Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswhite widow

white widow

51 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
Ik wens je dan nu alvast veel plezier :tearsofjoy:
M
Mulholland DriveLid
Je bedoelt: Stoned de bewoonde wereld ingaan? Maar dan ook werk, of school?

Dat is heftig ja... :mrgreen:
F
FreezingLid
White widow is egt de allerfijnste wiet die er is, vind ik!
M
Mulholland DriveLid
Dat gevoel met de tong komt mij niet bekend voor...

Het is altijd wel goed om even te wachten met de volgende keer gebruiken.

Dan slaat het goed aan.
M
MAXLid
Nou van die tong moet je maar een proberen als jij ook weer aan het trippen bent. En laat me dan nog even wat je er van vond ?
Echt heel apart gevoel.

Bedankt voor je tip zal nog wel even wachten (wat moeilijk zal zijn) en dan kijken als ik weer zo geweldig kan gaan trippen :stoned: :P
Z
ZI09Lid
MAX zei:
Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??
Klik om te vergroten...

Ik denk het wel. Droge mond, en dan rondjes draaien en aan mijn tanden voelen met mijn tong.
Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo.
Dit gepaard met het idee dat alles wat je inbeeld en voelt in 3 pixels ofzo is.
Veel verder van de planeet ben ik nog niet geweest met wiet. Volgens mij zou het niet verstandig zijn ook :sunglasses:

Ik hoop dat je het snapt. Ik kan dit stoned niet uitleggen, en eigenlijk nuchter ook niet goed. Het is ook zo super vaag.
M
Mulholland DriveLid
ZI09 zei:
MAX zei:
Laatst dus met die weed was echt het lekkere space gevoel en heel veel mindtrips en ging helemaal op in de muziek. Maar het lekkerste gevoel was toch wel dat mijn mond heel licht verdoofd was en als ik met mijn tong langs me tanden ging dat het een heel apart gevoel gaf het gevoel dat je tong gewoon vanzelf het rondje maakte en het gaf me ook steeds de bevestiging dat ik aan het spacen was. Hebben jullie dit ook wel eens gevoelt tijdens zo'n trip ??
Klik om te vergroten...

Ik denk het wel. Droge mond, en dan rondjes draaien en aan mijn tanden voelen met mijn tong.
Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo.
Veel verder van de planeet ben ik nog niet geweest met wiet. Volgens mij zou het niet verstandig zijn ook :sunglasses:

Ik hoop dat je het snapt. Ik kan dit stoned niet uitleggen, en eigenlijk nuchter ook niet goed. Het is ook zo super vaag.
Klik om te vergroten...

Vette shit :grin:

Dat je zulke trips hebt van wiet. Blow je vaak? En hoeveel wiet doe je in een joint?
Z
ZI09Lid
Mulholland Drive zei:
ZI09 zei:
MAX zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Vette shit :grin:

Dat je zulke trips hebt van wiet. Blow je vaak? En hoeveel wiet doe je in een joint?
Klik om te vergroten...

Uhm, maar drie keer zo ver geweest.
-Keer 1: De eerste (eigenlijk 2e) keer dat ik blowde. 5 biertjes gedronken + een voorgedraaide reefer (5 bier doet normaal niet veel, maar dat maakt niet zo uit als je er wiet bij rookt ben ik al achter :mrgreen:
-Tweede keer was met voorgedraaide hasj joints.
-Derde keer toen we iets nieuws gingen proberen. Plukjes wiet in de waterpijp steken. (Zo een van plastic, weegt weinig, makkelijk mee te nemen in de fietstas) dat knalde redelijk het hoofd in. Ik schat het een hijs of 4-6. (Geen idee welke wiet, ik had NLX en Jack Horror op zak, en een maat had ik weet niet wat. Kan alles geweest zijn.)

Blowen sinds een half jaartje, opgebouwd van 1 keer per 2 weken tot 4 keer per week, en inmiddels terug naar 3 keer. (Uitzonderingen daar gelaten). En een vulling van 0,2 tot 0,3 gram ongeveer.
Maargoed, dat is niet van toepassing op deze gekke verhalen, want dat was nog met de bier + voorgedraaide joints combo.
Ik vind het ook niet altijd relaxt zo ver te zijn. De bewoonde wereld moet je er in ieder geval niet mee in. Dat zag ik niet meer zitten.
f
fokkerLid
Ik vraag me af wat voor wiet je rookt? Ik wil t ook... trippen van weed? in mn eigen wereldje leven? Van de planeet afgaan? Met weed?

Tering.. of ik ben extreem ongevoelig voor t spul, of jij heel gevoelig... ik heb dat echt niet.

Ik wordt er relaxt van, maar ervaar, zie of hoor niets anders dan nuchter, alleen ben ik wat lacheriger, rustiger, en ja... 'chiller' op weed.

Ik rook niet extreem veel en niet extreem weinig, denk dat ik met 10 euro per week aardig doorkom (anderhalve gram) en ik rook dan ook white widow. Ik rook niet elke dag, meestal als ik stressie ben of niet kan slapen, of gewoon gezellig onder vrienden ben, als we met de 'clan' bij elkaar zijn dan is het wel zo dat er flink meer gerookt wordt, dan moet ik meestal ff langs de shop om zo'n 10 euro extra te halen die dan in 1 avond op gaat.

Op zn tijd vind ik t lekker om n pijp te roken (waterpijpje) en af en toe maken we voor de humor een eenorme joint. Leuk is dat, eerst lachkicks tijdens bouwen, dan lachkicks met m opsteken, dan lachkicks met t roken ervan, dan achteraf heb je nog altijd lachkicks over wat je gedaan hebt met zn allen. Best geinig. Maar ik kan niet zeggen dat t de werkelijkheid ook maar enig beetje heeft aangepast voor me.

Ook soms als t n verkankerde dag is op t werk ga ik ff pauze houden en smoke ik me n halve J ofzo buiten, dan bomt t me allemaal ff niet zo veel allemaal en is mn dag wat draaglijker en sneller voorbij. :smoke:
Z
ZI09Lid
Mulholland Drive zei:
Je bedoelt: Stoned de bewoonde wereld ingaan? Maar dan ook werk, of school?

Dat is heftig ja... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Als je zover bent als waar we het over hadden, dan kan je beter niet te veel doen. Een beetje rustige omgeving is wel goed te doen, maar echt door een dorp/stad lopen met meer mensen, mij niet gezien.

Als ik gewoon, relaxt stoned ben gaat me dat wel wat beter af. Werk ga (ging) ik niet stoned heen.

School zal niet lang duren.
Moeten ze me ook maar geen 4,5 uur tussenuur geven op een fokking vrijdag. Tijd genoeg om vanaf school naar de shop te lopen (20 minuten) wat moois te draaien en onderweg naar school op te roken.

De terugweg zou wel eens wat langer kunnen gaan duren.
M
Mulholland DriveLid
Daar ben ik het wel mee eens ja, alhoewel mensenmassas ook wel een kick kunnen geven. Midden door een drukke straat lopen met al die mensen om je heen en denken: Fuckit, ik ben KNETTER :grin:
f
fokkerLid
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:
q
qinnLid
fokker zei:
Ik weet dat ik vroeger op school een keer zooooo onwijs de kaart kwijt was, dat ik na n tussenuur waarin ik zat te blowen zo de school binnen liep... maar vergeten was mn joint te dissen voor ik de deur door liep, en dus al blowend achter n tafeltje ging zitten met n PC erop (we zouden informatica hebben) en zo ging zitten... ik heb nog nooit in heel mn leven een leeraar zo zien flippen, en als beloning mocht ik de rest van de dag vrij nemen. :flushed:
Klik om te vergroten...

Whahahahaha!

komt mij ook zooo bekend voor :grin:
M
Mulholland DriveLid
fokker zei:
Klik om te vergroten...

woah te heftig!

Dat heb ik nog nooit meegemaakt! :grin: :tearsofjoy:
Z
ZI09Lid
Holy shit :mrgreen:

Een vrije dag is dan weer chill. Wederom het bewijs dat blowen toch gezond is.
O
Osi`Lid
fokker zei:
Klik om te vergroten...
Zo ver ging het nog niet bij mij, wel dak toen de pauze voorbij was, dak nog met ne joint in m'n handen in de rij ga staan en verder zit te paffe, ma gelukkig zit iemand me dan wel snel aan te wijzen van, doe die joint uit enal zodat de leerkrachten het niet zien :')
G
GaneshLid
avondje, net 5/6 joints met white whidow op, die voel je zeker als je het goed doet, hij knalllllllde erin zeg, holy jesus haha.
P
PepTalkLid
Ja, alle white widow is echt de oppermachtige onder de wietachtigen.
De schepper van de hemel en de aarde, van alles wat heilig danwel niet heilig is.
M
MDMA<3Lid
Nou Nou Nou wat word WW toch weer hoog geprijsd, weten jullie ook dat dit vaak powerplant is ipv ww of een pp kruising
maar serieus gast trippen van wiet :openmouth: Lucky you! Kijk er wel mee uit, mensen die zo heftig op n wietje reageren hebben vaak wat moeite met de maat ermee houden.

Om half 9 hasj chocomel gemaakt, 0,5gr ketama + een theelepel roomboter. Ik heb er echt van genoten, Appart lekker smaakje
Het begint nu ook aardig rustig te worden im mijn bovenkamer :stoned:
S
SchoenlepelLid
Grappig om te lezen dat er nog iemand zo hard gaat op een jointje. Dat heb ik namelijk ook, vooral als ik thuis alleen gebruik. Met kameraden is het gezellig, lekker kletsen, jeugdherinneringen ophalen en dergelijken.

Maar als ik thuis rook ga ik echt helemaal van de planeet, mindfucks op en top aanwezig, niet meer beseffen dat je een mens bent, geheugen van 5 secondne, tijdsbesef en dergelijken helemaal weg. Alles moet in hokjes geplaatst worden, alles is logisch en diepgaand.

vooral
"Althans, bij mij beweegt alles in stukjes lijkt het dan. Alsof je niet vloeiend beweegt, maar meer als onder een storboscoop. Alleen zie je het niet zo, maar voel je het zo."
komt me erg bekend voor. Heerlijk. Ook bij muziek lijkt stukken te missen. Alsof het stotterd.
VOlgens mij werken mijn hersenen dat zo hard dat het gewoon bepaalde prikkels niet verwerkt waardoor ik maar gewoon 1/3de van de prikkels verwerk en waarneem.

Ik ben zoweiso erg overgevoelig voor drugs net als alcohol.
Ik rook trouwens een kantenklare joint, en ik heb geen flauw idee wat ik rook, maar hard ga ik wel :stoned: :stoned: :stoned:

Ik heb dan ook altijd 3 dagen nodig om bij te komen. Vaak ook gepaard met een flinke kater en hoofdpijn de volgende dag. :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."