Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou heb ik al meerdere malen een joint gerookt (hasj én wiet), meestal wel gedeeld. Ik heb er altijd wel wat van gevoeld daar niet van. Maar ik werd er alleen maar ongelooflijk sloom en lui van. Praten kost me dan ook nog moeite. en ik heb een keer de partyjoint gehad en die maakte me een beetje misselijk. een beetje heel erg ja. Normaal is het zo dat ik me nooit helemaal lekker voel met een joint, wel echt stoned want ik zak weg in een stoel en hoe voorlopig mijn bek wel dicht maar ik heb nog nooit de lachkick gehad? Bestaat er ook zoiets als een joint verkeerd roken? Of ligt dat gewoon aan mijn lichaam? Ik heb ook weleens zo´n bong gedaan. een waterpijp maar dan zonder water. werd er knetterstoned van en voelde me toen wel heel goed...lacherig, loom enzo."
"om toch een keer een goed effect te krijgen. Maar wortd er meestal wel sloom van. Alleen met die bong had ik echt een lekker effect. kan het ook aan de wiet of hasjsoort liggen? Overigens leert de ervaring mij wel dat ik wiet fijner vind dan hasj. En wat zit er precies in een partyjoint dat ik er misselijk van werd? Ik vind ergens op dat dat allerlei sorten wiet door elkaar is."
"oké...nog tips van me om een keer een goed effect te krijgen aangezien ik het vaak gezellig vind om mee te doen? En dit is niet om stoer maar ik denk dat ik gewoon hard op zoek ben naar het goede effect. Ik heb ook weleens gehad dat ik een raar gevoel kreeg in mijn buik (niet echt misselijk maar raar) + heel sloom + de zin om te praten is weg."
"Wiet, Hasj, soort waterpijp...that´s it. Wil wel meer proberen. En toen ik dronken was waren er mensen die me probeerden wijs te maken dat ik crack had gerookt. Ik ging het nog geloven ook aangezien het zelf van die types zijn die coke gesnoven hebben en opium hebben gerookt. En ik vond het niet eens erg toen ik dat ging geloven. Maar wil wel graag een lijntje coke proberen of XTC en paddo´s-"
"Ik heb zelf vrijwel nooit last van rode ogen, wat ik zelf erg raar vind. Ik heb wel altijd een erg droge mond en een vreetkick. Ik vraag mezelf weleens af waardoor dat komt. Ik heb weleens als ik een avond stevig heb geblowd en ik sta de volgende morgen op dat ik mijn oogleden erg gezwollen zijn. Ik heb trouwen wel lenzen."
"Nee, voel me nog steeds waus van vannacht...komt meer door de alcohol eigenlijk."
"Ik had gisteren ook zoiets raars. Ik zat in de tram...na een waterpijp gebruikt te hebben, een paar andere kleine pijpjes en een joint...stoned as hell dus. Het was donker dus als iemand de tram inkwam zag je dat weerspiegeld in het raam. dus toen kwam er opeens iemand binnen met een fiets en ik wilde bijna gaan uitwijken omdat ik dacht dat die fiets op mij afkwam. Even later dacht ik, hé dit is een lekker rockliedje. Ik hoorde de zanger en het klonk goed...tot ik me opeens realiseerde dat het geen liedje was maar het geluid van de tram . Ik dacht wtf...ik dacht echt dat ik gewoon een stem hoorde, een zanger maar dat bleek niet zo te zijn. En ik vond het liedje nog leuk ook...haha"
"Ik wil die stackers ook hebben. Die nieuwe, zonder efedra lijken me niet zo goed. Maar hoe kun je aan de illegale stackers komen? En het gaat voor mij puur om de afvallende werking ervan. En ja, als je ervan gaat stuiteren...mooi meegenomen dan."
"He mensen, Ik had even een vraagje over hoe je kunt zien of iemand coke heeft gebruikt. Mijn broer kwam namelijk een keer thuis en hij zag me er toch raar uit. Zijn pupillen waren groot en zijn bek stond scheef. Hij praatte zeg maar met zijn mondhoeken helemaal naar beneden. zag er echt eng uit. Hij beweerde zelf dat hij gewoon kei zat was...maar dat kwam er ook al niet op een fatsoenlijke manier uit. En nou heb ik hem al heel vaak zat gezien maar dit was dus echt anders. Mijn ouders kwamen me nog uit bed halen om te kijken wat ik ervan dacht (het was 03.00 ofzo) Nou beweerde mijn moeder dat ze ook al iets in zijn neus zag. En hij keek daarbij ook nog eens ontzettend raar uit zijn kop en zijn stem klonk heel raar. nou liep het geheel met een sisser af maar ik ben nog steeds van mening dat het coke of een andere drugs is geweest. Want wat blijkt nou een tijdje later: Heeft iedereen hem coke zien snuiven in de plee van een kroeg. (dit was dus weer een andere avond) dit heeft hij later ook toegegeven maar hij beweert het maar 1keer gedaan te hebben..wat ik niet geloof. Hij heeft een bloedtest laten doen, want dat moest van mijn ouders maar in zijn bloed konden ze niks vinden. Nee duh...ze hadden een afspraak voor hem gemaakt en er zat volgens mij wel een week tussen. dus wist hij wel dat hij even geen coke of iets anders kon gebruiken. Ik weet niet meer precies maar hoelang is coke nog toonbaar in het bloed? er zat niks raars in zijn bloed trouwens. En wat moet ik hiervan wel niet denken?"
"Nou ja, zijn stem klonk raar. waarschijnlijk omdat hij zijn bek zo scheef trok."