Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswhite widow

white widow

51 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren voor het eerst een kant en klare joint gehaald bij de coffeshop.
Was alleen thuis me vriendin zou pas over een paar uur komen. Ben hem toen om 18.45 uur in de tuin gaan roken ik voelde er helemaal niks van en heb toch best stevig gehezen. MAAAAR toen ik eenmaal weer naar binnen ging knalde hij er heeeeeeel hard in. Voelde me raar overal tintelingen en kan bijna niet meer lopen. Me armen en benen werden heel erg zwaar en ik kon bijna niks meer oppakken. Ben toen ook meteen op de bank gaan liggen dat was om 19.00 uur. Toen bleef ik maar naar de klok kijken van oh jee hoop dat dit snel voorbij gaat want straks komt mijn vriendin thuis en ergste was dat ik haar misschien moest halen met de auto. En in deze staat kon ik echt niet rijden.
Ook moest ik nog verschillende dingen in huis doen voordat ze kwam.
Na een uur op de bank heb ik mezelf er toe gedwongen om die dingen snel te gaan doen. Maar dat koste me heel veel moeite alles was zo zwaar voelde me KUT !!!! En alleen die gedachte dit moet snel voorbij gaan. Heb in de tussentijd ook drie keer overgegeven (avondeten kwam er uit) Gelukkig rond een uur of 21.30 uur voelde ik me beter en ben rond 22.00 uur me vriendin gaan halen. Moest wel goed opletten met auto rijden want voelde nog niet helemaal lekker.
Heb nu echt het gevoel dit nooit meer !!!!!!!!!!!! Geef mij maar een lekker pilletje dan voel je je lekker en je kan gewoon blijfen functioneren.

Was ik nu stoned ??? of High ????
Wat deed ik verkeerd ?? Te veel genomen ???
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je weet nooit wat ze in een voorgedraaide stoppen, misschien dat dat het was. Voor de rest zou k niet weten waar je last van zou kunnen gehad hebben. (wat n zin)
Misschien was je al n beetje gestresst? Of andere dingen zoals dat, wiet versterkt over het algemeen je status op dát moment.
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voelde echt dat ik aan het spacen was net zoals bij een pilletje.
Alleen dit voelde niet lekker alles werd zwaar kon niet eens wat met me hand optillen. Zou het niet kunnen dat ik gewoon te veel heb genomen dat ik de joint helemaal in me eentje heb opgerookt ? Ik dacht altijd dat je er vrolijk van werd en je lekker ging voelen net zoals bij XTC. Het feit dat ik bijna niet meer kon lopen en alles zo zwaar werd dat overheerste boven het lekkere gevoel want die tintellingen voelde wel fijn.
Heb nog een gram (gister ook gehaald) liggen maar voorlopig maar even niet !!!!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgende keer wat minder roken, of hasjish kopen.

Rook je normaal wel tabak?
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee normaal rook ik niet. Heb ook geen last van roken gehad dus niet gehoest of zo. Hij knalde er gewoon heel hard in met dus meer slechte gevoelens (alles zwaar en loom) dan fijne gevoelens (trillingen)
Dus beter een keer hasj proberen ? dus het upper gevoel net zoals bij xtc.
Ik heb nu echt zo iets van voor mij geen wiet meer want ik kan er gewoon een aantal uren niet op functioneren. Had alleen het gevoel ik wil liggen en slapen. En nu de dag erna nog steeds klote misselijk gevoel in me buik.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou wat minder zwaars nemen als white widow, das geloof ik een van de aller sterkste weedsoorten die er te krijgen is. Je kan beter purple haze nemen, minder sterk.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je niet gewend bent aan tabak kan je beter puur roken. De effecten die jij beschijft zijn van de combinatie: opgefokte kutwiet & tabak.

Hasj & wiet met xtc vergelijken gaat helemaal nergens over, die gaan nooit op elkaar lijken.

Dus ik raad aan om een pijpje met wat hasj te proberen, dat is geconcentreerder spul, dus je krijgt minder onnodig rotzooi binnen waar je zo bad van gaat.
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ik ook weleens gehad, ik kon niet eens meer praten zo lam was ik. Echt een kutgevoel. Ik had toen de partyjoint.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach, het gebeurt welleens dat het zo hard invalt hoor, gebeurt af en toe ook bij mij, en ik rook ook wel eens regelmatig.
Bij mijn ma was dat ook eens een keer.

Wss iets heel sterk hé, White Widow is nu eenmaal een vrij heel sterke soort om direct mee te beginnen blowen
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou gisteren een pure joint gedraait (White Widow) maar helemaal niks van gevoelt ??? Dus met tabak ging het helemaal fout en dus nu een pure joint en daar voel ik helemaal niks van. Hoe kan dat nu ??
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat je te vlug teveel gerookt hebt omdat je dacht dat het niet werkte.
Als je een paar trekjes neemt, hem effe weg legt, na een klein tijdje nog een paar trekjes enzovoorts, dan is ie lekkerder en voel je hem beter opkomen, dus weet je ook wanneer je genoeg hebt.
Het is net als een schaaltje borrelnootjes op tafel, dan neem je ook elke keer een handje, ipv het hele bakje ineens leeg te vreten.

Overdag doe ik het ook zo. Ik steek er 1 op, pak een paar hijsen, leg ´m op de aanrecht. Ga m´n ding doen, en gaandeweg de ochtend gaat ie wel op.

Maar bij jou ook, als je buiten zit en ineens opstaat en dan nog van koud naar warm gaat ook, kan ie lekker inploffen ja. :grin:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#12
normaal zou je een pure joint white whidow wel moeten voelen...
ben je zeker dat je goed hebt geïnhaleerd?
als je het niet gewoon bent om te roken (tabak) en je rookt een pure joint, dan zou je als je het inhaleerdt zeker de rook moeten voelen prikken in je keel...
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#13
MAX zei:
Nou gisteren een pure joint gedraait (White Widow) maar helemaal niks van gevoelt ??? Dus met tabak ging het helemaal fout en dus nu een pure joint en daar voel ik helemaal niks van. Hoe kan dat nu ??
Klik om te vergroten...

Als je met tabak rookt wordt je meer knetterstoned, als je een joint puur rookt wordt je high (net zoals bij hasjish)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Freezing zei:
White widow is egt de allerfijnste wiet die er is, vind ik!
Klik om te vergroten...

dat kan je niet zo zegge... :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
GabberSnoePie zei:
Freezing zei:
White widow is egt de allerfijnste wiet die er is, vind ik!
Klik om te vergroten...

dat kan je niet zo zegge... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd
snap niet hoe mensen namen aan een plant kunnen geven...
kunnen ze net zo goed 1 2 3 4 of 5 noemen:L :wink: :wave:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerste paar keer blowen vond ik ook niet echt fijn maar ook niet kut ofzo. Je moet een beetje wennen aan het gevoel denk ik. Maar meer als chill vind ik wiet ook niet. Was het maar zo dat ik met een jointje me als xtc ging voelen dan was het leven echt te goed geweest :hearteyes:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
GabberSnoePie zei:
Freezing zei:
White widow is egt de allerfijnste wiet die er is, vind ik!
Klik om te vergroten...

dat kan je niet zo zegge... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd
snap niet hoe mensen namen aan een plant kunnen geven...
kunnen ze net zo goed 1 2 3 4 of 5 noemen:L :wink: :wave:
Klik om te vergroten...


Ik zeg toch; 'vind ik' de shop waar ik white widow haal is t gwn altijd goeie wiet.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
Als je niet gewend bent aan tabak kan je beter puur roken. De effecten die jij beschijft zijn van de combinatie: opgefokte kutwiet & tabak.

Hasj & wiet met xtc vergelijken gaat helemaal nergens over, die gaan nooit op elkaar lijken.

Dus ik raad aan om een pijpje met wat hasj te proberen, dat is geconcentreerder spul, dus je krijgt minder onnodig rotzooi binnen waar je zo bad van gaat.
Klik om te vergroten...

^^^^^^^


Een vriend van mij had ook nooit gerookt, toen een avondje van mijn zware shag gerookt, eerst helemaal niks, daarna ook over zn nek gegaan. :P
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarschijnlijk dan niet goed geinalleerd. Volgende keer nog maar een keer proberen kijken als het dan wel werkt :P
V
Vinnie PazLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een voorgedraaide joint :wave:

Wss teveel tabak binnen gehad :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."