Ik ben van mening...............
als je verslaafd bent wil iedereen in zijn hart stoppen. Ik ben paultje en heb een probleem gehad met cocaine blowen en drank.
Ik zl een beetje mijn verhaal vertellen.Het is begonnen met wat vrienden te drinken.
Wat uit liep op pillen gebruik en cocaine gebruik.
Ik ben van mening dat de mensen di hier wat zeggen er niet helemaal van op de hoogte zijn wat eigenlijk een coke verslaving is.
Ik weet van me zelf als je een cocaine verslaving hebt de beste leugenaar van de wereld bent.
Ik heb namelijk 6 jaar voor iedereen verzwegen dat ik die verslaving had.......moet je nagaan 6 jaar terwijl mn vrouw de geheledag bij me was. Blowen deed ik voor afgelopen 5 december 2005 (want toen was ik er aan toe)17 jaar elke dag.
Ik ben nu dus 15 dagen gestopt met blowen en nu 3 jaar van een zware cocaine verslaving af. Een ding is zeker als deze jongen waar we het over hebben uberhout een cocaine verslaving heeft (wat ik wel denk) dan is het voor die jongen z'n probleem dat hij het zal de verslaving verzwijgen. Het is zeer moeilijk om dat toe te geven. Je moet het zien als dat je ze smorgen smiddags en savonds je brood af pakken. Ik praat nu uit mijn ervaring!!! Ik heb het nu niet meer moeilijk met mijn verslaving. Maar ikkon niet alles tegelijk. Daarom benik na 3 jaar pas aan mn blowen gaan werken.
En dat vond ik ook eng. Ik werd bang dat ik mn vrouw en 2 kinderen ging verliezen. Toen heb ik me aangemeld bij novadic dat is een verslavingszorg. Door heel veel te praten van te voren werd ik eindelijk op genomen.Ik mocht er maar 3 weken blijven. Ze zeiden dat ik het wel redde.
Ik was bang om mn eigen bloot te geven. Maar toen de knoop was doorghakt had ik nog een hele grootte schaamte over tegenover mijn vrouw en kinderen vrienden en familie want iedereen wist het onderhand. Ik was boos dat ik na 3 weken op straat werd gezet.
Ik dacht ik val terug. Maar gelukkig heb ik het doorstaan (maar ik ben er nog steeds niet)
Ik ben namelijk verslavings gevoelig. Is het geen coke dan drank dan blowen.
Zoals ik nu ben ken ik mn eigen niet. Ik was namelijk 15 toen ik helemaal nuchter was.
graag jullie mening over verslaving