Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstranxene

tranxene

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
bvbaLid
01-01-2024, 00:00
10 mg
b
bvbaLid
iemand ervaring met tranxene ik gebruik dit voor en alcohol ontwenning hoeveel is de max dosis ik nee nu 10g 3 maal per dag
S
SporLid
Hier is geen standaard voor... Degene die jou dat voorschrijft moet dat bepalen, niemand weet hier wat over jou alcoholverslaving af dus met die info kan niemand wat... Overdosis gaat niet met benzo's (nee, echt niet, water kun je dood aan gaan, paracetamol ook, maar benzo's NIIET, het enige wat kan gebeuren is dat je in dusdanig diepe coma raakt die zo lang duurd dat je sterft aan ondervoeding / uitdroging maar in de praktijk worden mensen gevdonen voordat ze daaraan gestorven zijn en worden ze kunstmatig gevoed totdat de lever al het "gif" (waar wij zo van houden :P) weer eruit heeft gefilterd en dan word je gewoon weer wakker.

Oftewel, met de info die je hier geeft kan ik je niet helpen :) sorry
E
EndymionLid
Ik heb ook wel eens tranxene gehad, die van 20 mg, werkte goed.

Ik pakte 20 mg in 1 keer, soms nog wel 10 mg diaze erbij. Maar dan kon ik wel slapen na speed gebruik.

Als ik dit 3 dagen achter elkaar had gebruikt om te slapen kreeg ik daarna wel ontwenning, in slaap vallen met een soort nachtmerries.
Pakte dan uiteindelijk weer drank als tussenstation.
Vind het uiteindelijk geen fijn spul omdat het te lang werkt maar is in jou geval misschien juist wel fijn.

Bedenk wel, als je straks van de drank af bent dan moet je hier ook weer vanaf zien te komen. Probeer het maar zo kort mogelijk te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."