#1
Ze heeft der id gewoon weer hoor.zommes zei:Erg jammer dat zij op deze manier het land moet verlaten...
Ik had liever gezien dat Rita Verdonk een eindje op zou rotten.
Ze heeft der id gewoon weer hoor.zommes zei:Erg jammer dat zij op deze manier het land moet verlaten...
Ik had liever gezien dat Rita Verdonk een eindje op zou rotten.
Baukereg zei:Het is wel allemaal heel scheef. De VVD staat voor een streng asielbeleid, en nu één van hun eigen kamerleden hiervan de dupe wordt, doen ze ineens heel verontwaardigd. De VVD heeft voor mij haar laatste stukje geloofwaardigheid verloren.
JewCookie zei:Baukereg zei:Opgeruimd staat netje. Ga maar lekker met die Amerikaanse neo-conservatieven de alleswetende intellectueel uithangen.
waarschijnlijk komt ze amerika niet eens in, aangezien nederland der uitzet heeft ze ook geen nederlands paspoort meer en komt ze amerika waarschijnlijk niet in..
Baukereg zei:Opgeruimd staat netje. Ga maar lekker met die Amerikaanse neo-conservatieven de alleswetende intellectueel uithangen.
Baukereg zei:Opgeruimd staat netje. Ga maar lekker met die Amerikaanse neo-conservatieven de alleswetende intellectueel uithangen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."