#1
Hallo beste mede drugs gebruikers!!
ik heb een vraagje, want ik lees hier en daar wel is iets over Lachgas maar heb het zelf nog nooit gedaan en aangezien ik geen vrienden heb die dit wel eens gedaan hebben, kan ik er ook niet echt in contact meekomen.
Dus dacht ik zo van nouja ik wil het welleens proberen, maar de 1ne keer vertellen ze je dat je een fietspomp moet gebruiken en de andere keer zeggen ze dat je een Nos cracker moet gebruiken en de ander beweert dat je het uit een slagroom tube kunt score!, maar hoe kom je aan die shit!! :P en wat vinden jullie de makkelijkste weg?
alvast heel erg bedankt voor de reacties!!![:grin:]()
ik heb een vraagje, want ik lees hier en daar wel is iets over Lachgas maar heb het zelf nog nooit gedaan en aangezien ik geen vrienden heb die dit wel eens gedaan hebben, kan ik er ook niet echt in contact meekomen.
Dus dacht ik zo van nouja ik wil het welleens proberen, maar de 1ne keer vertellen ze je dat je een fietspomp moet gebruiken en de andere keer zeggen ze dat je een Nos cracker moet gebruiken en de ander beweert dat je het uit een slagroom tube kunt score!, maar hoe kom je aan die shit!! :P en wat vinden jullie de makkelijkste weg?
alvast heel erg bedankt voor de reacties!!
