#1
Hoe kom je hier nou weer bij. Er zijn geen onderzoeken bekend naar de neurotoxiciteit van 2C-B dus je kunt absoluut niet zonder meer stellen dat het niet neurotoxisch is. Daarnaast is 2C-B wel degelijk een aanslag op je brein en kun je dus ook niet zonder meer stellen dat je er niet van hoeft te herstellen.Ganjaman181 zei:2C-B is niet toxisch. Dus er is geen spraken van herstek er van.