#1
Ah ja, thanks voor de reactie iig! Weet er iemand meer over de doseringen? ![:)]()
Fool zei:Thanks voor je reactie! Nadeel van de pleisters is juist dat de fentanyl niet helemaal gelijk verdeeld zit, dus dat 1/16e ook niet 1/16e van de totale dosering is.
Gelukkig krijg ik blotters(net als acid) met een vaste dosering, dus dat is wat minder risico.![]()

Fool zei:Ik heb ze niet getest, maar ze waren aangeprijst op 200µg en dat geloof ik wel. :P
Meer mensen hadden deze blotters van dezelde vendor vandaan en van wat ik kan vinden klopt de intensiteit wel ongeveer. Leuk spul.![]()

Fool zei:2C-B-blotter heb ik nog niet gezien, lijkt me nogal onpraktisch om dergelijke doseringen op een blotter te krijgen. Maar inderdaad, ze verkopen tegenwoordig vrij veel op blotters.![]()
En het is best leuk spul, daar ben ik al achter.![]()

Oja beste Fool hier had ik een vraagje over.Fool zei:Ja, dealers die niet weten wat hun spul is is altijd gevaarlijk, maar ik slik liever 2cb ipv xtc dan dat ik witte heroïne ipv cocaïne snuif.
Gelukkig kunnen we in dit land testen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."