Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En niemand gaat naar de afsluiting van de World Tour van Iron Maiden in het TT Circuit in Assen? One major backdrop: het is 16 augustus, dus zeg maar dag tegen je kampeervlucht naar Lowlands 2008..."
"Een paar jaar geleden was het altijd uitkijken naar de volgende Blackout in Tivoli, Utrecht. Er zaten een paar hele vette bij, zoals iemand anders al zei DJ Fresh en Dieselboy, maar ook Grooverider was gruwelijk kan ik mij herinneren. Tegenwoordig luister ik nooit meer DnB, en voel ik de drang ook niet meer om naar de feesten te gaan. De laatste Drum and Bass die ik geluisterd heb was het compilatie album The Human Resource van Dieselboy. Die vond ik dan weer wel heel erg vet"
"Goede smaak is alle muziek waarvan iemand mij enthausiast en overtuigend kan vertellen waarom het voor hem/haar belangrijk is. Ik hou niet van Heavy Metal, maar ik krijg wel een warm gevoel van binnen als ik kijk naar de drie Iron Maiden kaarten die aan mijn muur hangen. Pink Floyd is een band waar ik nooit genoeg van zal krijgen. Roger Waters live in het Gelredome was de mooiste ervaring van mijn leven... En de Daft Punk discografie kan ik ook wel een paar dagen op repeat verdragen :P"
"Goddomme, maak eens iets nieuws! Een landschap van groente ofzo... ik noem maar wat... of ben ik nou gek?"
"Lang leve de BH"
"In principe is Sobieski goed genoeg om los te drinken, in tegenstelling tot Smirnoff, wat je beter kan gebruiken om te mixen. Maar het hangt helemaal van je smaak af."
"Dat is echt het einde van Pink Floyd. Hij speelde ook nog heel goed met David Gilmour de laatste jaren, echt ontzettend zonde. Het is toch iets anders dan toen Barrett overleed. Was er ooit nog een sprankje hoop dat de band als three-piece nog een tourtje zou doen, is die hoop nu voor altijd verloren."
"Ik vond 't echt geweldig, moest het een keer meemaken. Enige kutte was dat ze bijna niets van Di'anno speelden."
"Achja, als de brakheid me niet halverwege had overvallen was ik nog wel een paar uurtjes keihard uit m'n dak gegaan. Te snel te veel energie verbrandt, maar t was wel heel vet."