Ik wens je dan nu alvast veel plezier ![:tearsofjoy:]()

:PMAX zei:Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??
ZI09 zei:MAX zei:Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??
Ik denk het wel. Droge mond, en dan rondjes draaien en aan mijn tanden voelen met mijn tong.
Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo.
Dit gepaard met het idee dat alles wat je inbeeld en voelt in 3 pixels ofzo is.
Veel verder van de planeet ben ik nog niet geweest met wiet. Volgens mij zou het niet verstandig zijn ook![]()
Ik hoop dat je het snapt. Ik kan dit stoned niet uitleggen, en eigenlijk nuchter ook niet goed. Het is ook zo super vaag.
Mulholland Drive zei:ZI09 zei:MAX zei:Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??
Ik denk het wel. Droge mond, en dan rondjes draaien en aan mijn tanden voelen met mijn tong.
Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo.
Dit gepaard met het idee dat alles wat je inbeeld en voelt in 3 pixels ofzo is.
Veel verder van de planeet ben ik nog niet geweest met wiet. Volgens mij zou het niet verstandig zijn ook![]()
Ik hoop dat je het snapt. Ik kan dit stoned niet uitleggen, en eigenlijk nuchter ook niet goed. Het is ook zo super vaag.
Vette shit
Dat je zulke trips hebt van wiet. Blow je vaak? En hoeveel wiet doe je in een joint?

Mulholland Drive zei:Je bedoelt: Stoned de bewoonde wereld ingaan? Maar dan ook werk, of school?
Dat is heftig ja...![]()
fokker zei:Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen.![]()
fokker zei:Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen.![]()
Zo ver ging het nog niet bij mij, wel dak toen de pauze voorbij was, dak nog met ne joint in m'n handen in de rij ga staan en verder zit te paffe, ma gelukkig zit iemand me dan wel snel aan te wijzen van, doe die joint uit enal zodat de leerkrachten het niet zien :')fokker zei:Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."