MeejheM zei:
Desperado070 zei:
Narayani zei:
Cannabis is voor zover bekend enkel geestelijk verslavend.
Waarom zeggen mensen dit nog steeds?
Voorbeelden van afkickverschijnselen door cannabis zijn:
• snel geirriteerd
• rusteloos
• slecht slapen
• lichamelijke klachten zoals zweten, trillen, kou en hoofdpijn
Een geestelijke verslaving kan geen lichamelijke klachten veroorzaken.
Bron?
Diazepam zijn tabletten, geen vloeistof, dus ik neem aan dat je 25mg gedoeld ipv milliliters.
25 mg diazepam is niet veel. 2,5 tabletje per dag. het is echter veel moeilijker om daar vanaf te geraken dan een wietverslaving.
Begrijp 'm niet echt, je praat over diazepam en citeerd wiet.
maar ja dat bedoelde ik, zoals je ziet zijn we allemaal mensen en maken we allemaal fouten.
En om eerlijk te zeggen, 25 mg is niet veel?
Had diazepam niet zo erg geweest zoals je me verteld.
hadden we het in de winkel kunnen kopen,
niet alleen op recept van de huis arts.
Als we het via een andere kant bekijken is diazepam zelfs een harddrugs.
Sinds je aan een overdosis dood kan gaan, daarom is alcohol ook een harddrugs.
All kijken we daar wat anders tegen aan.
En ja je gaat niet meteen dood aan een overdosis diazepam.
Maar als je een overdosis neemt en niet direct naar het ziekenhuis gaat ontstaan er blijvende schaden.
zoals lever falen, hartritmestoornissen, vermindering van witte bloedcellen in je bloed.
Wat allemaal ernstige gevolgen heeft, en niet meteen maar wel uiteindelijk tot de dood kunnen leiden.
Bron? ga naar je huis arts en vraag het hem zelf
![:wink:]()