#1
Het is een zout als ik het goed heb en daardoor niet te roken. Als je een sterker effect wilt neem je toch gewoon een extra?
+1Flameon zei:Pillen zijn om te slikken niet om te snuiven of te paffen
Petrovic zei:Het is een zout als ik het goed heb en daardoor niet te roken.
Wonderland zei:Naast dat het me vrij ongezond lijkt denk ik niet dat het effect zal hebben, tenzij ze er een leuk rookmolecuultje aan zouden plakken maar zover ik weet zit dat niet in medicijnen..
TeKNoZem zei:Wonderland zei:Naast dat het me vrij ongezond lijkt denk ik niet dat het effect zal hebben, tenzij ze er een leuk rookmolecuultje aan zouden plakken maar zover ik weet zit dat niet in medicijnen..
Het werkt, zie 2 posts boven de jouwe.
Angramar Temenos zei:
dude-alink zei:aight.... net gerookt, merk weinig verschil... ben wel wat scherper etc. maar slikken is best![]()

Flameon zei:Had ons advies maar opgevolgd haha, want met een beetje pech heb je dadelijk een longblaasje naar de klote of ontstoken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."