Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIron Maiden

Iron Maiden

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou, ik niet. Maar ik was er op graspop dit jaar wel bij :grin:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben benieuwd of er nog andere DF-ers afgelopen zaterdag naar Iron Maiden zijn geweest in Assen ??

ciao
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op graspop was ik ook :wink:.

Als ik 't had geweten was ik mss wel gegaan.
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrienden van me wel, maar ik had al eerder gekozen mijn geld aan iets anders uit te geven. Toen ik de fotos zag en wat opnames hoorde die ze hadden gemaakt voor me baalde ik toch wel :(
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het ook op Sziget gezien, vond het niet super fantastisch ofzo. Maar goed, nooit een grote fan geweest.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op sziget gezien ietsje eerderr :rockband:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vladderman zei:
Vriendin van me wel, maar ik had al eerder gekozen mijn geld aan iets anders uit te geven. Toen ik de fotos zag en wat opnames hoorde die ze hadden gemaakt voor me baalde ik toch wel :(
Klik om te vergroten...

Ja ze speelden echt bijna alle goede (oude) nummers. Bijna alles van wat op de 'The best of the Beast' cd staat :grin:
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#8
DonnieDark0 zei:
Vladderman zei:
Vrienden van me wel, maar ik had al eerder gekozen mijn geld aan iets anders uit te geven. Toen ik de fotos zag en wat opnames hoorde die ze hadden gemaakt voor me baalde ik toch wel :(
Klik om te vergroten...

Ja ze speelden echt bijna alle goede (oude) nummers. Bijna alles van wat op de 'The best of the Beast' cd staat :grin:
Klik om te vergroten...

:( Het was dan ook de 'Back in time' tour
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
lang geleden dat ik ze gezien heb,denk met hun "powerslave" tour :rolleyes: ,maar helaas is hun beste tijd allang voorbij :( (op cd gebied wil ik zeggen),en live,tja al enkele live dvd's gezien en bruce dickinson vind ik maar onverstaanbaar te zingen :( ,versta me nu niet verkeerd hé,iron maiden beluister ik nog wel eens :rock:
F
FauniLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vond 't echt geweldig, moest het een keer meemaken.
Enige kutte was dat ze bijna niets van Di'anno speelden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."