Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeimproviseerde verstop plek voor kweekset.

Geimproviseerde verstop plek voor kweekset.

63 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze schieten als paddestoelen uit de grond :P
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft t al gedaan, maar hoe veeander je je naam op df?
Maar hoe verander je je naam dan oo DF?
Is eigenlijk de reden dat ik SWIM gebruik. :mrgreen:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha ik dacht het zelfde maar goed ben benieuwd hoe je kweek gaat worden.

SmartieAndMe zei:
Whahaha gebruik je een router om je paddo's te verwarmen? Veel warmte zal er niet afkomen lijkt me en als ie te warm wordt gaat ie stuk..

Creatief, maar niets voor mij.. Toch leuk beschreven!
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kun je niet een paar foto's plaatsen? :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja nu ook wel benieuwd naar je toverdoos.

SmartieAndMe zei:
Kun je niet een paar foto's plaatsen? :wink:
Klik om te vergroten...
M
MagicShroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
SmartieAndMe zei:
Whahaha gebruik je een router om je paddo's te verwarmen? Veel warmte zal er niet afkomen lijkt me en als ie te warm wordt gaat ie stuk..

Creatief, maar niets voor mij.. Toch leuk beschreven!
Klik om te vergroten...

Je zou ervan opkijken hoeveel warmte er van af komt!
Let wel er zit alleen maar een dunne doek om de router heen, daarboven staat direct de kweekset.

Ik heb een thermometer net boven de kweekset gehangen (in de zak) op een willekeurig moment gemeten en kwam uit op een lekkere 26 graden.

De kist zelf staat op een vloer waar het meestal zo'n 20/21 graden op de vloer is.
Verder is de kweekzak volkomen beslagen met druppels. Ziet er goed uit!

Vandaag heb ik zo'n USB licht met buigbare standaard gevonden en ipv mijn iPod heb ik die er nu op aangesloten, geeft lekker veel licht, en zelfs nog iets meer warmte! Moet nu wel opletten dat het niet 28+ graden wordt daarbinnen :tongueout:

Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken vandaag of morgen :)
Misschien doe ik dat wel zodra ik de eerste paddestoel vormpjes begin te zien!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuke huis tuin en keuken oplossing. Mij persoonlijk zou dit allemaal te veel werk zijn, maar het gaat uiteindelijk om het resultaat natuurlijk.

Zou leuk zijn als je een foto van je knutsel doos plaatst en dan gewoon nog een keer wanneer je paddestoelen uit de grond schieten! Is toch niet heel veel moeite om een foto te maken?
M
MagicShroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nope. Geen probleem. Ik maak er een paar zodra er wat kleine paddos te zien zijn :)

Kan toch niet al te lang duren? Over een 4 dagen zitten ze een week :tongueout:
M
MagicShroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mhh. Nu precies een week bezig. Ik zie kleine ronde witte schimmels opkomen, denk dat over een halve week wel wat kleine paddos te zien zijn.

Hopelijk? :grin:
M
MagicShroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik twijfel of dat witte schimmel paddos zijn.

MAAR

precies na een week zie ik hele kleine witte piemeltjes met bruin kopje te voorschij komen en ze lijken naar het licht toe te groeien!!

OMG i think its starting :grin:

ze zijn echt kleiner dan een centimeter LOL. maar het zijn duidelijk kleine paddos.
M
MagicShroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat ik een photo timelapse ga maken, lijkt me wel leuk.

De foto's van de box zelf komen nog wel :)

Ik hou het spannend :tongueout:


Trouwens, meeste tutorials zeggen dat je de binnenkant van de zak moet spuiten met water, ik heb het anders gedaan en een laagje water in de zak gelaten, de zak is altijd hardstikke vochtig.

Moet ik regelmatig dit water verversen? Ik denk dat het anders gaat stinken. Ik denk dat het al stinkt trouwens, of het moet de paddos zijn maar ik denk het water zelf.

Misschien volgende keer een piep klein laagje water zodat ik het kan bijschenken als het helemaal opgedroogd is. Zie het gauw genoeg als de zak geen waterdruppeltjes meer heeft.
M
MagicShroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://imgur.com/Riu1DT3
http://imgur.com/JVlsgEl
http://imgur.com/JiXYiKU
http://imgur.com/sag6l4C
http://imgur.com/TwUp8vI

Fotos zoals beloofd :)

3 fotos met de box van de bovenkant genomen.

2 fotos met de kweekset zelf. Ben echt verbaast dat ik na een week al zulke paddos hebt, ze worden om de 12 uur groter haha.

Ik schat dat de lucht in de zak nu zo'n 26 graden is.

Alles gedaan in de kist :)

Je ziet opde fotos met de kist overigens de usb lamp er boven hangen, ik richt hem niet direct op de kweekset maar schijn hem tegen de bovenkant van de kist aan.


Je ziet op de fotos van de kweekset dat ik de helft van het plastic heb weggeknipt anders was hij simpelweg te lang.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bedankt voor de foto's. Ziet er goed uit!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cool, ziet er beter uit dan ik verwacht had :wink: Houd ons even op de hoogte met foto's, leuk!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo dat schiet lekker op! :grin:
M
MagicShroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
http://imgur.com/zDgmLr2

Gaat focking snel nu.

Ik weet niet hoe elke paddestoel strakjes kan overleven het zijn er zoveel, ze groeien zelfs aan de rand van de bak :openmouth:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien zelf ook maar iets bedenken. Ik woon alleen dus kan doen waar ik zin in heb. Maar stel je hebt een te grote oogst hoe hou je het goed? Moet je het dan drogen?

Daarnaast wat is de beste manier kun je ook een bak vullen met (juiste) aarde en er sporen in te stoppen. Is er ergens online een handleiding hiervoor van een goeie enthousiasteling?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
bobsacamano zei:
Maar stel je hebt een te grote oogst hoe hou je het goed? Moet je het dan drogen?
Klik om te vergroten...
Ik zou het sowieso drogen, nat zijn ze veel smeriger. Volgens mij kun je ze gewoon invriezen..

bobsacamano zei:
Daarnaast wat is de beste manier kun je ook een bak vullen met (juiste) aarde en er sporen in te stoppen. Is er ergens online een handleiding hiervoor van een goeie enthousiasteling?
Klik om te vergroten...

Er zijn gewoon complete growkits te koop, met aarde, sporen en alles er op en er aan. Alleen even in het water zetten en dan in een kweekzak en het gaat bijna vanzelf. Kijk ff bij onze sponsor Azarius anders :wink:
M
MagicShroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou we het toch over drogen hebben, is het een optie om de paddos van te voren te snijden in stukjes alvorens ze in wc papier te wikkelen? Of is het gewenst om ze heel te drogen?

En telt die dikke steel uberhaupt als actief ingredient dat je wil opeten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."