Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUtreg Massive presenteert:De Domstadse Ondergrond

Utreg Massive presenteert:De Domstadse Ondergrond

18 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien kom ik wel even langs :grin:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#2
inderdaad ik vind het dus daarom maar raar dat er zo weinig mensen reageren :(
ik ben er iig!!
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#3
Utreg Massive presenteert:
De Domstadse Ondergrond
Utreg United


24 Mei 2008
Club Arena, Utrecht
22:00 - 05:00
12 euro, 10 euro voor 11-en of met coupon van utregmassive.nl

Line-up:

Room 1:

Black Sun Empire (BSE Recordings, Renegade Hardware, Blackout)
WiiJ Timski (Utreg Massive)
June Miller & El Maria (Deadly Rhythms, Utreg Massive, Jungletrain, Cultural Evolution)
Sage & Westrum (Utreg Massive, Structure, Shift, Rebeltronics)
Eskalation (Drop!, Crossfire, Love)
Antistar (Utreg Massive)

Room 2:

Nuno Dos Santos (Compost, Manual, Dirt Crew)
Bong Ra (Soothsayer, Planet Mu, Rebeltronics, Structure)
Chillum & T-Mus (Subway, IChiOne, Utreg Massive, Cultural Evolution)
Bojcot Selectah & Jay-Mo (Randstad Rollaz, Wobble Trouble)
Metro DJ Team (Revenge)
Kwanto (Utreg Massive)

Room 3:

Interzone (Dubstep a Go Go)
Illusive (Reservoir Beats, Utreg Massive, Shift)
Chrome Capone
Sanakthe
Ew00t

Hosted by MC's Chakra, Multiplex & Mic Air

For meer info:
http://www.utregmassive.nl
http://www.de-arena.nl
http://www.ilovedrumandbass.nl

link: http://www.dnbforum.nl/index.php?board= ... adid=30770
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grmbl!
Waarom kan ik dan weer niet :(
Gruwelijke line-up, BSE en Bong-Ra hiep hoi :beer:
e
eelco_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik OOK!
Partyen met nick, jeweet! :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fcking vette boel!

Maar tenzij er toevallig iemand een slaapplek over heeft en een stoner een plaatsje aanbied, kan ik niet :P


(Als iemand een after weet is het ook goed :P )
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#7
je heoft maar 1.5 uur te wachten (K) kan je weer met de trein
als je lief bent smoken we na de party ff een blunt :P
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aanwezig :grin:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeej het word nog gezellig zo. hupsakee!
:grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmmm.. ik probeer nog ff iemand mee te krijgen, maar ieg...

Hoe kom ik daar het makkelijkst?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
wauw eindlijk weer een dnb feestje op die locatie... het klikte zo goed met dungeons en dj's.. onvergetelijke tijden :hearteyes: (al was dat toen in de cityhall, arena en cityhall gebruiken de zelfde locatie :P )
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet bijna zeker dat ik langskom!

Hoe herken je Adreno: Pet op, wit shirt, grijs/blauwe losse broek, 1.85 lang, danst als een bezetene.
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo die party was me toch ff hard!
mss heb je me wel gespot ^ ik had koffiewekkershirt aan en heb krulletjeshaar
e
eelco_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nick_jeweet zei:
Zo die party was me toch ff hard!
mss heb je me wel gespot ^ ik had koffiewekkershirt aan en heb krulletjeshaar
Klik om te vergroten...

ik stond de hele tijd in een hoekje crack te roken... :cry:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#15
eelco_jeweet zei:
Nick_jeweet zei:
Zo die party was me toch ff hard!
mss heb je me wel gespot ^ ik had koffiewekkershirt aan en heb krulletjeshaar
Klik om te vergroten...

ik stond de hele tijd in een hoekje crack te roken... :cry:
Klik om te vergroten...


Dude..
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
eelco_jeweet zei:
Nick_jeweet zei:
Zo die party was me toch ff hard!
mss heb je me wel gespot ^ ik had koffiewekkershirt aan en heb krulletjeshaar
Klik om te vergroten...

ik stond de hele tijd in een hoekje crack te roken... :cry:
Klik om te vergroten...

:confused:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nick_jeweet zei:
Zo die party was me toch ff hard!
mss heb je me wel gespot ^ ik had koffiewekkershirt aan en heb krulletjeshaar
Klik om te vergroten...

Wat?! Volgens mij zijn wij naar een nogal verschillend feest geweest dan. Ik was er van half 1 tot 1 uur en toen was het nog zo leeg als wat. Ben toen na een poosje terug gekomen (geen flauw idee hoe laat, maar iig een tijdstip waarop het druk zou moeten zijn) en toen zag ik alleen nog maar wat 17-jarigen rondlopen en niemand die dansde. Ben toen maar met een maat een film gaan kijken...
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#18
Adrenochroom zei:
Nick_jeweet zei:
Zo die party was me toch ff hard!
mss heb je me wel gespot ^ ik had koffiewekkershirt aan en heb krulletjeshaar
Klik om te vergroten...

Wat?! Volgens mij zijn wij naar een nogal verschillend feest geweest dan. Ik was er van half 1 tot 1 uur en toen was het nog zo leeg als wat. Ben toen na een poosje terug gekomen (geen flauw idee hoe laat, maar iig een tijdstip waarop het druk zou moeten zijn) en toen zag ik alleen nog maar wat 17-jarigen rondlopen en niemand die dansde. Ben toen maar met een maat een film gaan kijken...
Klik om te vergroten...


hmmmm..
er waren 3 zalen.
heb je ook helemaal niets meegekregen van bong-ra? of BSE?
F
FauniLid
01-01-2024, 00:00
#19
Achja, als de brakheid me niet halverwege had overvallen was ik nog wel een paar uurtjes keihard uit m'n dak gegaan. Te snel te veel energie verbrandt, maar t was wel heel vet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."