Ik zal nog even wachten met codeïne en alcohol combineren als ik jou was, het is een hele linke combinatie. ~6 á 12 codeïne pilletjes en een paar biertjes verhogen je risico om in een coma te belanden héél erg veel. Dus ik raad je aan om nooit meer dan 3 codeïne pillen te nemen in combinatie met alcohol, en niet meer dan 2 á 3 biertjes! (En dit is nog veel!). Als je het dan ook nog is met xanax wilt combineren zou ik het nog rustiger aandoen!
Waarom probeer je niet eerst xanax met een biertje? 0,25 of 0,5 mg xanax en 1 biertje. Laat het dan even inwerken voor een uur en kijk of je dan nog wat meer kan hebben.
Ik waarschuw je wel, let héél goed op met alcohol en benzo's of codeïne. Neem altijd een half uur tot een uur de tijd na inname om te kijken wat het effect is. 'T is zou sowieso zonde zijn als je de volgende ochtend op de vloer wakker word en niks meer van de vorige avond wist, maar 't is al helemaal zonde als je niet meer wakker word
![:wink:]()
.
Nou, veel plezier gewenst!
P.S.
Als ik codeïne, xanax en alcohol combineer dan pak ik meestal 20 á 30mg codeine, 1,5mg xanax en hooguit 4 biertjes. En als 't even kan nog wat oxazepam. Ik heb geen/amper tolerantie omdat ik nooit lang door blijf gaan met die middelen, als mijn strip eenmaal op is dan gebruik ik 't ook niet meer voor een maand of zelfs meerdere maanden.