Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je 1 nacht doorgaat ga je de volgende dag toch niet de hele dag met een kater rondlopen. En vitamine pilletjes nemen zeker, yeah right. Zo snel kom je hier niet aan een vitamine tekort, laat staan vitamine c. Gewoon wat zuipen en/of benzootje pakken en toch 2 a 3 uurtjes ff pitten. De volgende dag gewoon nog een klein beetje pep pakken en je dag is gewoon goed en slapen gaat daarna best als je niet te lang doorgaat met snuiven."
"joint20 zei: honingolie zei: @joint20 hoeveel krijg je voorgeschreven dan per dag? Is het tegen ADD? Klik om te vergroten... 20mg per dag. Het is idd tegen add, werkt beter als ritalin, dex heeft veel minder bijwerkingen. Klik om te vergroten... Yeah right. Dextro wordt gegeven aan mensen bij wie ritalin niet goed of voldoende werkt. Ze beginnen niet voor niks met ritalin, dat is een stuk milder. Ik gebruik beide en heb dit zelf ook niet anders ervaren. Misschien dat jij minder bijwerkingen hebt met dextro en dat het voor jou beter werkt maar dat is heel wat anders dan "dex is beter en heeft minder bijwerking"."
"speedkills zei: ja dacht ik all maar het wordt altijd aangeprezen of je echt DE SHIT in handen hebt thanx voor het snelle antwoord, kan ik nog afdingen op de prijs Klik om te vergroten... Kan toch ook hele goeie roze speed zijn? Dan is het toch ook DE SHIT Waar ik haal hebben ze eigelijk altijd hetzelfde. Sinds een tijdje is het roze maar de prijs is niet veranderd en de werking is eigelijk ook niet echt anders ofzo."
"Speed om te leren is een slecht plan. Speed is veel te lekker om zoiets vervelends mee te gaan doen. Gebruik dan efedrine of ritalin."
"Marla Singer zei: Wat er zo leuk is aan speed, vroeg ik me afgelopen week ook telkens weer af.... Na een kleine depressie ben ik weer terug van een paar dagen weggeweest. Ik was zo naar de klote van dat halve grammetje van vorig weekend! Deze pep van 73% zuiverheid had weer een aardige roofbouw op mijn lichaam gepleegd waar ik nou niet bepaald happy van werd. Maakt dus geen fuck uit of er cafeine in zit of niet, het is allebei slopend! Dus ja, wat er zo leuk aan speed is weet ik zelf eigenlijk ook niet meer.... Op het moment dat je net begint is het nog wel lekker, kun je er lekker actief op zijn, er lekker op neuken en denk je dat je heel wat bent. Als je al een paar nachten wakker bent, een themazepammetje (of drie) niet eens helpt en je alleen nog maar autistisch achter de computer kan zitten, is de lol er snel van af. Ik begin steeds minder leuke kanten te ervaren en heb mijn portie wel weer even gehad dus! Klik om te vergroten... Ik vind temazepam dan ook 1 van de minste benzo's die er zijn, wat dat betreft kan je beter diazepam nemen. En gewoon wat langer wachten met innemen en eerst wat drank. Als ik een uur na mn laatste lijn een benzo ga slikken heeft het ook geen zin maar 3 a 4 uurtjes later met een paar drankjes erbij dan ben ik zo vertrokken. Dat van die caffeine maakt volgens mij ook geen drol uit. Altijd dat paranoia gedoe over caffeine. Ok, je hebt minder speed als het daarmee is versneden maar de werking van de caffeine is wel verwaarloosbaar als je speed op hebt. Met een paar bakkies koffie zit je ook zo aan een halve gram caffeine."
"lysergine25 zei: berbe zei: uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden Klik om te vergroten... betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd. de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets. niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !! ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd: hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden Klik om te vergroten... Volledig mee eens."
"Hype zei: Als reactie mbt OP: 1. 2x/maand xtc is het hard verneuken van je hersens. Beter fok je niet teveel met je hersens anders gaan ze kapot. MDMA is relatief onschadelijk, MITS verantwoord gebruikt. Oftewel eens in de 3/4 maanden. 2. Als je je op feestjes zonder speed niet meer goed voelt moet je of naar andere feestjes gaan of stoppen met speed. Zonder speed/x geen goede tijd meer kunnen hebben is echt erg ongezond. Klik om te vergroten... 1. Er gaan periodes voorbij dat ik het wekelijks doe. Ik haal nog steeds opleidingen (hbo niveau), merk 0,0 achteruitgang met leren. Oja en ik gebruik pas 14 jaar ofzo. Maar jij hebt dus we; je hersens verneukt met mdma? Vertel eens, waar heb je allemaal last van? Hoe weet je zo zeker dat het daardoor is gekomen? 2. Als je feestje met speed op nog steeds niet leuk is kan je beter thuis speed gebruiken."
"Dat is wel weer erg drastisch he. Gewoon af en toe in het weekend, dan werkt het ook veel beter. Dan is het geen kwestie van moeten gebruiken maar iets gebruiken omdat je het leuk vind. Ik kan het iedereen aanraden trouwens, het werkt echt"
"Het ligt ook een beetje aan je stemming en wat je aan het doen bent denk ik. Ik kan me ook niet voorstellen als je een goeie dosis mdma neemt en het slaat in dat je dan bruist van de energie. Maar eenmaal over het ergste punt heen is het een kwestie van jezelf even dwingen om weer actief te gaan doen en dan komt de energie ook wel weer. Als je gaat hangen en er aan toe gaat geven wordt je alleen maar lui en loom. Ik had vroeger ook meer ernergie van pillen op een house party maar dat kwam denk ik ook omdat het allemaal nieuw was en spannend."
"Bij een presentatie voor 300 man lijkt me dat je genoeg adrenaline op een natuurlijke manier krijgt. Waarom zou je het nemen? Om wakker te blijven tijdens je presentatie??? Of ben je gewoon onzeker of heel zenuwachtig? Want dan kan je nog beter een bezootje nemen."