Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax/Tramadol/Tetrazapam

Xanax/Tramadol/Tetrazapam

10 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mag ik vragen waarom ?.

ik heb al verscheidene malen toch wel een 5 mg xanax binnen gehad.
150 mg Codeine een paar jointjes en dan ga ik naar discotheek.
Drink ik tovh wel wat.. Maar nog nooit slecht gegaan.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een paar benzootjes liggen.

Xanax (alprazoalm), Tramadol, Tetrazapam.

Kan ik deze allemaal combineren met dan alcohol ?.

Neem meestal 3 of 4 mg xanax en codeine en alcohol.
Moet ik dan 50mg tetrazapam erbij doen ?
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tramadol is geen benzo

Verder combineer je beter geen alcohol met opioiden of benzo's, maar aangezien je er ervaring mee hebt, kun je het wel proberen zonder dood te vallen.
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij versterkt het alleen maar elkaar. Zowel Benzo's als Alchohol werken op de GABA-A receptoren. Ik vind het een uitstekende combinatie (niet overdrijven natuurlijk)
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
VidaLoCa zei:
Mag ik vragen waarom ?.

ik heb al verscheidene malen toch wel een 5 mg xanax binnen gehad.
150 mg Codeine een paar jointjes en dan ga ik naar discotheek.
Drink ik tovh wel wat.. Maar nog nooit slecht gegaan.
Klik om te vergroten...

Omdat ze allebei een verdovende invloed hebben op het centrale zenuwstelsel. Door downers te combineren kan je makkelijker in coma raken dan wanneer je slechts 1 van de 2 drugs zou doen.

Maar - zoals ik al zei - jij hebt er ervaring mee, dus je lichaam is er al wat aan gewend en zal dus niet zo snel in een coma gaan zolang je de dosissen niet ineens (fel) verhoogt.
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#6
pas tramadol gedaan, is wel grappig. het is geen benzo wat jij beweerde maar dat boeit niet.
tetrazepam is een zwakke benzo maar ook wel grappig om een keer te proberen.
met xanax heb ik geen ervaring.
denk dat het redelijk goed met alcohol te combineren is met mate natuurlijk!
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerst de benzo's laten inwerken en dan pas de tramadol, ik heb zelf onder vonden dat wanneer ik tramadol genomen heb, benzo's geen effect meer hebben op me. En dan nog iets ik kan gerust blijven zuipen zonder probleem met bv 15x100mg tramadol. met benzo's erbij weet ik niet :wink:
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#8
het is niet de ideale combo als partydrug...als je het doet, neem dan lage doseringen in van de benzo's. Maar deze combinaties met alcohol zijn gevaarlijk. Alcohol versterkt het effect van benzodiazepines nadelig.
i
imaesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Xanax en alcohol vind ik een slechte combinatie: het zal van je persoonlijkheid afhangen, maar de enkele keren dat ik ze heb gecombineerd deed en zei ik dingen waar andere mensen achteraf weinig positief over wisten te melden--anders dan met alleen alcohol, waar je je dan ook over kan afvragen: wat heb ik gedaan/gezegd, maar waar achteraf van bleek dat het volgens anderen nogal meeviel (zelfs beter dan mijn nuchtere zelf :) ).
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
zazzoo zei:
Eerst de benzo's laten inwerken en dan pas de tramadol, ik heb zelf onder vonden dat wanneer ik tramadol genomen heb, benzo's geen effect meer hebben op me. En dan nog iets ik kan gerust blijven zuipen zonder probleem met bv 15x100mg tramadol. met benzo's erbij weet ik niet :wink:
Klik om te vergroten...

15x100mg tramadol?

Tolerance much?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zal nog even wachten met codeïne en alcohol combineren als ik jou was, het is een hele linke combinatie. ~6 á 12 codeïne pilletjes en een paar biertjes verhogen je risico om in een coma te belanden héél erg veel. Dus ik raad je aan om nooit meer dan 3 codeïne pillen te nemen in combinatie met alcohol, en niet meer dan 2 á 3 biertjes! (En dit is nog veel!). Als je het dan ook nog is met xanax wilt combineren zou ik het nog rustiger aandoen!

Waarom probeer je niet eerst xanax met een biertje? 0,25 of 0,5 mg xanax en 1 biertje. Laat het dan even inwerken voor een uur en kijk of je dan nog wat meer kan hebben.

Ik waarschuw je wel, let héél goed op met alcohol en benzo's of codeïne. Neem altijd een half uur tot een uur de tijd na inname om te kijken wat het effect is. 'T is zou sowieso zonde zijn als je de volgende ochtend op de vloer wakker word en niks meer van de vorige avond wist, maar 't is al helemaal zonde als je niet meer wakker word :wink:.

Nou, veel plezier gewenst!

P.S.

Als ik codeïne, xanax en alcohol combineer dan pak ik meestal 20 á 30mg codeine, 1,5mg xanax en hooguit 4 biertjes. En als 't even kan nog wat oxazepam. Ik heb geen/amper tolerantie omdat ik nooit lang door blijf gaan met die middelen, als mijn strip eenmaal op is dan gebruik ik 't ook niet meer voor een maand of zelfs meerdere maanden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."