#1
Achja zo kun je eeuwig door blijven discuseren. Ik blijf bij mijn mening.
Ook omdat ik een keer duidelijk verschil had gemerkt tussen 2 soorten diazepam. Ik had altijd valium van roche, die werkte sterk spierverslappend en gewoon goed. Toen kreeg ik een keer van het merk ratiopharm, die werkten voor geen meter. Ik werd er alleen maar slaperig van, maar de pijn in mijn rug bleef omdat het mijn spieren niet verslapte. Ook niet bij een hogere dosis.
Daarom twijfel ik aan kwaliteit tussen verschillende merken. De zuiverheid zal vast wel goed zijn. Alleen de werking niet altijd.
Denk ook aan grondstoffen waar de kracht uit is omdat ze langer opgeslagen liggen bijv.
Ook omdat ik een keer duidelijk verschil had gemerkt tussen 2 soorten diazepam. Ik had altijd valium van roche, die werkte sterk spierverslappend en gewoon goed. Toen kreeg ik een keer van het merk ratiopharm, die werkten voor geen meter. Ik werd er alleen maar slaperig van, maar de pijn in mijn rug bleef omdat het mijn spieren niet verslapte. Ook niet bij een hogere dosis.
Daarom twijfel ik aan kwaliteit tussen verschillende merken. De zuiverheid zal vast wel goed zijn. Alleen de werking niet altijd.
Denk ook aan grondstoffen waar de kracht uit is omdat ze langer opgeslagen liggen bijv.
