Ik heb het juist niet over Spice, maar over de pure stof. Ik heb 1 gram FUB-AMB crystal binnen gekregen. Epileptische aanvallen kunnen ook op wiet, alleen wiet is niet zo sterk waardoor je zo ongelofelijk veel moet roken dat het bijna nooit voorkomt. Misselijkheid ook.- Syntetische cannabis wordt gemaakt met een 'spray' van chemicaliën op een plantaardige stof, dit gebeurt totaal niet nauwkeurig en wordt meestal onzorgvuldig gemaakt in China.
Ik weet welke dosis ik nodig heb om "gewoon" stoned te worden zonder dat het veel heftiger is. Ik maak namelijk al best lang E-Liquid voor e-sigaretten, en op basis van PG maak ik hier een liquid van, zodat ik het heel voorzichtig, pofje voor klein pofje kan nemen.
Alle nadelige gevolgen van synthetische wiet kan je ook van cannabis krijgen, als je maar hoog genoeg doseert.
Waarom niet gewoon wiet? Wiet is 3 euro per joint, dit 0,003 cent per dosis. Daarnaast zal ik nogsteeds 99% wiet roken, maar wil het een keer geprobeerd hebben om te kijken of als je er verstandig mee bent het wel meevalt.