Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Baksteen45 zei: ieder verstandig mens (voor zover dat gaat) weet wat wel welke echt te veel is en wat je kan hebben en sowieso als je iets voor de eerste keer gaat doen doe het met mate of bouw het op. Klik om te vergroten... Niet als je dingen gaat mixen in mijn ervaring. Ik had eens MDMA op en oxycodon, door de M voelde niet hoe high ik van de oxy was dus schatte ik verkeerd in dat ik nog wel wat oxy bij kon pakke. Lijntje oxy gesnoven, naar me bed gelopen, gaan zitten en BAM drie uur later werd ik wakker met me nek in een rare hoek en de gedachte: Waarom lig ik hier? Een paar uur later besefte ik pas echt wat er was gebeurd, mooi een OD. Gelukkig ben ik uit mezelf wakker geworden."
"SmartieAndMe zei: Ontkennen kan inderdaad altijd, maar ze kunnen moeilijker aantonen dat jij het was als je naam er niet op staat. Een willekeurige naam gebruiken kan inderdaad voor argwaan zorgen, ik gebruik altijd de naam van de oude bewoner Daar komt nog steeds post van binnen namelijk Niet zo netjes, maar wel effectief. Klik om te vergroten... Dat is wel slim, smartie. Dan heb je zeker wat ze zo mooi in het engels noemen: Plausible Deniability"
"Het verschil is dat oxazepam minder sterk is, aan andere subtypes receptoren bind en dat de halfwaarde tijd van oxazepam super kort is in vergelijking met diazepam."
"Haarlemmermeer zei: Opname doen ze niet, omdat ik eigenlijk geen doodswens heb. Ik ben normaal gewoon 'happy. De stemmingen zijn nu wel wat draaglijker geworden door het gebruik van benzodines. Blijft moeilijk. De artsen spreken elkaar tegen, de een zegt wel 5 htp gebruiken, de ander niet aan de 5htp. Ik gebruik het dus nog een paar dagen en dan stop ik ermee. (Ik lijk me beter te voelen met 5htp, maar of het op langere termijn goed is, weet ik niet) Het lastig te zeggen wat er precies fout zit in mijn hoofd aangezien de klachten (stemmingswisselingen) begonnen met coke, en pas veel heftiger werden toen ik dus een week na dat coke gebruik wat xtc nam (wat heel weinig was, en 7 wkn na mijn laatste xtc gebruik) daarnaast heb ik ook nog een oud trauma. Het is dus nu beetje dagen uitzitten, slapen met slaapmiddelen en hopen dat het snel beter wordt. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik t maanden volhoudt zo. Volgende week krijg ik een advies van t ziekenhuis, bij mentrum loop ik ook, zeggen ze paniek/angstaanvallen. Klik om te vergroten... Het lijt mij dat je onderliggende latente psychische problematiek had die is getriggered door die eerste paniekaanval toen je MDMA op had. Ik zou je adviseren om vooral in behandeling te blijven bij de psychiater, die kan dat soort dingen een stuk beter beoordelen dan ik en heeft ook de behandel methodes."
"Datwel zei: Wat ik als grootste probleem ervaar van heroïne (en andere sterke opiaten) is dat de herinnering eraan zo verschilt van de werkelijkheid. Zoals TS al schrijft is het effect niet heel bijzonder, even afgezien van de hele goede ervaringen die er natuurlijk ook zijn maar dan met name in het begin van het gebruik, en zou het geen aanleiding moeten zijn tot zo'n heftige afhankelijkheid. Maar, zodra de verslaving zijn intrede heeft gedaan vertelt ons instinct ons dat we het moeten gebruiken ondanks dat we weten dan we dat juist niet moeten doen. Het instinct verfraait de herinneringen en de beleving die we ervaren als we aan heroïne denken wordt een mooie. Het wordt een ongrijpbaar iets, je krijgt er geen vat op. Je weet beter maar doe het tegenovergestelde. Het is ook niet zozeer de dope die met onze hersenen aan de haal gaat maar eerder de manier waarop ons beloningssysteem werkt. Zodra dat systeem geprikkeld wordt gaat het ervan uit dat de oorzaak van die prikkeling een goed iets is en dat we dat weer moeten doen. Dankzij dat systeem blijven we eten, sex hebben, socializen etc.. Maar het systeem is niet kritisch en geeft ons geen advies over de aard van de prikkel en of deze wel echt goed voor ons is. Daar hebben we een ander deel van onze hersenen voor nodig dat leert van ervaringen en waarin kennis kan worden opgeslagen over wat wel en niet goed is. Helaas verliest dat deel van onze hersenen het vaak van ons instinct. Die strijd tussen het oergevoel dat je vertelt dat je moet gebruiken en je verstand die je vertelt dat je het niet moet doen is een altijd maar weer terugkerende en uitputtende bezigheid waarbij het verstand vroeg of laat aan het kortste eind trekt waardoor je weer voor de bijl gaat. Afkicken is daarom ook niet iets dat je met je verstand kan doen omdat je verstand eigenlijk geen partij is t.o.v. je instinct. Het is eerder een kwestie van je verstand uitzetten en de dope blindelings een grote rotschop geven en zo lang mogelijk uit de buurt houden. Klik om te vergroten... Als jou verstand geen partij is tegenover je instinct dan ben jij vast een impulsief iemand. Ik ben een behoorlijke tijd verslaafd geweest aan fentanyl, ken je vast wel. Die pleisters, 100x sterker dan morfine? Ik had een grote voorraad die op een gegeven moment op was. Toen heb ik de bewuste keuzen gemaakt om de ontwenning maar gewoon te doorstaan I.P.V op zoek te gaan naar een alternatief. Dat heb ik met mijn verstand gedaan, omdat ik graag spulletjes heb en niet alles wou verkopen om me een paar uurtjes weer lekker te voelen. Ik dacht, als ik dit nu gewoon volhoud dan heb ik daar ook geen last meer van. Zo gezegd zo gedaan. Ik hou nog steeds van opiaten, en ik ben het niet met je eens dat de high niet zo bijzonder is als je eenmaal hebt gescored. Ik heb in de tussentijd verschillende soorten opiates gedaan, en elke keer weer als ik het neem voel ik me beter dan dat ik me ooit gevoeld heb. En dat is waar voor elke dosering, het nadeel is dat als je eenmaal verslaafd ben dat je veel grotere hoeveelheden nodig hebt om je weer net zo lekker te voelen. Daarom ben ik blij dat ik niet meer verslaafd ben, A; geen ontwenning en B; dosering hoeft niet om de paar weken geëscaleerd te worden. Alhoewel ik door de fentanyl wel permanente ondergevoeligheid voor opiaten heb. Waar ik in de tijd voor de verslaving 15-20mg oxycodon moest nemen moet ik nu zonder uitzondering(onafhankelijk van hoe lang geleden me laatse gebruik was.) nu 50mg nemen voor hetzelfde effect. Ik zou heroine wel willen proberen, kijken of het zo goed is als iedereen zegt. Ik kan me niet voorstelle dat het beter is dan oxy of fentanyl. En word ik verslaafd, dan kick ik gewoon weer af als het op is daar ik ten zeertse betwijfel dat je van een zakje van 1g al verslaafd ben qua tolerantie. Dat is moeilijk, maar ik heb het al eens gedaan."
"Benzos zoals diazepam lossen niet goed in water op. Wil je ze toch injecteren zorg dan dat je propyleen glycol hebt om het in op te losse."
"Heroine, butyr-fentanyl, flubromazepam, flunitrazepam, 4-MMC en GHB, volgens mij heb ik wat overblijft wel zo'n beetje geprobeerd met uitzondering van een aantal psychedelica."
"bobsacamano zei: Nee 2C-C is veel meer een relaxt makend gevoel minder trippie. En 2C-P is weer veel sterker en lijkt wat op LSD duurt ook echt heel lang 10-16 uur Klik om te vergroten... Dat de subjectieve effecten verschillen van elkaar neemt nog niet weg dat het biochemisch gezien toch echt wel zusjes of in ieder geval familie van elkaar genoemt mag worden. Beide zijn psychedelische phenylethylamines en bijde werken ze door een combinatie van 5-HT2A agonisme en 5-HT2C antagonisme. De mate(Efficacy) waar in elk phenylethylamine de receptor activeert of deactiveerd en de kracht waarmee het zich aan de receptor hecht(Affinity) bepalen grotendeels de verschillende uitwerking van deze substanties."
"Re: Tramadol info drugsgek zei: Hallo ik ben een dagelijkse blower en had een maand geleden tramadol HCL 50mg gekregen van de dokter ivm rugproblemen. Ik nam er meteen 2 omdat ik zin had om even pijnloos te zijn, en een dikke joint erbij gerookt en wonderbaarlijk gaf het een heel lekker effect. Nog een keer met 3 geprobeerd en gaf ook een lekker effect. Zijn er ook sterkere middelen die dit soort effect geven maar dan sterker? want ik vind het een heel lekker mellow effect geven en je word er heel rustig en roezig van. Iemand tips voor wat sterkere middelen die een soort gelijk of beter effect geven wat niet erg schadelijk is? Bedankt alvast voor de tips! Klik om te vergroten... Beter dan tramadol? O-Desmethyltramadol, Morfine, Oxycodon en Heroine. Dan heb je soortgelijke effecten maar dan meerdere malen sterker."
"Lorazepam en alprazolam, zoals je afbeelding illustreert, nifoxipam en flunitrazepam zijn ook wat zwaardere jongens. Maar als jij puur gaat voor subjectief de sterkste benzo(Die jij zou ervaren als sterk) dan kan ik je niet helpen want ik weet niet wat voor effect jou voorkeur heeft en watvoor effect je gebruikt om een benzo als sterk te classificeren."