ben gestopt ermee flauwgevallen op wc langer dan een uur tijdens werken hadden deur moeten openbreken ziekenhuis moete gaan neem nu tranxene om af te kicke en gaat zeer goed ![:)]()
dit en niets anders. Bezoekje huisarts dus, want die kan je doorverwijzen.Flameon zei:Niet zelf afkicken, dat is gevaarlijk. Doe het via een (verslavings)arts. Die stellen een afkick schema voor je op
Waarschijnlijk omdat je dit gewoon in winkels kan kopen legaal en er helemaal niets aan hoeft te doen. Scheelt enorm in vergelijking om het bij een dealer te kopen.Sublimo zei:Luister maar naar Flameon, wat hij zegt is de naakte waarheid.
Maar even een klein beetje off-topic, want je hebt mijn nieuwsgierigheid toch wel een beetje gewekt. Waarom verslaafd raken aan GBL als er ook GHB bestaat ? Beide zijn niet goed voor je lichaam, maar GHB is in ieder geval al stukken beter dan GBL. Dus hoe kom je daarbij ?
klopt, maar ik zocht naar redenen en dat kan er een zijn. Gbl werkt volgens mij ook sterker en werkt sneller in dan ghb dat zou ook wat zijn. Ik gebruikte gbl omdat dit prima werkte en geen echte reden zag om perse ghb te maken.Sublimo zei:Petrovic zei:Waarschijnlijk omdat je dit gewoon in winkels kan kopen legaal en er helemaal niets aan hoeft te doen. Scheelt enorm in vergelijking om het bij een dealer te kopen.Sublimo zei:Luister maar naar Flameon, wat hij zegt is de naakte waarheid.
Maar even een klein beetje off-topic, want je hebt mijn nieuwsgierigheid toch wel een beetje gewekt. Waarom verslaafd raken aan GBL als er ook GHB bestaat ? Beide zijn niet goed voor je lichaam, maar GHB is in ieder geval al stukken beter dan GBL. Dus hoe kom je daarbij ?
Zo moeilijk is het niet om GHB te maken he...
ga ik andere artsFlameon zei:Je huisarts is hiervoor. Zelf afkicken kan je dood zijn
Petrovic zei:Waarschijnlijk omdat je dit gewoon in winkels kan kopen legaal en er helemaal niets aan hoeft te doen. Scheelt enorm in vergelijking om het bij een dealer te kopen.Sublimo zei:Luister maar naar Flameon, wat hij zegt is de naakte waarheid.
Fronske zei:Je wilt niet gepakt worden met het produceren van ghb, dat kan ook een reden zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."