Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmoesje

Smoesje

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je mag het meenemen als hij het niet ziet.
r
rizzle23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet iemand een smoesje om ketamine van de dieren arts mee te krijgen??

groetjes Roald
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahaha lol, dat is een goeie ja.
Iemand?
Hond, kat, schildpad alles is welkom!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik dat wist zou ik ketamine dealen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt een paar wilde paarden die je even wilt laten slapen zodat ze kunnen relaxen?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeg dat je een beastiality site runt en de paarden laatste tijd wat tegenstribbelen.. :grin:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon naar de mensen huisarts gaan en zeggen:

"Dokter, ik heb de laatste tijd zo'n last van associatie."
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nathaniel zei:
Gewoon naar de mensen huisarts gaan en zeggen:

"Dokter, ik heb de laatste tijd zo'n last van associatie."
Klik om te vergroten...

:grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
rizzle23 zei:
bedankt allemaal voor jullie berichten! ik ga het proberen. ik laat het nog wel weten of het gelukt is!

groetjes roald

ps ik heb vanavond nog gesmoked met een lekkere chick. was echt chil. we zijn nog geen 18. ze heeft haar charmen in de strijd gegooit en kregen zo een gramtje gratis van belgen

laterzz
Klik om te vergroten...
Een breezerslet maar dan anders?
r
rizzle23Lid
01-01-2024, 00:00
#10
en wat voor associatie moet ik me dan inbeelden??
visueel of geestelijk??

en voor wat voor redenen zou de huisarts het dan voorschrijven? (dus waarvoor zou het helpen?)
en is het verdacht als ik er om vraag?

Groetjes Roald
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
rizzle23 zei:
en is het verdacht als ik er om vraag?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
:) LOL!!

Is wel duidelijk nu toch?!... niet vragen máár gewoon uit de medicijnkast zoeken en meenemen !!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
rizzle23 zei:
en wat voor associatie moet ik me dan inbeelden??
visueel of geestelijk??

en voor wat voor redenen zou de huisarts het dan voorschrijven? (dus waarvoor zou het helpen?)
en is het verdacht als ik er om vraag?

Groetjes Roald
Klik om te vergroten...
Nee, is helemaal niet verdacht. Ik heb het laatst voorgeschreven gekregen omdat ik de dokter vertelde dat ik last had van extreme angst voor de dood. Tussen neus en lippen door zei ik dat ik ergens gehoord had dat ketamine daar erg goed tegen helpt, een vriend van een vriend van een kennis van me had het ook op die manier voorgeschreven gekregen.
De dokter deed niet moeilijk en schreef gelijk een recept uit, kind kan de was doen.

Laat je weten hoe het gegaan is?
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aalpoepert zei:
rizzle23 zei:
en wat voor associatie moet ik me dan inbeelden??
visueel of geestelijk??

en voor wat voor redenen zou de huisarts het dan voorschrijven? (dus waarvoor zou het helpen?)
en is het verdacht als ik er om vraag?

Groetjes Roald
Klik om te vergroten...
Nee, is helemaal niet verdacht. Ik heb het laatst voorgeschreven gekregen omdat ik de dokter vertelde dat ik last had van extreme angst voor de dood. Tussen neus en lippen door zei ik dat ik ergens gehoord had dat ketamine daar erg goed tegen helpt, een vriend van een vriend van een kennis van me had het ook op die manier voorgeschreven gekregen.
De dokter deed niet moeilijk en schreef gelijk een recept uit, kind kan de was doen.

Laat je weten hoe het gegaan is?
Klik om te vergroten...


niet alle dokters zijn zo!!!
Iemand die ik ken heeft het eens gevraagd: en no way dat hij het voorgeschreven kreeg.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
:tearsofjoy:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Druppeltje zei:
niet alle dokters zijn zo!!!
Iemand die ik ken heeft het eens gevraagd: en no way dat hij het voorgeschreven kreeg.
Klik om te vergroten...
Dan zal diegene bij zijn/haar dokter waarschijnlijk al bekend staan als meester-geitebreier. Dat komt maar heel weinig voor.

Er is maar een manier om erachter te komen Rizzle23! Toi toi toi!
r
rizzle23Lid
01-01-2024, 00:00
#17
bedankt allemaal voor jullie berichten! ik ga het proberen. ik laat het nog wel weten of het gelukt is!

groetjes roald

ps ik heb vanavond nog gesmoked met een lekkere chick. was echt chil. we zijn nog geen 18. ze heeft haar charmen in de strijd gegooit en kregen zo een gramtje gratis van belgen

laterzz
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heerlijk topic :grin:
Maar keta geven ze ook weleens mee als je zegt dat je kat vaak 3 rondjes rechtsom draait en vervolgens z'n rechterpoot en staart tegelijk wilt gaan schoonmaken.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Heerlijk topic :grin:
Maar keta geven ze ook weleens mee als je zegt dat je kat vaak 3 rondjes rechtsom draait en vervolgens z'n rechterpoot en staart tegelijk wilt gaan schoonmaken.
Klik om te vergroten...

Dat is in principe het zelfde als associëren bij mensen, vandaar dat ze het katten ook geven. Kijk ik niet raar van op. Ik zou het wel iets genuanceerder brengen.

Het kan nog makkelijker. Mijn mechelse herder is bijna niet in bad te doen, gewoon een hondebrok met keta en hij is zo mak als een lammetje en na een uurtje weer zo fris als een hoentje. De dierenarst vond het een rare oplossing maar beter dan valium, dan is hij de hele dag uitgeteld. Ik krijg wel eens een flesje ketaset mee. :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe is het gegaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."