Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"http://en.wikipedia.org/wiki/Racemic_mixture Dat dus over racemisch. En over de rest wat ik schreef: Amfetaminesynthese is een vrij esoterische materie.. Hoeveel zin heeft het om referenties naar wetenschappelijke artikels te posten, wanneer deze alleen te begrijpen vallen door hoogopgeleide chemici en diehard amfetamineproducenten? Beiden zijn nogal dun gezaaid op dit forum. Daarbij komt nog dat de werken die hierover online staan praktisch nooit vrij toegankelijk zijn. We zitten hier niet op bluelight, dus we zullen het moeten doen met de bits en pieces die de verschillende leden hier kunnen samenpuzzelen tot een aanvaardbaar antwoord. Ik vertel wat ik weet en ik hoop dat iemand er op inpikt, zodat er een interessante en leerrijke discussie ontstaat. Op deze manier leren mensen die meelezen ook veel meer bij dan wanneer 1 iemand een wetenschappelijke uitleg neerpent die toch los over het hoofd van 95% van de gebruikers hier gaat. Die 'ik denk' en 'volgens mij' zet ik er eerder tussen om uit te nodigen uit tot reacties, dan om onzekerheid over hetgeen ik zeg weer te geven. Ik ben overtuigd dat wat ik zeg waar is, maar net omdat ik niet voor alles een goede referentie kan geven zet ik die verzachtende formuleringen ertussen. Ik ben immers geen wandelende bibliografie, ik put meestal gewoon uit mijn geheugen om ergens een antwoord op te geven. No offence en begrijp me niet verkeerd : Ik waardeer dat je graag harde feiten en referenties wilt zien, maar in dit geval ligt dit wat moeilijk om bovenvernoemde redenen."
"Berbatov zei: Bij de synthese uit BMK komt alleen L-amfetamine voor. Klik om te vergroten... En wat is dan de meest courante methode om dex te maken?"
"http://www.synchronium.net/2010/05/06/h ... ke-a-bomb/"
"Zijn dat vooral eiwitten, koolhydraten of vetten? Je hebt nood aan alle 3, maar welke is nu het belangrijkst? Welke verhouding is het meest gewenst? Als ik thuiskom na een feestje+after probeer ik naast vitaminepillen altijd nog wat eten naar binnen te proppen voor ik ga slapen. Dit gaat meestal vrij moeizaam, dus veel eet ik niet. Omdat mijn vermogen om voedsel binnen te krijgen beperkt is, vroeg ik me af wat ik best zou nemen als ik dan toch iets eet: voedsel dat vooral eiwitten, koolhydraten of vetten bevat? Ik ging er altijd vanuit dat ik vooral eiwitten nodig had na een hele nacht dansen (vrij intensieve fysieke inspanning, ik bounce meestal heel de nacht de zaal door ), en meer dan 24u zonder slaap of echt voedsel. Ik weet ook niet juist waarom ik dat dacht, waarschijnlijk omdat ik dat gewoon ben na het powertrainen vooral eiwitten binnen te krijgen. Maar toen ik er daarnet dieper over nadacht ben ik helemaal zo zeker niet meer dat eiwitten het belangrijkst zijn. Suikers en vocht krijg ik in redelijke mate binnen tijdens het gebruik (ik drink veel fruitsap, cola, fristi enzo). Vitaminen en mineralen ook, in pilvorm, dus het hoeft niet per se vitaminerijk voedsel te zijn. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Liefst ook goed uitleggen waarom."
"Re: Waar heeft je lichaam het meeste nood aan na speedgebrui Bedankt voor je reactie Vaste Klant Birdo zei: Dr Gonzo zei: Anon zei: Totaal geen problemen mee om te eten tijdens de pep. Klik om te vergroten... ik ook niet echt,als het maar licht is..fruit,yoghurt,groentesoep,bier je kent het wel.... Klik om te vergroten... Hah, bier ook in dat lijstje. ! Klik om te vergroten... 1 glas bier tijdens of na mdma-gebruik schijnt gezond te zijn, dus zolang het bij 1 of 2 blijft, is dat wel een goed plan. Bij meer ga je weer uitdrogen.. @ W.F.L.: dat schijnt erg slecht voor je hart te zijn, en ik heb dat idd zo ervaren toen ik een flinke dosis GHB nam toen ik nog niet uitgepept was. Voelde niet erg gezond aan in mijn borstreek. Een lichte dosis GHB nadat je zo goed als uitgepept bent kan niet zo veel kwaad voor je hart."
"In de eerste plaats om te studeren tijdens examens. Daarnaast soms ook op feestjes als ik voel dat ik het einde anders niet ga halen. En ik neem het zelfs af en toe doordeweeks wanneer ik maar 2-4u geslapen heb (ik heb slaapproblemen) en een lange dag voor de boeg heb. Wel nooit meer dan 50mg Het is wel iets waarvoor ik moet uitkijken, vooral dat doordeweekse gebruik."
"Alles voor de wetenschap !!"
"Re: Groene Mercedes Dit is het eerste interessante xtc livereport dat ik hier lees. Je geeft goed weer wat de lovefeeling inhoudt Have fun!"
"Overleiden aan een overdosis van Benzo's is praktisch onmogelijk, tenzij het men gaat combineren met andere drugs. Klik om te vergroten... Moet overlijden zijn Voor de rest is het een interessant stukje tekst. Well done!"
"honingolie zei: De meeste 'straat pep' is racemisch, dus een mengel (niet perse gelijkmatig) van levo- en dextroamfetamine. Klik om te vergroten... Volgens mij gebruiken jullie de term 'racemisch' verkeerd. Racemisch staat immers voor een mengsel met gelijke delen. Zuiver 50/50 dus. Staatpep is meestal een mengsel van levo en dextro, maar daarom niet altijd een mengsel met gelijke delen. Ik denk dat het afhangt van de grondstoffen, productiemethode en andere omstandigheden in welke mate l- en d- isomeren voorkomen bij het uiteindelijke product. Dus je hebt gelijk dat gewone pep vrijwel altijd een mengsel van d- en l- amfetamine is, maar niet dat het daarom altijd om een racemisch mengsel gaat."