Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin vraagje

Ritalin vraagje

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik neem elke dag 4 maal 10mg en ik krijg mijn 3e been gwn omhoog hoor :grin:

en het is idd waar dat je er opgefokt van kan worden, ik heb dat meestal pas na 5 of 6, maar mn vriend, die ik dr wel eens een paar pass voor t leren, wordt dat meestal al na zn 2e .

btw: heeft iemand wel eens ritalin in z'n energy-drankje gedaan en dat laten bruisen? doe het 5 minuten tot je geen gebruis meer hoort en drink het dan het liefst in 1 teug op. dan voel je je echt PUMPED UP :openmouth: ik doe het ook wel eens, ik wordt er heel hyper van, ik vroeg mij of ik de enige ben die het wel eens in z'n energy deed :confused:
d
daklinyLid
01-01-2024, 00:00
#2
[Post verwijderd]
b
brimidorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik heb ook tentamen weken en ik zou dat ook wel eens een serieuze voorraad aan willen slaan, alleen ik heb nog geen vrienden die die dingen in voorraad hebben staan :wink:
Ik heb ze echt nodig om me goed te kunnen concentreren, als je me toevallig uit de brand kan helpen zou dat fijn zijn :) stuur maar een berichtje
P
PilliePLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heey allemaal,

Ik had een simpel vraagje,
De tentamenweek staat weer voor de deur, en nu wilde ik eens proberen om op Ritalin te leren.
Heb het een tijdje geleden een keer genomen en merkte dat ik er een stuk geconcentreerder door kon werken.
Nu vroeg ik me af hoeveel je ongeveer zou moeten nemen.
Ook heb ik veel gelezen dat je na speed gebruik nogal last hebt om je 3e been de lucht in te krijgen.
Is dit ook het geval bij Ritalin :confused:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deze mag naar de farmaceutische drugs.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor het leren zou ik eerst 5 mg nemen. Dit heeft al goed effect aangezien je geen tollerantie hebt, maar als je merkt dat dit te weinig is neem je de andere helft er nog bij. Let er wel bij op dat je het niet te laat inneemt anders lukt slapen niet meer, Uiterlijk 4 uur helpde bij mij wel, maar zonder tollerantie zou ik het wat eerder nemen.

En je piepie wordt net als speed droevig klein, maar met die kleine hoeveelheden is hij nog makkelijk omhoog te krijgen. :wink:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#7
heel soms bij tentamens 10 mg rond het middaguur om even lekker door te leren.
Had vandaag 30 mg, had het misschien iets onderschat. Ik ging ermee trainen (judo), concentratie was 300%, maar mijn temperatuur kwam op bijna gevaarlijke hoogte en ik droogde behoorlijk uit :( Lesje voor de volgende keer :mrgreen:

P.S: 30 mg lijkt weinig, maar ik weeg maar 55 Kg :wave:
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb op ongeveer 40mg toch aardig wat diploma's gehaald.
Ik heb ook wel eens 100mg genomen, maar dit resulteerde in algehele stijfheid, een dikke OD dus.

Ik raad 20mg aan, prima concentratie / feelgood dosis
P
PilliePLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb nu twee dagen verdeeld over de dag 20 mg op.
Ging best aardig :grin:
Nog 2 dagen en dan is het alweer over :)
Bedankt voor de info :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
20 mg inderdaad een mooi en relax aantal :grin:
L
Luna22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Waar te kopen? Volgende week laatste tentamen, maar jezelf oppeppen om hard te leren, met koffie en muziek.. Ik heb eerder ritalin gekregen van vrienden, maar zoveel hebben we niet te verdelen.
Vandaar :)
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Luna22 zei:
Waar te kopen? Volgende week laatste tentamen, maar jezelf oppeppen om hard te leren, met koffie en muziek.. Ik heb eerder ritalin gekregen van vrienden, maar zoveel hebben we niet te verdelen.
Vandaar :)
Klik om te vergroten...
je kunt ze nergens meer kopen, het is tegenwoordig alleen nog maar verkrijgbaar met recept vd dokter, ik heb namelijk add en ik moet minimaal 40mg per dag innemen, maar als je gwn iemand kent die add of adhd heeft kun je t mss wel aan diegene vragen, het kost namelijk niks aangezien het door de ziekteverzekering wordt gedekt.

het is nergens te koop omdat er een tijd terug veel misbruik van werd gebruikt door mensen die geen aandoening hadden zoals add/adhd maar ze kochten om ze te verstampen en te snuiven of verkochten aan anderen. vandaar, ik weet niet of je in de buurt van dordrecht woont , ik kan je wel een doosje(30 pillen) geven :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind zelf 5-15mg een goede dosis om te leren. Ik vind 10mg, 1 pilletje gewoon, zelf de beste dosis denk ik. Bij 20mg ben ik toch al snel wat opgefokter.

Het 3e been is ook wel omhoog te krijgen met een dosis waarop je je vooral kan concentreren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."