Ik heb het nu een paar keer gebruikt. Het heeft wel wat effect maar als je benzodiazepines gewend bent is het wel een afknapper. Nee, geen melatonine voor mij.
azgaza zei:Melatonine is gewoon de lichaams eigen neurotransmittor voor slaap, ik zie niet in hoe dat verslavend zou kunnen zijn? Die dingen van 0.1 mg doen helemaal niks lijkt me; ik heb melatonine op recept (slaap-ritme-stoornis) en mijne zijn 3 mg, dat zijn 30 van die kleine pilletjes. Het werkt goed als het probleem in het ritme zit, bij insomnia doet het niks want; je wordt er alleen maar op de natuurlijke normale manier moe van![]()
Dus je koopt dan 1 pakje met 1 pil van 0,1mg...?systemready zei:Het is een redelijk veilig middel. Verslaving treed bij lage doseringen zeer zelden op. Ik raad het aan om het te proberen, hoewel de hogere doseringen zoals 2mg alleen via recept bij de apotheek te verkrijgen zijn. Wettelijk mag alleen doseringen van max 0,1 mg vrij verkocht worden.
Neem er 10 van ongeveer 2 uur voor je gaat slapen. Vervolgens nog 10 een uur van tevoren.
Doerak zei:Dus je koopt dan 1 pakje met 1 pil van 0,1mg...?systemready zei:Het is een redelijk veilig middel. Verslaving treed bij lage doseringen zeer zelden op. Ik raad het aan om het te proberen, hoewel de hogere doseringen zoals 2mg alleen via recept bij de apotheek te verkrijgen zijn. Wettelijk mag alleen doseringen van max 0,1 mg vrij verkocht worden.Niet helemaal. Je krijgt er vele honderden van 0,1mg.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."