Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vaak geprobeerd, nooit succes gehad. Zelfs niet na het isoleren van de methylfenidaat."
"Ik heb op ongeveer 40mg toch aardig wat diploma's gehaald. Ik heb ook wel eens 100mg genomen, maar dit resulteerde in algehele stijfheid, een dikke OD dus. Ik raad 20mg aan, prima concentratie / feelgood dosis"
"1. LSD 2. PCP 3. DMT IV"
"1,85 en rond de 75 kg. *modknip, niet relevant in dit topic eerder storend."
"2C-Em zei: G-J zei: Ik heb net (15 min geleden) 20 mg 2C-I gesnoven, maar ik merk er compleet niks van, behalve de ernstige pijn in mn neus / keel. edit: nog maar 40mg oraal gedaan, nog geen echt effect behalve wat golvende gordijnen. Nu gaat die keta erin! kutzooi Klik om te vergroten... Klinkt als slecht spul, of het is inderdaad versneden en dan is het knap van diegene dat ie daar uberhaupt tijd aan besteed Of het was het (2C-I) gewoon uberhaupt niet. Dan was het...niets..of iets, maar niet iets dat 2C-I was. 40mg oraal is boven de range "Strong" op Erowid, ik weiger eigenlijk te geloven dat je nou direct en toevallig een persoon bent die er (bijna totaal?) ongevoelig voor is. Hoewel RC's meestal gewoon zuiver as is worden doorverkocht, is het in percentages iig waarschijnlijker dat het aan je spul ligt dan dat het aan jou ligt. 20-25mg is gewoon een prima trip waar je de avond weg op bent, 40mg is fors veel meer en moet echt een intens effect zijn, als het niets doet is je spul gewoon worthless as is. Look fo 'another Klik om te vergroten... Versneden was het zeker niet, het kwam later aardig sterk op. Ik heb blijkbaar aan algehele tolerantie tegen drugs. Ik heb het die nacht ook nog gecombineerd met 250mg 2Meo-PCP en 3 gram Ketamine, verspreid over de nacht. Ik heb de 3 middelen inmiddels ook door anderen laten proberen, maar deze 2 jongens beweerden dat het wel degelijk goed genoeg spul was. Ik trip er dus niet hard op, waar ik heel erg van baal, ik zit echter wel een dag of 3 met de na-effecten. Ik heb al verschillende dealers geprobeerd, met altijd hetzelfde effect. Iemand enig idee hoe dit kan komen, want zovaak gebruik ik nou ook weer niet (1x per maand)"
"Bounty zei: Slik je medicijnen? Ben je misschien 2.80 en tonnetje rond? Als je zegt dat je wel drie dagen na-effecten hebt lijkt het bijna wel alsof je een traagwerkende schildklier hebt... Ben je daar toevallig bekend mee? Klik om te vergroten... Ik slik geen medicijnen en ben rond de 70 kg. Ik baal ook vaak zat dat ik zoveel van bepaalde middelen nodig heb om effect te bereiken, en daarna zolang van de kaart ben. Dit geld voor bijna alles (2C's, Disso's, DMT, Alchohol, Coke, Opiaten, Benzo's, MDMA, e.v.a.) Alleen sommige emphatogenen als Salvia, en Amfetaminen daar heb ik dan weer minder van nodig. Aan mijn schildklier lijkt het me niet te liggen. M'n leverfuncties zijn gecontroleerd. En zovaak gebruik ik niet. Ikzelf wijt dit alles aan langdurig DXM en Fentanyl gebruik. Maar dit is allemaal erg offtopic natuurlijk: Ik zal binnenkort gewoon eens 200mg doen, en kijken of ik dan een beetje ga trippen."
"Methylfenidaat wordt op de markt gebracht onder de merknamen Concerta (Janssen-Cilag) Equasym (UCB Pharma) Medikinet (EuroCept) Ritalin (België: Rilatine) (Novartis). (bron: wiki)"
"100mg --> ziekenhuis Toen ik een jaar of 16 was, dacht ik dat wel even te trekken, in combo met 600mg tramodol, maar ze konden op de EHBO mn benen niet meer gestrekt krijgen vanwege de stijve spieren. Ik zou niet weten wat ik nu aan zou kunnen, ik ga het ook niet proberen ook."
"Bij mij versterkt het alleen maar elkaar. Zowel Benzo's als Alchohol werken op de GABA-A receptoren. Ik vind het een uitstekende combinatie (niet overdrijven natuurlijk)"
"Neem er 10 van ongeveer 2 uur voor je gaat slapen. Vervolgens nog 10 een uur van tevoren. Klik om te vergroten... Aangezien de halfwaardetijd van melatonine rond de 0,5-1 uur ligt, kan je ze beter alle 20 een half uur van tevoren innemen naar mijn mening. (het psychologische effect buiten beschouwing gelaten)"