Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUniverse Expanding, Dark Psytrance op zijn Belgisch

Universe Expanding, Dark Psytrance op zijn Belgisch

22 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier wil ik zeker naar toe gaan ! :grin:

Nu eens zien of ik alles geregeld krijg.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ

Hooi!

Zet eerst even dit op:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wWhT6xwmq70[/youtube]

Zo, nu ben je klaar om te lezen.

Midden november lekkere psy gespot in Antwerpen, nog niet eens zo gek ver van Nederland :wink:

CHECK



De absolute Darkpsy-bazen Kashyyyk en Cosmo zullen er zijn..... Dat wordt lekker donker en zeker de moeite om tripje op te doen :hearteyes:


Nu effe de droge feitjes:

Dark psy room

(starts @ 21.00u)

Live acts:.

Cosmo (SLK)

Noise Poison Records

Kashyyyk (MEX)

Kamino Records

Audiopathik (MEX)

Acidance Records / Pleiadian


DJ acts:.

HexaNuTz (BE)
2to6 Records / Dark Crisis

Yuurei (BE)
Madness Development

Yuga (BE)
Hyperacusis




Acid Room

Live acts

Acid Kirk (BE)
WeMe / First Cask


DJs
G-force (BE)
Braincrashed Records

Gonzo (BE)
Acid Call / Phatplanet

Shaman (BE)
Shadowboxing

T-9 & Devin (BE)
Acid Call & Manifest



Deco & Visuals
Rub & Friends (CH)

Impact-Vision (CH)





Deco & visuals:.

Misfris & Japhi (BE)



Location Petrol Club
D’herbouvillekaai 25,
2020 Antwerp - Belgium


Entry fee

Pre sale: 18€ (starts july)
At the door: 25€


Tickets available at:
http://www.fnac.be
(Meer, check goabase.de)

Infos At the door:.

25€

Presale starts July

18€










No drugs allowed

Organizer Hyperacusis & Acid Call
Website http://www.hyperacusis.be/


Zie jullie daarrrrr! :hearteyes:

En oja, als die youtube van Kashyyyk nog niet tot aan 4:20 ( :P ) is geraakt, spoel em dan even door tot daar, luister eventjes verder, en geniet.

... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ॐ... ... ॐ
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga er sowieso heen! De Petrol is sowieso al wel een leuke plek, en ik wil er wel eens een nette goa meemaken.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lavalamp zei:
No drugs allowed
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
Lavalamp zei:
No drugs allowed
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat zeggen ze toch overal. :grin:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Dopezilla zei:
Lavalamp zei:
No drugs allowed
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat zeggen ze toch overal. :grin:
Klik om te vergroten...

Ik dacht ik zet het even in het groot :)

Nu, ik ben nog maar 17, zouden ze daar echt een probleem van maken?
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kashyyyk en Cosmo, nice!
Waarom zie ik de darkpsy vooral telkens in België staan?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lavalamp zei:
Nu, ik ben nog maar 17, zouden ze daar echt een probleem van maken?
Klik om te vergroten...

Geen idee, ben er nog nooit geweest. Hangt denk ik een beetje af van hoe streng ze daar zijn.

Hoe krijg je trouwens al die kleine ohm's erbij ? :grin:
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lavalamp zei:
Nu, ik ben nog maar 17, zouden ze daar echt een probleem van maken?
Klik om te vergroten...

Neen
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Lavalamp zei:
Nu, ik ben nog maar 17, zouden ze daar echt een probleem van maken?
Klik om te vergroten...

Geen idee, ben er nog nooit geweest. Hangt denk ik een beetje af van hoe streng ze daar zijn.

Hoe krijg je trouwens al die kleine ohm's erbij ? :grin:
Klik om te vergroten...

Mijn onderschrift op msn is: ... ॐ :P Dus gewoon enkele malen gecopy-paste...

En ik denk eigenlijk dat ze idd niet moeilijk doen over leeftijd. In Gent en Vielsalm deden ze zeer chill iig :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Cosmo! :grin: :grin: :grin: :rock:

Alleen België is best wel ver. Even kijken. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
pascal828 zei:
Cosmo! :grin: :grin: :grin: :rock:

Alleen België is best wel ver. Even kijken. :P
Klik om te vergroten...

Als ik ga kunnen we misschien wel wat regelen. :wink:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
pascal828 zei:
Cosmo! :grin: :grin: :grin: :rock:

Alleen België is best wel ver. Even kijken. :P
Klik om te vergroten...

Als ik ga kunnen we misschien wel wat regelen. :wink:
Klik om te vergroten...
:grin:
Anders wordt het 3u met de trein. :P

Maar dit is 18+? Hoop dat ik erin kom als 16-jarige. Ook al ben ik best lang. :)
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#14
pascal828 zei:
Maar dit is 18+? Hoop dat ik erin kom als 16-jarige. Ook al ben ik best lang. :)
Klik om te vergroten...

Tegen dan ben ik ook 17... Ben al naar enkele psy's geweest en nooit probleem van gemaakt. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
pascal828 zei:
Sublimo zei:
pascal828 zei:
Cosmo! :grin: :grin: :grin: :rock:

Alleen België is best wel ver. Even kijken. :P
Klik om te vergroten...

Als ik ga kunnen we misschien wel wat regelen. :wink:
Klik om te vergroten...
:grin:
Anders wordt het 3u met de trein. :P

Maar dit is 18+? Hoop dat ik erin kom als 16-jarige. Ook al ben ik best lang. :)
Klik om te vergroten...

Je gaat sowieso moeten opkomen met de trein, maar je hoeft dan niet perse die nacht terug. Dat was de bedoeling. :P

Maar ik moest eerst even kijken of ik kan gaan. :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ooh, ik dacht qua vervoer haha.
Ik zie dat het op een vrijdag is.

Het duurt nog even voordat het tijd is, dus genoeg tijd om te bedenken of ik dat pleuriseind naar Antwerpen ga. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
pascal828 zei:
ooh, ik dacht qua vervoer haha.
Ik zie dat het op een vrijdag is.

Het duurt nog even voordat het tijd is, dus genoeg tijd om te bedenken of ik dat pleuriseind naar Antwerpen ga. :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad ! :wink:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey ik wil zeker gaan....

Hoop zeker nu wél voor de eerste keer iemand tegen te komen van DF... :)
A
AngelDustLid
01-01-2024, 00:00
#19
ga der zeker zijn.
en in petrol, altijd goede feestjes!!!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vet!!! Tot hoelaat gaat deze party ongeveer door?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."