Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsritalin roken?

ritalin roken?

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is een zout als ik het goed heb en daardoor niet te roken. Als je een sterker effect wilt neem je toch gewoon een extra?
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk niet dat roken zin heeft en waarom zou je je longen volpompen met chemicaliën als het niet nodig is? :confused:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het lijkt me vrij sterk dat ritalin te roken is. Als je puur methylfenidaat tegenkomt, en er zou een base-vorm van zijn zou het mogelijk zijn, maar ik heb zo m'n twijfels over beiden.

Snuif maar lekker weg. :grin:

Olle
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan beter een sigaretje opsteken, ritalin is niet om te roken (bindmiddel roken is ongezond). Pillen zijn om te slikken niet om te snuiven of te paffen
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Pillen zijn om te slikken niet om te snuiven of te paffen
Klik om te vergroten...
+1
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Petrovic zei:
Het is een zout als ik het goed heb en daardoor niet te roken.
Klik om te vergroten...

Dat betwijfel ik. Menig Meth is ook een zout. Neemt niet weg dat het waarschijnlijk niet bepaald zacht voor de longen is though. =p
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt mij geen aangenaam gevoel in je longen...

btw: deze mag naar de farmaceutische drugs.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het kan:

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=41032
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#9
Naast dat het me vrij ongezond lijkt denk ik niet dat het effect zal hebben, tenzij ze er een leuk rookmolecuultje aan zouden plakken maar zover ik weet zit dat niet in medicijnen..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat klinkt niet echt zo heel aangenaam.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wonderland zei:
Naast dat het me vrij ongezond lijkt denk ik niet dat het effect zal hebben, tenzij ze er een leuk rookmolecuultje aan zouden plakken maar zover ik weet zit dat niet in medicijnen..
Klik om te vergroten...

Het werkt, zie 2 posts boven de jouwe.
d
dude-alinkLid
01-01-2024, 00:00
#12
nice.... ik probeer het gewoon een keer uit.... en dat het ongezond is laat me koud want wtf daar gebruik ik geen drugs voor
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#13
TeKNoZem zei:
Wonderland zei:
Naast dat het me vrij ongezond lijkt denk ik niet dat het effect zal hebben, tenzij ze er een leuk rookmolecuultje aan zouden plakken maar zover ik weet zit dat niet in medicijnen..
Klik om te vergroten...

Het werkt, zie 2 posts boven de jouwe.
Klik om te vergroten...


Hehe, in al mn enthousiasme overheen zitten lezen.. Wil ook veel te graag de vervelende wijsneus uithangen :grin:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Het kan:

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=41032
Klik om te vergroten...

Zo te lezen was dat geen echte topervaring.
d
dude-alinkLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ga ook geen 80 mg roken... zoveel heb ik niet eens
d
dude-alinkLid
01-01-2024, 00:00
#16
aight.... net gerookt, merk weinig verschil... ben wel wat scherper etc. maar slikken is best :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
dude-alink zei:
aight.... net gerookt, merk weinig verschil... ben wel wat scherper etc. maar slikken is best :wink:
Klik om te vergroten...

Had ons advies maar opgevolgd haha, want met een beetje pech heb je dadelijk een longblaasje naar de klote of ontstoken :wave:
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vaak geprobeerd, nooit succes gehad. Zelfs niet na het isoleren van de methylfenidaat.
d
dude-alinkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Had ons advies maar opgevolgd haha, want met een beetje pech heb je dadelijk een longblaasje naar de klote of ontstoken :wave:
Klik om te vergroten...

ik leef nog steeds en heb geen last van m'n longen duzz der is geen probleem....
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#20
Had je gewoon 1 pilletje platgestampt en in een shaggie gedaan ofzo? En hoe proefde dat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."