Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVertraagd wiet herstel van 2CB trip

Vertraagd wiet herstel van 2CB trip

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganjaman181 zei:
2C-B is niet toxisch. Dus er is geen spraken van herstek er van.
Klik om te vergroten...
Hoe kom je hier nou weer bij. Er zijn geen onderzoeken bekend naar de neurotoxiciteit van 2C-B dus je kunt absoluut niet zonder meer stellen dat het niet neurotoxisch is. Daarnaast is 2C-B wel degelijk een aanslag op je brein en kun je dus ook niet zonder meer stellen dat je er niet van hoeft te herstellen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ganjaman181 zei:
2C-B is niet toxisch. Dus er is geen spraken van herstek er van.
Klik om te vergroten...
Niet alles uit de homeostase van je lichaam is direct schade en je kunt ook gewoon herstellen van een afwijking naar je 'normaale waarde'.

Daarnaast is roepen dat 2C-B niet toxisch is een nogal gevaarlijke uitspraak, heb je hier een paar betrouwbare bronnen bij?
V
Verwijderd lid 56856Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste


Ik ben een dagelijks genieter van wiet. Maar ik heb gisteren voor de 2de maal 2CB gebruikt op een festival. Het was een zeer kleine dosis, waardoor ik XTC-achtige ervaring had en zeer leuk dus.

Maar kan ik nu gewoon mijn rustig terug wat smoren of zou dit het herstel van 2CB negatief beïnvloeden? Buiten wat stijf (hakken, jumpen :tongueout:) en beetje vermoeid voel ik mij prima.

Iemand ervaringen hiermee?

Mvg
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kunt prima wiet roken, mogelijk zul je je tijdens het roken iets meer een gevoel van gisteren terugkrijgen, maar in de regen is het niet nadelig voor het herstel. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha dat is mooi. :)

Het enige waar je eventueel last van zou kunnen krijgen is een beetje angstig worden doordat je het gevoel van gisteren weer ervaart, maar dat ontstaat dus normaal alleen maar als je ervaring ervoor ook al niet fijn was, klinkt niet alsof dat hier het geval was. Geniet ervan! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hoeft je echt geen zorgen te maken over herstel door het blowen. Ik rook altijd na gebruik van xtc, paddo's, lsd, 2cb, etc en vind hetaltijd fijn om zo de dagen erna door te komen. Maar het heeft verder totaal geen invloed op je herstel. Het kan vaak nog licht het gevoel van de avond ervoor terugbrengen, ook niet echt vervelend als je het mij vraagt.
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#7
2C-B is niet toxisch. Dus er is geen spraken van herstek er van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."