gebrek aan het kunnen duiden van impliciete logica een discussie met jou vreselijk vermoeiend gaat maken, en dus wil ik ervoor worden betaald.Niemand heeft dat beweerd hier. Je trekt het nu volledig uit z'n verband, zoals het een echte troll betaamt. Het is dat je schrijfstijl en grammatica goed op orde is, anders zou ik haast zeggen dat je de wedergeboorte van ons aller vriend Revolutionair bent.
Je leest wat je wil lezen toch ?Oh ja, maar je hebt geen problemen iedereens tijd te verknollen met onzin.
dus wil ik ervoor worden betaald.
Grappig dat je nog steeds geen bron hebt gepost. Al die tijd die je verspilt met mislukte persoonlijk aanvallen, je zou haast zeggen dat je geen bron hebt maar louter aan het trollen bent.Dat is nu precies het probleem hier: je ontbeert de intelligentie om te begrijpen dat dit nu juist wel impliciet werd beweerd hierboven, en dat dit gebrek aan het kunnen duiden van impliciete logica een discussie met jou vreselijk vermoeiend gaat maken, en dus wil ik ervoor worden betaald.
Ik zal het even voor mijnheer uitspellen. Let je even op?Waar zegt iemand in dit topic dat je perse aan de benzo's moet na 2 maanden zuipen?
Omdat je je vermaakt als troll krijg je van mij een bedankje 😘.Ik zal het even voor mijnheer uitspellen. Let je even op?
1. Er post iemand die 2 maanden drinkt.
2. Een ander reageert dat stoppen met drinken gevaarlijk kan zijn.
3. Ik reageer dat dat onzin is na 2 maanden en je zonder enig gevaar kunt stoppen.
4. Eenmongoolbehulpzame poster komt een 'bron' vragen voor die bewering.
5. Ik laat demongoolbehulpzame poster weten dat de 'bron' in deze de bovenkamer is.
6. Andere behulpzame poster komt melden dat de standaard methode om van alcohol af
te kicken voorschrijven van benzo's is.
7. Wie dus suggereert dat stoppen met drinken als je twee maanden drinkt gevaarlijk is beweert
impliciet dat je al na 2 maanden drinken aan de benzo's zou moeten.
Nou, knul, een dankwoordje lijkt me op zijn plaats!
Ik zal het even voor mijnheer uitspellen. Let je even op?
1. Er post iemand die 2 maanden drinkt.
2. Een ander reageert dat stoppen met drinken gevaarlijk kan zijn.
3. Ik reageer dat dat onzin is na 2 maanden en je zonder enig gevaar kunt stoppen.
4. Eenmongoolbehulpzame poster komt een 'bron' vragen voor die bewering.
5. Ik laat demongoolbehulpzame poster weten dat de 'bron' in deze de bovenkamer is.
6. Andere behulpzame poster komt melden dat de standaard methode om van alcohol af
te kicken voorschrijven van benzo's is.
7. Wie dus suggereert dat stoppen met drinken als je twee maanden drinkt gevaarlijk is beweert
impliciet dat je al na 2 maanden drinken aan de benzo's zou moeten.
Nou, knul, een dankwoordje lijkt me op zijn plaats!
Wow. Je mist alleen het hele punt dat @inner_search slechts zegt:Ik zal het even voor mijnheer uitspellen. Let je even op?
1. Er post iemand die 2 maanden drinkt.
2. Een ander reageert dat stoppen met drinken gevaarlijk kan zijn.
3. Ik reageer dat dat onzin is na 2 maanden en je zonder enig gevaar kunt stoppen.
4. Eenmongoolbehulpzame poster komt een 'bron' vragen voor die bewering.
5. Ik laat demongoolbehulpzame poster weten dat de 'bron' in deze de bovenkamer is.
6. Andere behulpzame poster komt melden dat de standaard methode om van alcohol af
te kicken voorschrijven van benzo's is.
7. Wie dus suggereert dat stoppen met drinken als je twee maanden drinkt gevaarlijk is beweert
impliciet dat je al na 2 maanden drinken aan de benzo's zou moeten.
Nou, knul, een dankwoordje lijkt me op zijn plaats!
benzo's worden std voorgeschreven voor iemand die afkickt van alcohol.
Pssst, alleen een 'behulpzame poster' zou niet begrijpen dat er geen 'bron' bestaat voor een arbitraire tijdsperiode.Pssst , nog altijd geen source.
Oh, je weet niet wat het woord 'standaard' betekent? Of heb je moeite met het duiden van de term 'gevaarlijk'? Ik begin je langzaamaan een interessant studieobject te vinden.Met een beetje begrijpend lezen haal je hier uit dat huisartsen dit vaak voorschrijven. Niemand hier beweert echter dat dit goed is of nodig is.
Pssst, alleen een 'behulpzame poster' zou niet begrijpen dat er geen 'bron' bestaat voor een arbitraire tijdsperiode.
Alcohol afkick is mogelijk gevaarlijk. Gezien wij hier de rest van het verhaal niet kennen is het dus wenselijk om dit soort zaken met een voorzichtig advies te komen. Missie nummer van van het forum:Oh, je weet niet wat het woord 'standaard' betekent? Of heb je moeite met het duiden van de term 'gevaarlijk'? Ik begin je langzaamaan een interessant studieobject te vinden.
Voorzichtig advies, ga maar aan de benzo's want een biertje is gevaarlijk!wenselijk om dit soort zaken met een voorzichtig advies
Voorzichtig advies, ga maar aan de benzo's want een biertje is gevaarlijk!
Leer eens begrijpend lezen.Voorzichtig advies, ga maar aan de benzo's want een biertje is gevaarlijk!
Jongens: de kleuterscholen beginnen aankomende week weer hoor. Jezelf al aangemeld?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."