#1
Ze schieten als paddestoelen uit de grond :P

SmartieAndMe zei:Whahaha gebruik je een router om je paddo's te verwarmen? Veel warmte zal er niet afkomen lijkt me en als ie te warm wordt gaat ie stuk..
Creatief, maar niets voor mij.. Toch leuk beschreven!
SmartieAndMe zei:Kun je niet een paar foto's plaatsen?![]()
SmartieAndMe zei:Whahaha gebruik je een router om je paddo's te verwarmen? Veel warmte zal er niet afkomen lijkt me en als ie te warm wordt gaat ie stuk..
Creatief, maar niets voor mij.. Toch leuk beschreven!
Ik zou het sowieso drogen, nat zijn ze veel smeriger. Volgens mij kun je ze gewoon invriezen..bobsacamano zei:Maar stel je hebt een te grote oogst hoe hou je het goed? Moet je het dan drogen?
bobsacamano zei:Daarnaast wat is de beste manier kun je ook een bak vullen met (juiste) aarde en er sporen in te stoppen. Is er ergens online een handleiding hiervoor van een goeie enthousiasteling?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."