#1
Voordat ik ooit psychedelica had gebruikt had ik ook echt een totaal ander beeld bij hoe die visuals eruit zouden zien, maar vaak maakt het dingen duidelijk inderdaad.cheiron zei:Fool zei:Ik vind het opzich niet zo raar klinken dat een middel dat zijn werk vanuit je hoofd doet dingen veranderd aan de hand van associaties in zijn hoofd. :P
Nee, dat is natuurlijk ook wel vanzelfsprekend![]()
Ik bedoelde met het wonderlijke ook vooral dat je van nature schijnbaar zo'n extreem sterk tripmiddel in je chemie hebt zitten.
Waarom ik het aansluiten apart noem, is omdat ik zelf op basis van beschrijvingen van OEV's voordat ik ze zelf ooit had meegemaakt, het idee had gekregen dat ze vaak random vreemd zijn. Rare, ondoorgrondelijke beelden. In mijn eigen ervaring is dat dus eigenlijk helemaal niet zo; ik vind het altijd wel zinvol, het vertelt me iets, maakt dingen duidelijk.
Zeg maar, het zijn niet de roze olifanten die je misschien zou verwachten.
En ja super bizar en bijzonder dat het sterkste tripmiddel overal in de natuur aanwezig is. Ben echt benieuwd of de wetenschap ooit nog achter het doel en de functie van DMT in je hersenen en op andere plekken in de natuur gaat komen.
