#1
nou, ik niet. Maar ik was er op graspop dit jaar wel bij ![:grin:]()

Vladderman zei:Vriendin van me wel, maar ik had al eerder gekozen mijn geld aan iets anders uit te geven. Toen ik de fotos zag en wat opnames hoorde die ze hadden gemaakt voor me baalde ik toch wel![]()
DonnieDark0 zei:Vladderman zei:Vrienden van me wel, maar ik had al eerder gekozen mijn geld aan iets anders uit te geven. Toen ik de fotos zag en wat opnames hoorde die ze hadden gemaakt voor me baalde ik toch wel![]()
Ja ze speelden echt bijna alle goede (oude) nummers. Bijna alles van wat op de 'The best of the Beast' cd staat![]()
,maar helaas is hun beste tijd allang voorbij 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."