Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend van mij nam een bump van iets zonder smaak en met een structuur van keta. 20 min later lag ie te kitse 8x ofzo na een half uur weer twee keer wat zou dit zijn hij voelde zich verder alleen wazig meer niet."
"200 ug"
"Maar waarom zou je wakker liggen als dat niet hoeft?"
"Ja kan opzich wel maar zal niet ergens kunnen zo lang"
"Eigenlijk zou t voor mij niks uit maken als was het 25i maar je moet dan wel erg opletten met dosering. Waarschijnlijk merk je voor de rest niet eens verschil tenzij je er mee bekend bent en zelfs dan is de kans klein."
"Ik heb een houten kist met hangslot op mn kamer is dit een geschikte plek ? ( ivb licht en temperatuur )"
"Heeft t al gedaan, maar hoe veeander je je naam op df? Maar hoe verander je je naam dan oo DF? Is eigenlijk de reden dat ik SWIM gebruik."
"Ik zou echt op zien tegen het snuive veel mensen zeggen ook dat het pijnlijk en vies is maar in een film zag ik dat jet ook kan drinken, klopt dit? Ook zeggen de meeste dat bommetjes geen of weinig zin hebben en spuiten gaat me dan weer iets te ver."
"Weet er iemand een site of winkel waar je legale psychedelica kan kopen? ( en dan bedoel ik geen smartshop) Ik weet dat er in ieder geval erg veel soorten zijn die (nog) niet verboden zijn door de wet dus waarom zou niemand er dan op een legale veilige manier in handelen net als een paar jaar geleden met bijvoorbeeld de N-BOMe serie?"