#1
idd ik moet je grotendeels gelijk geven hierin wat je zegtzommes zei:Nou nou.. Is gewoon een andere manier van gerechtigheid.
Jij hebt het recht helemaal niet om te oordelen over die mensen. Zij zouden hun bek is open moeten trekken over onze vreet & neuk cultuur hier, dan worden ze ook min of meer openbaar terecht gesteld.
Jullie hebben makkelijk praten achter je pc-tje, maar je weet nog voor geen fractie hoe het is om in zo'n cultuur te leven...
Voer dan in ieder geval een discussie voordatje meteen gaat oordelen en over psychische aandoeningen gaat beginnen.
.