Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnutselen met Nick, Eelco en Max!

Knutselen met Nick, Eelco en Max!

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
e
eelco_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Attenióne, Attentióne

Trippers en tripperinnen,
Hoe kan ik nou beginnen,
Een jointje hoort erbij,
Maar van knutselen word ik pas echt blij!

Het creëeren van hulpstukken die het leven makkelijker te laten leven,
Zonder gelimitieerd te worden bij het recreëeren, met één meloen overgebleven,
Wanneer je alle hoop al had opgegeven,
dat je niet meer in ultieme perfectie naar je doelen kan streven,
In uitertste precisie schiet je dan tekort,
Dus ga je maar naar het Mac Donalds fort,
En zuip je helemaal kort!

Je koopt er:

- 21 hamburgers
- 2 cola
______________
23,70 Euro

En daarom hebben we besloten om dit topic te maken!
Knutselen met Nick, Eelco en Max!




:stoned:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#2
OMG :grin:

die meloen doet het hem, hoewel die Mc space er ook goed uit ziet :hearteyes: :P :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lol helden zijn jullie ook :grin:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehehe
:)
What Will We Do Next?!
F
FauniLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goddomme, maak eens iets nieuws!

Een landschap van groente ofzo... ik noem maar wat... of ben ik nou gek?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je die meloen leeg gemaakt zonder hem door te snijden ?
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#7
En waarom heb je zoveel hamburgers gekocht, waar gebruik ze voor? (of alleen om te eten natuurlijk, maar met 3 man :openmouth:)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik snap de essentie van het topic ook niet helemaal ?
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spor zei:
ik snap de essentie van het topic ook niet helemaal ?
Klik om te vergroten...

scheef zijn heet het
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#10
meloen in wodka?? :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
men neme een watermeloen, en maakt daar bovenin een gaatsje ter grootte van een rijksdaalder, en hou het dopje wat je eruit pulkt erbij, giet nu elk half uur ,met een trechter vodka in de meloen, net zo lang tot de gehele fles leeg is, zet het dopje er weer op. en neem deze mee naar een feestje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."