#1
Dat zal vast wel werken, maar ik raak een beetje het nut kwijt. Denk dat propylglycol wel zou moeten werken al oplossingmiddel voor de meeste benzodiazepines, maar ik zou hier nog eventjes over googelen. ![:wink:]()
Volgens mij bedoel je hier dat je heus geen junk bent... Maargoed, blijf vooral alles wat je neemt spuiten en je zal vanzelf een junk worden. Toegegeven, spuiten is duidelijk een stuk efficienter...supahgrass zei:en wees niet bang ik ben heus een junk, maar spuiten vindt ik beter en economischer dan slikken.
Als ik je op je tenen heb getrapt mijn excuses daarvoor! Mijn post was meer als een waarschuwing bedoeld. Overigens heb ik nergens iets gezegd over of je een sympathieke kerel bent of niet... Dus houd het zelf ook graag even objectief. Wellicht was mijn post wat kort door de bocht hoor, maar geloof het of niet maar het was zowaar goed bedoelt. Ik veroordeel niemand in hoe en wat die gebruikt. Maar een waarschuwing bij spuiten leek mij bij deze op zijn plaats. Met name als het op doseren aan komt.supahgrass zei:dit is een drugsforum. een forum voor info over drugs. het objectief aub.
weet iemand of benzo's enz ook met een citroentje of acetylcistine zuur kan oplossen in water en shotten?
bedankt voor de INFO
heb je geen toevoegende info aan deze top: ga weg
en geloof het of niet ik ben echt een sympathieke kerel
grtz!
Psychedelibee zei:Maar een waarschuwing bij spuiten leek mij bij deze op zijn plaats. Met name als het op doseren aan komt.
hallo
zoas algemeen geweten kan je heroine oplossen met een paar druppels citroensap er in te doen en ik heb gehoord dat acetylcystinezuur (keelslijmoplosser) ook werkt.
dan moet diazepam daar toch ook mee oplosbaar en dus net als hero injecteerbaar zijn?
ik heb al es gewone relatinepilletjes van 10 mg op gelost en gespoten.
nu heb ik capsules van 20mg Modified Reliesed (retards i d volksmond), maar daar in die capsules zit geen poeder maar miniscule bolletjes, kan deze ook wel oplossen me water want het wordt wel ERG papperig
bedankt voor de info!
en wees niet bang ik ben heus een junk, maar spuiten vindt ik beter en economischer dan slikken.
Mvg
Supahgrass
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."