#1
Oke, google synthetische wiet en je vind honderden horror verhalen van ziekenhuis bezoeken tot de dood. Super heftig.
Wat mij opvalt is dat het in bijna alles wat ik kan vinden gaat om Spice of bijvoorbeeld K2. Het nadeel hier aan is, is dat je niet weet wat je hebt, niet weet hoe sterk iets is, en dus niet weet welke dosis je moet nemen. Dit is super gevaarlijk natuurlijk.
Maar...
Er zijn ook veel betrouwbare vendors waar je pure synthetische wiet kan krijgen, in vele soorten. Hiervan zijn wel dosissen bekent, en als je het op een juiste manier doet, bijvoorbeeld door het maken van een tinctuur, kun je wel een goede dosis bepalen.
Het is bekent dat deze stoffen aan de zelfde soorten receptoren binden als THC zelf, en dus een soort gelijk effect geven.
Is het dan niet zo dat als jij hoort bij de mensen die er wel verstandig mee kan gaan, en weet dat je dingen niet te vaak moet gebruiken en zich hier ook aan houdt, dat het helemaal niet zo gevaarlijk hoeft te zijn?
Dat je kan doodgaan eraan is logisch, wegens de bizar hoge potentie van vele van de stoffen. Maar hierdoor moet je gewoon veel, maar dan ook veel minder nemen.
Iemand ervaring met enkele of meerdere van deze stoffen? Is het zoveel verslavender en slechter voor je dan wiet mits goed gebruikt?
Bedankt!
Wat mij opvalt is dat het in bijna alles wat ik kan vinden gaat om Spice of bijvoorbeeld K2. Het nadeel hier aan is, is dat je niet weet wat je hebt, niet weet hoe sterk iets is, en dus niet weet welke dosis je moet nemen. Dit is super gevaarlijk natuurlijk.
Maar...
Er zijn ook veel betrouwbare vendors waar je pure synthetische wiet kan krijgen, in vele soorten. Hiervan zijn wel dosissen bekent, en als je het op een juiste manier doet, bijvoorbeeld door het maken van een tinctuur, kun je wel een goede dosis bepalen.
Het is bekent dat deze stoffen aan de zelfde soorten receptoren binden als THC zelf, en dus een soort gelijk effect geven.
Is het dan niet zo dat als jij hoort bij de mensen die er wel verstandig mee kan gaan, en weet dat je dingen niet te vaak moet gebruiken en zich hier ook aan houdt, dat het helemaal niet zo gevaarlijk hoeft te zijn?
Dat je kan doodgaan eraan is logisch, wegens de bizar hoge potentie van vele van de stoffen. Maar hierdoor moet je gewoon veel, maar dan ook veel minder nemen.
Iemand ervaring met enkele of meerdere van deze stoffen? Is het zoveel verslavender en slechter voor je dan wiet mits goed gebruikt?
Bedankt!