daar gaat weer een grootheid...erg zuur, vooral voor zijn nabestaanden.
wish you were here
#3
RIP
#4
^ Idd! Alhoewel die kans al heel klein was, hoeven we nu al helemaal niet meer te hopen.
Weer een steengoede muzikant minder in de wereld.
#5
Dat is echt het einde van Pink Floyd.
Hij speelde ook nog heel goed met David Gilmour de laatste jaren, echt ontzettend zonde.
Het is toch iets anders dan toen Barrett overleed.
Was er ooit nog een sprankje hoop dat de band als three-piece nog een tourtje zou doen, is die hoop nu voor altijd verloren.
#6
Zonde van zo'n muzikaal talent.
#7
Een groot gemis. Zijn beste compositie; The Great Gig in the Sky, ging ironisch genoeg over de dood. Deze zal ik nu in zijn eer draaien.
#8
Shine on you crazy diamond.
#9
als de tijd is gekomen gaan mensen dood, zo ook grootse muzikanten.
rip
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.