Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHirsi Ali vertrekt uit Nederland

Hirsi Ali vertrekt uit Nederland

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#1
zommes zei:
Erg jammer dat zij op deze manier het land moet verlaten...

Ik had liever gezien dat Rita Verdonk een eindje op zou rotten.
Klik om te vergroten...
Ze heeft der id gewoon weer hoor.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is wel allemaal heel scheef. De VVD staat voor een streng asielbeleid, en nu één van hun eigen kamerleden hiervan de dupe wordt, doen ze ineens heel verontwaardigd. De VVD heeft voor mij haar laatste stukje geloofwaardigheid verloren.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Baukereg zei:
Het is wel allemaal heel scheef. De VVD staat voor een streng asielbeleid, en nu één van hun eigen kamerleden hiervan de dupe wordt, doen ze ineens heel verontwaardigd. De VVD heeft voor mij haar laatste stukje geloofwaardigheid verloren.
Klik om te vergroten...

een deel van de leden dan..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
hebben jullie dat hele verhaal gevolgd of roepen jullie gewoon wat er op de voorpagina vd Telegraaf staat?
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Verklaar u nader...
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#6
JewCookie zei:
Baukereg zei:
Opgeruimd staat netje. Ga maar lekker met die Amerikaanse neo-conservatieven de alleswetende intellectueel uithangen.
Klik om te vergroten...

waarschijnlijk komt ze amerika niet eens in, aangezien nederland der uitzet heeft ze ook geen nederlands paspoort meer en komt ze amerika waarschijnlijk niet in..
Klik om te vergroten...

Ik hoorde dat ze al een nieuwe baan had in new york ofzo..
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Opgeruimd staat netje. Ga maar lekker met die Amerikaanse neo-conservatieven de alleswetende intellectueel uithangen.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
'Hirsi Ali vertrekt uit Nederland'

Uitgegeven: 15 mei 2006 14:04
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 14:29
AMSTERDAM - In Den Haag wordt rekening gehouden met het vertrek van Ayaan Hirsi Ali. Het VVD-Kamerlid treedt per 1 september in dienst van het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank in Washington. Dit meldt De Volkskrant maandag.


Ingewijden bevestigden het bericht uit de Volkskrant. Volgens het ochtendblad zou Hirsi Ali niet eerder dan op 1 mei volgend jaar naar de Verenigde Staten vertrekken. Maar omdat zij op 27 augustus haar huis in Den Haag moet ontruimen, heeft zij het AEI verzocht of zij per 1 september terecht kon.


Het instituut wordt gezien als een van de belangrijkste adviseurs van de regering van de Amerikaanse president George Bush.

Leugens

Hirsi Ali kwam de afgelopen week in opspraak, omdat zij mogelijk meer leugens heeft verteld bij haar asielaanvraag dan ze eerder al had toegegeven. Zij kreeg in 1992 een asielstatus en werd in 1997 genaturaliseerd. Mensen kunnen hun Nederlanderschap alsnog verliezen als later blijkt dat zij hebben gelogen over bepaalde kwesties.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Erg jammer dat zij op deze manier het land moet verlaten...

Ik had liever gezien dat Rita Verdonk een eindje op zou rotten.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Baukereg zei:
Opgeruimd staat netje. Ga maar lekker met die Amerikaanse neo-conservatieven de alleswetende intellectueel uithangen.
Klik om te vergroten...

waarschijnlijk komt ze amerika niet eens in, aangezien nederland der uitzet heeft ze ook geen nederlands paspoort meer en komt ze amerika waarschijnlijk niet in..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rofl. Dat komt er nou van :grin:
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Baukereg zei:
Opgeruimd staat netje. Ga maar lekker met die Amerikaanse neo-conservatieven de alleswetende intellectueel uithangen.
Klik om te vergroten...

AMEN
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#13
das allemaal snel gegaan trouwens

nou dagdag :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik weet niet wat ik er van moet denken... Hirsi vecht voor best wel goede dingen, maar er is iets met r wat me absoluut niet aanspreekt...

Ze heeft me teveel invloed en is daar ook veels te trots op...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."