De inbrekers hadden een raam opengebroken om de horecagelegenheid aan de Kempenweg binnen te komen. Een voorbijganger zag de jongeren buitgemaakt snoep opeten. Daarna merkte hij een spoor van aangebroken en onaangebroken ijsjes en snoepgoed op, meldt de politie. Gewaarschuwde agenten wisten de jongens daarop eenvoudig te traceren.
#3
Tsjonge jonge wat een sjakies, gaan ze snoep jatten
#4
hahahaha dan ben je egt dom.
lijkt wel een stripverhaal ofzo
#5
Haha, die waren nie erg nuchter zeker?? :P
#6
hahaha!
Jochies van 16 en 17 jaar die snoep jatten!
Hilarisch!
#7
Ach, dit verhaal heeft ook wel iets aandoenlijks.
En ik stel me zo voor dat die gasten een taakstraf krijgen, en dat hun 'medetaakstraffers' dan vragen wat ze uitgespookt hebben. En dat ze dan moeten uitleggen dat ze veroordeeld zijn op het pikken van snoep.
niet erg cool natuurlijk
#8
sukkels
#9
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die neiging ook wel eens gehad heb onder een vreet kick
#10
Ja of je trekt gewoon even je beurs uit je broek
#11
hahaha
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.