Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen heeft nooit zo´n denderend effect op mij

Blowen heeft nooit zo´n denderend effect op mij

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
al eens puur gerookt?

SpaceCake heeft een iets ander effect... Ik krijg daar altijd een praakick van integenstelling tot blowen soms...
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou heb ik al meerdere malen een joint gerookt (hasj én wiet), meestal wel gedeeld. Ik heb er altijd wel wat van gevoeld daar niet van. Maar ik werd er alleen maar ongelooflijk sloom en lui van. Praten kost me dan ook nog moeite. en ik heb een keer de partyjoint gehad en die maakte me een beetje misselijk. een beetje heel erg ja. Normaal is het zo dat ik me nooit helemaal lekker voel met een joint, wel echt stoned want ik zak weg in een stoel en hoe voorlopig mijn bek wel dicht maar ik heb nog nooit de lachkick gehad? Bestaat er ook zoiets als een joint verkeerd roken? Of ligt dat gewoon aan mijn lichaam?

Ik heb ook weleens zo´n bong gedaan. een waterpijp maar dan zonder water. werd er knetterstoned van en voelde me toen wel heel goed...lacherig, loom enzo.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Blijkbaar ben je één van de mensen die niet zo lekker gaat op weed, das helemaal niet zo erg, maar ik vraag me wel af waarom je eigenlijk door blijft gaan met blowen, terwijl dat je er eigenlijk niet zo heel veel aan vind.
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#4
om toch een keer een goed effect te krijgen. Maar wortd er meestal wel sloom van. Alleen met die bong had ik echt een lekker effect. kan het ook aan de wiet of hasjsoort liggen? Overigens leert de ervaring mij wel dat ik wiet fijner vind dan hasj.

En wat zit er precies in een partyjoint dat ik er misselijk van werd? Ik vind ergens op dat dat allerlei sorten wiet door elkaar is.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja ik denk dat je dan toch echt een keer een keuze moet maken voor jezelf. Of misschien als je het prettiger vind om toch eens wat vaker de waterpijp te pakken.

Die partyjoint kan misschien gewoon een beetje heftig zijn geweest voor je, don't worry, je bent absoluut niet de enige. Dat er verschillende soorten wiet in zit maakt in principe niet zo heel veel uit, wel kan het zijn dat er wat meer rotzooi (takjes en blaadjes) in zat.
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#6
oké...nog tips van me om een keer een goed effect te krijgen aangezien ik het vaak gezellig vind om mee te doen? En dit is niet om stoer maar ik denk dat ik gewoon hard op zoek ben naar het goede effect. Ik heb ook weleens gehad dat ik een raar gevoel kreeg in mijn buik (niet echt misselijk maar raar) + heel sloom + de zin om te praten is weg.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tja, kweet niet. Rook langer inhouden wil misschien wel eens helpen. Het kan ook zijn dat je je grenzen misschien nog niet weet. Misschien moet je het eens proberen met wat minder heisjes, ben je in ieder geval wat minder loom, maar kun je toch goed high worden.

Als het dat niet is kun je nog altijd proberen om elkaar shotjes te geven. Dat is dat iemand teugt van een joint, dan stopt hij de joint omgekeerd in zijn mond (werkt alleen bij korte jointjes) en blaast hij de rook van de joint en zijn teug met zijn handen vlak bij jouw gezicht, zodat er geen rook verloren gaat. Dan moet jij met je neus of mond inhaleren. Klinkt misschien vrij intiem, met vrouwen is het ook leuker, maar je wordt er beslist knetter van.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik word tegenwoordig misselijk van joints.
Eerder rook ik het vrij regelmatig.. Ach.. Wat is regelmatig..
Vrij veel, tevens in werkpauzes e.d....

Maar op de 1 of andere manier kickt het er tegenwoordig
helemaal verkeerd in. Wel raar en jammer tegelijk.. Heb
toch echt alleen maar dubbel gelegen van het lachen van dat..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacecake...

is de enige drugs waar ik echt totaal kut kapot en verrot van geweest ben leek wel alsof ik half dood was man.

zat gewoon rustig op de bank met mn ogen dicht * SCHRIK * ik de hele tijd op echt van WHOOAAHHH . dacht ik een aantal keren keihard van mn fiets af te vallen toen ik de bult af reed. :confused:

ook zag ik mn handen die ik stil had de hele tijd bewegen als ik er niet naar keek.


vage shit spacecake.
mn paddo bad trip was wel erger maar verder nog nooit zoiets mee gemaakt
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe Als je SpaceCake niet gewend bent moet je het ook niet onderschatten! Kan je echt veel knetterder van worden dan gewoon een joint! Daarom moet je ook maar een klein stukje nemen de eerste paar keren...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
maar aan de maker van de topic!

je zegt dat alleen de bong goed werkte!
ik neem aan dat in de joints die jij rookt gewoon veelste veel tabac/shag zit daar word je namelijk erg sloom van
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#12
juist, ik denk ook dat het de tabak/shag is.

ik heb precies hetzelfde, ik heb nooit zoveel aan wiet gevonden omdat het me sloom maakte en verder niet veel bood.
Heb op t forum het een en ander gelezen en ben wat aan t proeven van de paddo's, en nu had ik laatst eens zin een joint te roken.
Dit omdat ik wat had gelezen dat je hem eigenlijk puur moet roken, en dat de werking van de tabak/shag de werking van de wiet juist tegengaat.

Dus een goede pure gedraaid, en deze samen met n vriend gerookt, egt gelachen en knetterstoned, zeker de beste joint die ik ooit gerookt had.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."