#1
ik neem elke dag 4 maal 10mg en ik krijg mijn 3e been gwn omhoog hoor ![:grin:]()
en het is idd waar dat je er opgefokt van kan worden, ik heb dat meestal pas na 5 of 6, maar mn vriend, die ik dr wel eens een paar pass voor t leren, wordt dat meestal al na zn 2e .
btw: heeft iemand wel eens ritalin in z'n energy-drankje gedaan en dat laten bruisen? doe het 5 minuten tot je geen gebruis meer hoort en drink het dan het liefst in 1 teug op. dan voel je je echt PUMPED UP
ik doe het ook wel eens, ik wordt er heel hyper van, ik vroeg mij of ik de enige ben die het wel eens in z'n energy deed ![:confused:]()
en het is idd waar dat je er opgefokt van kan worden, ik heb dat meestal pas na 5 of 6, maar mn vriend, die ik dr wel eens een paar pass voor t leren, wordt dat meestal al na zn 2e .
btw: heeft iemand wel eens ritalin in z'n energy-drankje gedaan en dat laten bruisen? doe het 5 minuten tot je geen gebruis meer hoort en drink het dan het liefst in 1 teug op. dan voel je je echt PUMPED UP
