Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN20 (lachgas) hoe het beste in te nemen?

N20 (lachgas) hoe het beste in te nemen?

21 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mede drugs gebruikers!! :grin:
ik heb een vraagje, want ik lees hier en daar wel is iets over Lachgas maar heb het zelf nog nooit gedaan en aangezien ik geen vrienden heb die dit wel eens gedaan hebben, kan ik er ook niet echt in contact meekomen.

Dus dacht ik zo van nouja ik wil het welleens proberen, maar de 1ne keer vertellen ze je dat je een fietspomp moet gebruiken en de andere keer zeggen ze dat je een Nos cracker moet gebruiken en de ander beweert dat je het uit een slagroom tube kunt score!, maar hoe kom je aan die shit!! :P en wat vinden jullie de makkelijkste weg?

alvast heel erg bedankt voor de reacties!! :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel simpel!

Slagroompatronen.nl Hier kan je n2o patronen kopen en laten bezorgen. Je kan het volgens mij ook bij de sligro kopen. En online zullen er vast nog wel veel meer zijn.

Daar kan je ook je slagroomspuit kopen, werkt het zelfde als een cracker maar is veel duurder en onpraktischer. Of je bent van plan echt zelf slagroom te gaan maken, maar dat denk ik niet :beer:

Dure maar mooie/handige cracker

Cracker, 10 euro en 6 euro verzend kosten

Maar die dingen moeten ze ook wel in smartshops hebben gok ik.

't Is dus allemaal legaal.

Je koopt een doos patronen, koopt een cracker of slagroomspuit en doet er een patroon in. Maak je patroon leeg in een ballon die je aan de slagroomspuit of cracker doet.
De tofste manier om ermee te beginnen is op bed te zitten en vervolgens quote ik henkdevries omdat hij 't zo duidelijk uitlegt:

Trippen:Mijn favoriet, je ademt helemaal uit voordat je begin met inhaleren van het lachgas zodat er geen zuurstof meer in je longen zit, vervolgens neem je een diepe 'hijs' uit je ballon en houd die in tot alles een beetje vaag wordt en vervolgens ga je langzaam in en uitademen in de ballon. Bij deze methode moet je wel weten dat je erg bleek kan worden en je lippen helemaal blauw kunnen worden omdat je geen zuurstof krijgt, dit is niet erg maar het ziet er wat raar uit voor de toekijkers.
Klik om te vergroten...

Toch zou ik aanraden als je lippen blauw worden om even een pauze in te lassen.

Have fun en in combinatie met wiet of tripmiddelen is 't al helemaal vet.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij Makro in belgie hebben ze zo'n slagroomspuiten voor maar 25 euri's. heb de mijne daar ook gehaald.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toch is een cracker altijd nog goedkoper, en handiger.
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh zo'n cracker ziet er wel handig uit, ga er maar eens een bestellen ! Werkt gewoon door het patroon er ahw op te draaien ?
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Heel simpel!

Slagroompatronen.nl Hier kan je n2o patronen kopen en laten bezorgen. Je kan het volgens mij ook bij de sligro kopen. En online zullen er vast nog wel veel meer zijn.

Daar kan je ook je slagroomspuit kopen, werkt het zelfde als een cracker maar is veel duurder en onpraktischer. Of je bent van plan echt zelf slagroom te gaan maken, maar dat denk ik niet :beer:

Dure maar mooie/handige cracker

Cracker, 10 euro en 6 euro verzend kosten

Maar die dingen moeten ze ook wel in smartshops hebben gok ik.

't Is dus allemaal legaal.

Je koopt een doos patronen, koopt een cracker of slagroomspuit en doet er een patroon in. Maak je patroon leeg in een ballon die je aan de slagroomspuit of cracker doet.
De tofste manier om ermee te beginnen is op bed te zitten en vervolgens quote ik henkdevries omdat hij 't zo duidelijk uitlegt:

Trippen:Mijn favoriet, je ademt helemaal uit voordat je begin met inhaleren van het lachgas zodat er geen zuurstof meer in je longen zit, vervolgens neem je een diepe 'hijs' uit je ballon en houd die in tot alles een beetje vaag wordt en vervolgens ga je langzaam in en uitademen in de ballon. Bij deze methode moet je wel weten dat je erg bleek kan worden en je lippen helemaal blauw kunnen worden omdat je geen zuurstof krijgt, dit is niet erg maar het ziet er wat raar uit voor de toekijkers.
Klik om te vergroten...

Toch zou ik aanraden als je lippen blauw worden om even een pauze in te lassen.

Have fun en in combinatie met wiet of tripmiddelen is 't al helemaal vet.
Klik om te vergroten...

Thnx man voor de uitleg :grin:
ga morgen even kijken of ik zo'n cracker ergens op de kop kan tikken!

Have a nice spacey day dude!! :stoned:
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan je even melden als je ergens een goede cracker gekocht hebt op een betrouwbare site ofzo :grin: ?
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
er staan nota bene 2 links in dit topic man...
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#9
inferno33 zei:
er staan nota bene 2 links in dit topic man...
Klik om te vergroten...

ja ik bedoelde meer, of hij kan zeggen als hij die cracker binnen heeft via een bepaalde site, dan weet ik dat die betrouwbaar is.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Sjeik zei:
Die van Ebay komen sowieso aan.
Klik om te vergroten...
*bevestigd dit*
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spees174 zei:
inferno33 zei:
er staan nota bene 2 links in dit topic man...
Klik om te vergroten...

ja ik bedoelde meer, of hij kan zeggen als hij die cracker binnen heeft via een bepaalde site, dan weet ik dat die betrouwbaar is.
Klik om te vergroten...

Is goewd :wink:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die van Ebay komen sowieso aan.
c
crestiksaLid
01-01-2024, 00:00
#13
N20 lachgas hoe het beste in te nemen

Paddos vind ik lekker in een sterke thee met bv. zoethoutsmaakje. De truffels vind ik prima te eten op een boterham met chocoladepasta.

Maar eerlijk gezegd vind ik het ook helemaal niet erg om gedroogde spullen zo op te eten. Ik merk wel dat vrienden van mij die het spul smerig vinden, het met allerlei combinaties nog steeds smerig vinden en bij die mensen lukt het nauwelijks om de afkeer van de smaak af te laten nemen.

Overigens vind ik de werking juist beter als ik van paddos thee maak. Dus voor mij is kauwen niet per se de beste manier.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik iets als een tang op een varken zou willen laten slaan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het beste neem je het natuurlijk rectaal, als je echt wil flashen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een slagroomspuit is het fijnste, dan kan je makkelijk meedere patronen in een ballon doen. Een no2 cracker heb ik zelf en dat werkt ook fijn alleen is het nogal een gekloot om meedere capsules in een patroon te doen.
M
Mr.DelegatorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Normaal onderzoek ik jarenlang hoe en wat omtrend de drug die ik neem, maar omdat ik Lachgas nooit echt als een drug gezien heb, de methode aangehouden zoals ik er mee in aanraking kwam. Dat wil zeggen, een (aluminium) Kaiser Spuit 0,5L t.w.v. €50,- gehaald en nu wil ik zo'n Cracker :|. Maar ach, wij nuttigen altijd 2 patronen @ once, en dat schijnt weer chiller te werken in de Spuit, en om nou voor €15,- ook nog een Cracker te halen voor de N2O-2-Go momentjes, zie ik niet zitten haha.

Zijn denk al wel zeker 2500 patronen doorheen gegaan, weet niet wat de gebruiksduur van zo'n Cracker is, (aangezien die spuitbus soms aardig bevroren aanvoelt :openmouth:)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Crackers beter dan slagroombussen? No way.


Heerlijk ding, geen ballonnen nodig, het gas komt er niet te koud uit en je kan ze ook nog gebruiken voor bubbeltjes water :grin:
Heerlijk zo'n spuit.
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb er nog 1 te koop staan (spuitbus) voor €30,- mag je hem hebben.
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kijk hier even :wink:
viewtopic.php?f=10&t=24692

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."