#1
Je mag het meenemen als hij het niet ziet.
Nathaniel zei:Gewoon naar de mensen huisarts gaan en zeggen:
"Dokter, ik heb de laatste tijd zo'n last van associatie."
Een breezerslet maar dan anders?rizzle23 zei:bedankt allemaal voor jullie berichten! ik ga het proberen. ik laat het nog wel weten of het gelukt is!
groetjes roald
ps ik heb vanavond nog gesmoked met een lekkere chick. was echt chil. we zijn nog geen 18. ze heeft haar charmen in de strijd gegooit en kregen zo een gramtje gratis van belgen
laterzz
Nee, is helemaal niet verdacht. Ik heb het laatst voorgeschreven gekregen omdat ik de dokter vertelde dat ik last had van extreme angst voor de dood. Tussen neus en lippen door zei ik dat ik ergens gehoord had dat ketamine daar erg goed tegen helpt, een vriend van een vriend van een kennis van me had het ook op die manier voorgeschreven gekregen.rizzle23 zei:en wat voor associatie moet ik me dan inbeelden??
visueel of geestelijk??
en voor wat voor redenen zou de huisarts het dan voorschrijven? (dus waarvoor zou het helpen?)
en is het verdacht als ik er om vraag?
Groetjes Roald
Aalpoepert zei:Nee, is helemaal niet verdacht. Ik heb het laatst voorgeschreven gekregen omdat ik de dokter vertelde dat ik last had van extreme angst voor de dood. Tussen neus en lippen door zei ik dat ik ergens gehoord had dat ketamine daar erg goed tegen helpt, een vriend van een vriend van een kennis van me had het ook op die manier voorgeschreven gekregen.rizzle23 zei:en wat voor associatie moet ik me dan inbeelden??
visueel of geestelijk??
en voor wat voor redenen zou de huisarts het dan voorschrijven? (dus waarvoor zou het helpen?)
en is het verdacht als ik er om vraag?
Groetjes Roald
De dokter deed niet moeilijk en schreef gelijk een recept uit, kind kan de was doen.
Laat je weten hoe het gegaan is?
Dan zal diegene bij zijn/haar dokter waarschijnlijk al bekend staan als meester-geitebreier. Dat komt maar heel weinig voor.Druppeltje zei:niet alle dokters zijn zo!!!
Iemand die ik ken heeft het eens gevraagd: en no way dat hij het voorgeschreven kreeg.
Oom Klaas zei:Heerlijk topic![]()
Maar keta geven ze ook weleens mee als je zegt dat je kat vaak 3 rondjes rechtsom draait en vervolgens z'n rechterpoot en staart tegelijk wilt gaan schoonmaken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."